Καλή Χρονιά!!!
Την πρώτη Δευτέρα του 2024 που γυρίσαμε στο σχολείο ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων είχε φροντίσει να υπάρχει μία βασιλόπιτα για κάθε τμήμα αλλά και για το προσωπικό της σχολικής μονάδας συνοδευόμενη με δώρο για τον/την τυχερό/ή που θα έβρισκε το φλουρί. Τους ευχαριστούμε πολύ και του χρόνου με υγεία!
Πριν τα Χριστούγεννα δημιουργούμε…
Λίγες μέρες πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων, τα παιδιά της Ε΄τάξης μας γλύκαναν με τα τρουφάκια τους…

το Γ1 στολίζει και κατασκευάζει…
η Δ΄τάξη εύχεται με τις κάρτες της…
τα παιδιά των Δ΄, Ε΄και ΣΤ΄τάξεων μας προσκαλούν και μας ψυχαγωγούν…
και τέλος ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων προσφέρει δωράκια σε παιδιά και προσωπικό του σχολείου μας!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!
Τίποτα δεν πετώ….το περιβάλλον αγαπώ!
Γεύσεις από όλο τον κόσμο…
Οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄τάξης εμπλουτίζοντας το μάθημα της Γλώσσας ετοίμασαν, παρουσίασαν, δοκίμασαν και πρόσφεραν φαγητά από διάφορες χώρες. Ελληνική, ιταλική, μεξικάνικη, κινέζικη και γαλλική κουζίνα παρουσιάστηκε όχι μόνο μέσω εδεσμάτων, αλλά διανθίστηκε με παρουσιάσεις της προετοιμασίας αλλά και με κατάλληλη αμφίεση των παιδιών. Συγχαρητήρια στα παιδιά, στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς για τη δράση!

Παιχνίδια χειροσφαίρισης…
Επίσκεψη των μαθητών/τριών της Δ΄ και Ε΄ τάξης στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτων
Μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί εντυπωσιάστηκαν από τη συλλογή αυτοκινήτων του Θεόδωρου Ν. Χαραγκιώνη. Σπάνια κομμάτια από την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία εκτίθενται σε ένα μοναδικό κτιριακό συγκρότημα. Μοντέλα φημισμένων οίκων. Η μαθήτρια Ν.Δ. της Ε΄ τάξης εμπνεύστηκε και σχεδίασε δύο μοντέλα από την έκθεση κατά τη διάρκεια της ξενάγησης.






















