Ευχαριστήριο της Ι. Μ. Καστοριάς για την συνδρομή του σχολείου μας

Λάβαμε ευχαριστήρια επιστολή από την Μητρόπολη Καστοριάς, που με εντολή του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Καστορίας κ.κ. Καλλίνικου συνέγραψε ο Πρωτοπρ. Ελεύθεριος Συτιλίδης, για την προσφορά των μαθητών του σχολείου μας προς την Ορθόδοξη Εξωτερική Ιεραποστολή. Μπορείτε να την διαβάσετε παρακάτω.

istologio eycharisthrio Mhtropolhs gia ierapostolh