Εργαστήρια Δεξιοτήτων
-
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ
- ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Υπο-ενότητα 1 Η Μάθηση βάσει Έργου (Project Based Learning) ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων Μάθησης (4Cs) στο Νηπιαγωγείο – Η Δραματική τέχνη στην εκπαίδευση ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων της Κοινωνικής ζωής (ενσυναίσθηση και ευαισθησία) στο Νηπιαγωγείο
- Υπο-ενότητα 2 Η σχεδιαστική σκέψη ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων μάθησης (4Cs) στο Γυμνάσιο – Το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης υπό το πρίσμα της σχεδιαστικής σκέψης στα ψηφιακά συνεργατικά περιβάλλοντα (η-ταξη , eme ) ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων μάθησης του 21ου αιώνα (4Cs) σε ψηφιακό περιβάλλον στο Γυμνάσιο Η διερευνητική μάθηση ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων υπολογιστικής σκέψης, προσομοίωσης και μοντελισμού στο Δημοτικό Σχολείο
- Σχεδιαστική σκέψη – ανεστραμμένη τάξη ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων μάθησης του 21ου αιώνα (4Cs) σε ψηφιακό περιβάλλον Αρχείο
- Βίντεο: Το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης
- Βίντεο: Η σχεδιαστική σκέψη
- Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου – Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
- Υπο-ενότητα 3 Η μέθοδος επίλυσης προβλήματος ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων μάθησης (4Cs) στο Δημοτικό – Το μοντέλο της ικανότητας δράσης ως μεθοδολογία ανάπτυξης των δεξιοτήτων μάθησης του 21ου αιώνα (4Cs) και πολιτειότητας στο Δημοτικό
- Υπο-ενότητα 4 Ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής και νου στην Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία
- Υπο-ενότητα 5 Αειφορία – Αειφόρος Ανάπτυξη – Εκπαίδευση για την Αειφορία – Αειφόρο Σχολείο
- Υπο-ενότητα 6 Από τη βροχή στην πλημμύρα – Γεωπολιτισμική κληρονομιά
- Ενδεικτικά Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων Δημοτικό Waterwise! Το νερό με μέτρο
- Waterwise! Το νερό με μέτρο
- Waterwise! Το νερό με μέτρο – Εργαστήριο 1
- Waterwise! Το νερό με μέτρο – Εργαστήριο 2
- Waterwise! Το νερό με μέτρο – Εργαστήριο 3
- Waterwise! Το νερό με μέτρο – Εργαστήριο 4
- Waterwise! Το νερό με μέτρο – Εργαστήριο 5
- Waterwise! Το νερό με μέτρο – Εργαστήριο 6
- Waterwise! Το νερό με μέτρο – Εργαστήριο 7
- Υπο-ενότητα 1 Μεθοδολογία εμψύχωσης Δεξιοτήτων της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης.
α. Φροντίζω τους φυτικούς οργανισμούς.
- Μεθοδολογία εμψύχωσης Δεξιοτήτων της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης. α. Φροντίζω τους φυτικούς οργανισμούς. β. The Art Gallery Problem.
- Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου – Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
- Βίντεο: Δεξιότητες του Νου(Δημοτικό)
- Βίντεο: Δεξιότητες του Νου(Γυμνάσιο)
- Υπο-ενότητα 2 Μεθοδολογία εμψύχωσης Δεξιοτήτων της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης:
α. Ρομποτική με ανακυκλώσιμα υλικά.
- Μεθοδολογία εμψύχωσης Δεξιοτήτων της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης: α. Ρομποτική με ανακυκλώσιμα υλικά β. Ζακ-Υβ Κουστώ
- Παραδείγματα Εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου – Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών.
