Το Σχολείο μας στο Πάρκο δεινοσαύρων στη Λάρισα.

Α΄ Τάξη:

Γράφουν οι μαθητές του Α2

ΔΕΙΝ_7Την Πέμπτη 26 Απριλίου, πήγαμε εκδρομή στη Λάρισα. Επισκεφτήκαμε το Πάρκο Δεινοσαύρων. Μας υποδέχτηκε μία κυρία και μας μίλησε για τους Δεινόσαυρους. Είδαμε πολλούς. Άλλοι ήταν πολύ μεγάλοι, άλλοι μικροί και άλλοι πολύ μικροί. Μάθαμε ότι έζησαν πριν από εκατομμύρια χρόνια.

Κάποιοι ήταν φυτοφάγοι και κάποιοι άλλοι σαρκοφάγοι. Ήταν πολύ ψηλοί, και είχαν μεγάλη ουρά. Είχαν χρώμα καφέ και πράσινο. Δεν ήταν αληθινοί αλλά πλαστικοί, ψεύτικοι.

Ήταν υπέροχα. Όταν η κυρία τελείωσε την ξενάγηση μας οδήγησε σε ένα χώρο όπου εκεί παίξαμε σε ένα παιχνίδι με άμμο. Σκάψαμε και βρήκαμε κόκαλα δεινοσαύρων. Φτιάξαμε και έναν δεινόσαυρο από άμμο. Βρήκαμε και απολιθώματα.

Ήταν σαν αληθινοί. Ο αγαπημένος μου δεινόσαυρος ήταν ο πτεροδάχτυλος. Είχε και πολλά παιχνίδια. Διασκέδασα πολύ. Πέρασα υπέροχα.

Είχα και χρώματα και χαρτιά όπου ζωγραφίσαμε τους δεινόσαυρους. Είχε και θαμμένα κόκαλα και τα βρήκαμε μαζί με τον ξάδελφό μου. Ήταν φαντασικά, μου άρεσε πολύ.

Κάναμε δεινόσαυρους με πλαστελίνες. Παίξαμε όλοι μαζί στην άμμο. Μετά πήραμε γλυκά. Ποπ-κορν, πατατάκια, σοκολάτα, χυμούς. Φάγαμε και ήπιαμε με τις φίλες μου.

Περάσαμε ωραία στη Λάρισα με τους συμμαθητές μου. Ήταν υπέροχα.

Θα ήθελα να πάμε και με τους γονείς μας.

Β΄ Τάξη:

ΔΕΙΝ_5Την Τετάρτη 26 Απριλίου 2017 πήγαμε στο πάρκο δεινοσαύρων στη Λάρισα. Εκεί είδαμε διάφορα είδη δεινοσαύρων που  μας εντυπωσίασαν πολύ.

Το πρωί πήγαμε κανονικά στο σχολείο ,όπου μας περίμεναν τα λεωφορεία. Το ταξίδι μας κράτησε μία ώρα. Στην είσοδο υπήρχε ένας μεγάλος δεινόσαυρος .Όταν μπήκαμε μέσα είδαμε πρώτο τον Τρικεράτωψ. Ονομάζεται έτσι γιατί έχει τρία κέρατα. Στη συνέχεια είδαμε έναν άλλο δεινόσαυρο ο οποίος είχε σε όλη την πλάτη του αγκάθια και η ουρά του ήταν σαν ρόπαλογια να χτυπάει τους εχθρούς του. Αυτός ήταν ο ξάδερφος του Τ-Ρεξ που ήταν παμφάγος και είχε και δυο κέρατα.paint008

Έπειτα είδαμε έναν ξεχωριστό δεινόσαυρο ,τον Πτεροδάχτυλο. Ονομάζεται έτσι γιατί έχει τα δάχτυλά του στα φτερά του. Αυτός όμως που μας εντυπωσίασε περισσότερο ήταν ο Τυραννόσαυρος  Ρεξ , ο βασιλιάς των δεινοσαύρων.

Αυτή η εκδρομή μας άρεσε πολύ επειδή είδαμε και μάθαμε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα.

Ιωάννης Κεχαγιάς Β2

Γ΄ Τάξη:

Γ2

Στο Πάρκο των Δεινοσαύρων

Σήμερα με το σχολείο μου θα πάμε στο «Πάρκο των Δεινοσαύρων» στη Λάρισα. Ξύπνησα το πρωί, ετοιμάστηκα και πήγα στο σχολείο μας για να φύγουμε για τη Λάρισα.

Το σχολείο είχε καλέσει 4 λεωφορεία, εγώ μπήκα στο 2ο λεωφορείο και κάθισα με το φίλο μου τον Αντώνη Καραμουτζούνη. Στη διαδρομή παίξαμε με το τάμπλετ. Μετά από 1 ώρα φτάσαμε στη Λάρισα. Κατεβήκαμε από το λεωφορείο και φάγαμε το κολατσιό μας.

Μετά μπήκαμε στην αίθουσα με τους δεινόσαυρους και μια ξεναγός μας έλεγε τι δεινόσαυρος ήταν αυτός και τι χαρακτηριστικά είχε. Ο καλύτερος και μεγαλύτερος δεινόσαυρος που ήταν και ο αγαπημένος μου ήταν ο Τυραννόσαυρος Rex.