- Βίντεο: Διαστάσεις Υπολογιστής σκέψης – Ρομποτική με ανακυκλώσιμα Υλικά
- Βίντεο: Διαστάσεις Υπολογιστικής σκέψης – Ζακ Υβ Κουστώ
- Υπο-ενότητα 3 Μεθοδολογία εμψύχωσης Δεξιοτήτων Μάθησης του 21ου αι. (4Cs) (Γυμνάσιο) και Δεξιοτήτων Ζωής (Δημοτικό, Γυμνάσιο)
- Υπο-ενότητα 4 Καλλιέργεια και Αξιολόγηση Ψηφιακών Δεξιοτήτων των μαθητών σύμφωνα με το Πλαίσιο CRISS-DigComp
- Καλλιέργεια και Αξιολόγηση Ψηφιακών Δεξιοτήτων των μαθητών σύμφωνα με το Πλαίσιο CRISS – DigComp
- Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης Εργαστηρίου – Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
- Βίντεο: Καλλιέργεια και αξιολόγηση Ψηφιακών Δεξιοτήτων σύμφωνα με το πλαίσιο CRISS DigComp
- Βίντεο: Δημιουργία Ψηφιακών Δραστηριοτήτων για σενάρια εργαστηρίων δεξιοτήτων
- Υπο-ενότητα 5 Μεθοδολογία εμψύχωσης δεξιοτήτων: Διαχείριση Σταδιοδρομίας – Επιχειρηματικότητα – Γνωριμία με Επαγγέλματα
- Μεθοδολογία εμψύχωσης δεξιοτήτων: Διαχείριση Σταδιοδρομίας – Επιχειρηματικότητα – Γνωριμία με Επαγγέλματα
- Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου – Σύνδεση με τα προγράμματα Σπουδών
- Βίντεο: Επιχειρηματικότητα-Αγωγή Σταδιοδρομίας-Γνωριμία με Επαγγέλματα
- Βίντεο: Το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα σήμερα (Ιούνιος 2021)
- Υπο-ενότητα 6 Βασικές δεξιότητες για τους πολίτες του 21ου αιώνα
- Ενδεικτικά Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων Δημοτικό Φαινόμενα στο Νανόκοσμο
- Φαινόμενα στον ΝανόκοσμοΑρχείο
- Φαινόμενα στο Νανόκοσμο – Εργαστήριο 1
- Φαινόμενα στο Νανόκοσμο – Εργαστήριο 2
- Φαινόμενα στο Νανόκοσμο – Εργαστήριο 3
- Φαινόμενα στο Νανόκοσμο – Εργαστήριο 4
- Φαινόμενα στο Νανόκοσμο – Εργαστήριο 5
- Φαινόμενα στο Νανόκοσμο – Εργαστήριο 6
- Φαινόμενα στο Νανόκοσμο – Εργαστήριο 7
- Υπο-ενότητα 1
- Υπο-ενότητα 2
- Υπο-ενότητα 3
- Υπο-ενότητα 4
- Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων και Δεξιοτήτων του Νου
- 4_Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου – Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
- Βίντεο: Διδακτική/Μαθησιακή μεθοδολογία για την καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων & δεξιοτήτων του νου (Μέρος Α’)
- Βίντεο: Διδακτική/Μαθησιακή μεθοδολογία για την καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων & δεξιοτήτων του νου (Μέρος Β’)
- Υπο-ενότητα 5
- Η μάθηση μέσω των τεχνών και ο ρόλος της στην εκπαίδευση για τη δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα
- 5_Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου – Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
- Βίντεο: Η μάθηση μέσω των τεχνών και ο ρόλος της στην εκπαίδευση για τη δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα
- Βίντεο: Στη ζυμαροχώρα: Προσεγγίζοντας την έννοια της διαφορετικότητας και του ρατσισμού μέσα από μια ταινία animation
- Υπο-ενότητα 6
- Σύνδεση της Θεματικής Ενότητας «Ενδιαφέρομαι & Ενεργώ» με Ε.Ω.Π. και Σχολική Ζωή ως προς τον άξονα των «Δεξιοτήτων του 21ου αι»
- Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου – Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
- Βίντεο: Δεξιότητες του 21ου αιώνα (4Cs)
- Βίντεο: Δεξιότητες του 21ου αιώνα (4Cs) – Παράδειγμα
- Ενδεικτικά Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων
- Νηπιαγωγείο – Δημοτικό
- Το σχολείο της συμπερίληψης: η αναπηρία ως αφορμή
- Βίντεο: Το σχολείο της συμπερίληψης: η αναπηρία ως αφορμή – Εργαστήριο 1
- Βίντεο: Το σχολείο της συμπερίληψης: η αναπηρία ως αφορμή – Εργαστήριο 2
- Βίντεο: Το σχολείο της συμπερίληψης: η αναπηρία ως αφορμή – Εργαστήριο 3
- Βίντεο: Το σχολείο της συμπερίληψης: η αναπηρία ως αφορμή – Εργαστήριο 4
- Βίντεο: Το σχολείο της συμπερίληψης: η αναπηρία ως αφορμή – Εργαστήριο 5
- Βίντεο: Το σχολείο της συμπερίληψης: η αναπηρία ως αφορμή – Εργαστήριο 6
- Βίντεο: Το σχολείο της συμπερίληψης: η αναπηρία ως αφορμή – Εργαστήριο 7
- Η Ομάδα ως Ψυχοεκπαιδευτική και Παιδαγωγική μονάδα: χώρος και τρόπος ανάπτυξης των Νέων Δεξιοτήτων 21+