Μετά δίπλα από τους δεινόσαυρους ήταν ένα μαγαζί το οποίο πουλούσε πράγματα σε σχέση με τους δεινόσαυρους. Εγώ πήρα από αυτό το μαγαζί έναν δεινόσαυρο που τον κατασκευάζεις και γίνεται λούτρινο. Δίπλα σ’ αυτό το μαγαζί είχε ένα κυλικείο για όποιον ήθελε να ψωνίσει κάτι να φάει και να πιει. Επίσης δίπλα από εκεί πλήρωνες 4 € για να βγάλεις μια φωτογραφία με έναν δεινόσαυρο.

Μετά μπήκαμε στο λεωφορείο και φύγαμε για το σχολείο μας. Όταν ήρθαμε ήταν 12:00 μ.μ. και παίξαμε στο προαύλιο μέχρι τις 13:15 μ.μ. και φύγαμε.

Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτή την ημέρα και για την θυμάμαι θα βλέπω το λούτρινο δεινόσαυρο που αγόρασα από εκεί.

Βαγενά Αλίκη

Δ΄ Τάξη:

Δεινόσαυροι – Οι εντυπώσεις!!!

ΔΕΙΝ_4Την Τετάρτη 26 Απριλίου 2017 πήγε όλο το σχολείο μας στη Λάρισα στο μεγαλύτερο Θεματικό Πάρκο των Δεινοσαύρων. Εκεί είχε πολλά  είδη δεινοσαύρων: Είχε τον Πτερόσαυρο, τον Τυρανόσαυρο Ρεξ κλπ. Όταν μπήκαμε μέσα ήταν σαν να έμπαινα στον κόσμο τους! Οι δεινόσαυροι ήταν σαν αληθινοί, αφού μπορούσαν να κινηθούν.

Μια κυρία μας μίλησε για το τι μπορεί να κάνει ο καθένας τους και για τα χαρακτηριστικά του που τον ξεχώριζαν από τους άλλους δεινοσαύρους. Μετά πήγαμε σε ένα χώρο που υπήρχε ένα κυλικείο για να φάμε. Κάποια άλλα παιδιά από μικρότερες πήγαν να ξεθάψουν ένα δεινόσαυρο. Αυτό ήταν μια ωραία εμπειρία.

Βγάλαμε φωτογραφίες με τους δεινόσαυρους, πήραμε διάφορα αναμνηστικά και ενθύμια.

Ήταν μια από τις πιο ωραίες εκδρομές!!!

Ε΄ Τάξη:

ΔΕΙΝ_2Πώς ήταν η Γη την εποχή των δεινοσαύρων; Πώς ήταν αυτά τα τεράστια ζώα και ποιες οι συνήθειές τους; Θα μπορούσαν οι άνθρωποι, αν υπήρχαν, να επιβιώσουν σ’ αυτό το περιβάλλον και πώς θα ήταν η ζωή τους;

Πολλές από αυτές τις απορίες μας απαντήθηκαν σ’ ένα εντυπωσιακό περιβάλλον, στο « Πάρκο των Δεινοσαύρων» στη Λάρισα. Το πάρκο θύμιζε σκηνικό ταινίας φαντασίας. Οι δεινόσαυροι ήταν κατασκευασμένοι σε φυσικό μέγεθος, κινούνταν, ακούγονταν οι φωνές τους και η ξεναγός μας μίλησε για τα χαρακτηριστικά και τις συνήθειές τους.

Το «Πάρκο των  Δεινοσαύρων» μας εντυπωσίασε. Ήταν σαν  να μπήκαμε σε μια μηχανή του χρόνου και να ταξιδεύαμε στη Γη χιλιάδες χρόνια πριν …

Στ΄ Τάξη:

ΣΤΣτις 26/04/2017 το σχολείο μας επισκέφτηκε το «Πάρκο Δεινοσαύρων» στην Λάρισα.

Όταν φτάσαμε έξω από το πάρκο είδαμε ένα τεράστιο δεινόσαυρο, όπου βγάλαμε φωτογραφίες.

Μέσα στο χώρο του πάρκου είδαμε 25 διαφορετικούς δεινόσαυρους, οι οποίοι ήταν τεράστιοι και έβγαζαν χαρακτηριστικούς ήχους. Επίσης κουνούσαν το κεφάλι τους και την ουρά τους. Μια ξεναγός μας μιλούσε για τις συνήθειες τους και την διατροφή τους. Είδαμε τον  τυραννόσαυρο Ρεξ, τον αλλόσαυρο, τον πτεροδάκτυλο, τον τρικεράτωψ, τον σπινόσαυρο, τους ράπτορες, τον αγκυρόσαυρο, τον στεγόσαυρο κ.α.

Μας εντυπωσίασε για το μέγεθός του ο τυραννόσαυρος Ρεξ και ο πτεροδάκτυλος που είχε στα μπροστινά του πόδια φτερά και έμοιαζε με γιγάντια νυχτερίδα.

Όταν τελείωσε η ξενάγησή μας επισκεφτήκαμε ένα χώρο  αναψυχής όπου σε ένα σκάμμα με άμμο έσκαβες με ειδικό πινέλο και ανακάλυπτες απολιθώματα δεινοσαύρων.

Τέλος ψωνίσαμε διάφορα σουβενίρ δεινοσαύρων και βγάλαμε φωτογραφία με δεινόσαυρο.

Αυτή η εμπειρία θα μας μείνει αξέχαστη γιατί μπροστά στα μάτια μας ζωντάνεψαν πλάσματα του μακρινού παρελθόντος μας.

Έγραψαν οι μαθητές της ΣΤ2

Γκαραβέλας Γιώργος, Μπατζιάκα Κατερίνα, Πρασσάς Χρήστος, Σταθόπουλος Βασίλης και Τζάνος Κων/νος

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.