- 1ez_Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου – Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
- Βίντεο: Η ομάδα ως ψυχοεκπαιδευτική και παιδαγωγική μονάδα: χώρος & τρόπος ανάπτυξης των νέων δεξιοτήτων 21+
- Βίντεο: Ένα παράδειγμα Εργαστηρίου με τη μέθοδο της ομαδικής διεργασίας
- Η ανάπτυξη των Δεξιοτήτων Μάθησης και Τεχνολογίας μέσα από προγράμματα του Θεματικού Άξονα «Ζω καλύτερα – ΕΥ ΖΗΝ»
- 2ez_Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου – Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
- Βίντεο: Η ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας μέσα από τη συμμετοχή σε ομάδες ομηλίκων στο Νηπιαγωγείο
- Βίντεο: Η ανάπτυξη δεξιοτήτων μέσα από την επίλυση συγκρούσεων στο Νηπιαγωγείο
- Θεατρική Αγωγή και Δεξιότητες Μάθησης
- 3ez_Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου – Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
- Βίντεο: Θεατρική αγωγή και Δεξιότητες μάθησης
- Βίντεο: Οδική Ασφάλεια
- Ορατή Σκέψη – Καλλιέργεια Δεξιοτήτων του Νου μέσα από Ρουτίνες Σκέψης & Αναστοχασμό
- 4ez_Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου – Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
- Βίντεο: Η πρόταση μεθοδολογίας και το υλικό των ρουτινών σκέψης
- Βίντεο: «Η Ορατή Σκέψη» – Καλλιέργεια Δεξιοτήτων του Νου
- Δεξιότητες Ζωής στον θεματικό άξονα: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην
- 5ez_Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου – Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
- Βίντεο: Δεξιότητες Ζωής
- Βίντεο: Δημιουργικότητα
- Παιδαγωγική & Διδακτική μεθοδολογία προαγωγής των Δεξιοτήτων Ζωής: Το παράδειγμα της Περιεκτικής Σεξουαλικής Αγωγής
- 6ez_Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου – Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
- Βίντεο: Εργαστήριο Συναίνεση
- Βίντεο: Εργαστήριο_Παθητική_Επιθετική & Αποφασιστική συμπεριφορά
- Ενδεικτικά Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων – Ζω καλύτερα – Ευ Ζην Δημοτικό
- Του δρόμου το ασφαλές Αρχείο
- Του δρόμου το ασφαλές – Βιντεομάθημα 1
- Του δρόμου το ασφαλές – Βιντεομάθημα 2
- Του δρόμου το ασφαλές – Βιντεομάθημα 3
- Του δρόμου το ασφαλές – Βιντεομάθημα 4
- Του δρόμου το ασφαλές – Βιντεομάθημα 5
- Του δρόμου το ασφαλές – Βιντεομάθημα 6
- Του δρόμου το ασφαλές – Βιντεομάθημα 7
- Εκπαιδευτικά Θέματα και Τελική αξιολόγηση
- Βίντεο: Το Σχέδιο Δράσης του Σχολείου για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- Πρότυπο Σχεδίου Δράσης Σχολικής Μονάδας(pdf)
- Πρότυπο Σχεδίου Δράσης Σχολικής Μονάδας (word)
- Οδηγίες Σχεδίου Δράσης
- Βίντεο – Το Σχέδιο Δράσης του Σχολείου: Ένα παράδειγμα
- Παρουσίαση Σχεδίου Δράσης (Αρχείο με την παρουσίαση που χρησιμοποιήθηκε στα βιντεομαθήματα)
- Σχέδια Δράσης Ενοτήτων
- Πρόταση σχεδίου Δράσης της Σχολικής Μονάδας για τη Θεματική ενότητα: «Ζω καλύτερα – Ευ ζην»
- Πρόταση σχεδίου Δράσης της Σχολικής Μονάδας για τη Θεματική ενότητα: «Φροντίζω το Περιβάλλον»
- Πρόταση σχεδίου Δράσης της Σχολικής Μονάδας για τη Θεματική ενότητα: «Ενδιαφέρομαι & Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη
- Πρόταση σχεδίου Δράσης της Σχολικής Μονάδας για τη Θεματική ενότητα: «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη & Πρωτοβουλία»
- Βίντεο: Το Σχέδιο Δράσης του Σχολείου ως συλλογική Δραστηριότητα
- Σχέδια Δράσης: παρουσιάσεις από την πιλοτική εφαρμογή
- Οδηγίες Σχεδίου Δράσης (Οργανωτικές Διαδικασίες- για την έναρξη της πιλοτικής εφαρμογής Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Το Σχέδιο Δράσης του Σχολείου και οι διαδικασίες του σε κάθε βαθμίδα- Νηπιαγωγείο) Παρουσίαση από την πιλοτική εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων κατά το σχολικό έτος 2020 -2021 - Σχέδια Δράσης Σχολείου (Γυμνάσιο) Οι διαδικασίες υλοποίησης του Πιλοτικού Προγράμματος στο Γυμνάσιο καθώς και τα Σχέδια Δράσης Σχολείου και Τμήματος (Οι τέσσερις κύκλοι Εργαστηρίων – ένα από κάθε Θεματική Ενότητα – αναφέρονται στα παραδείγματα και ως Σχέδιο Δράσης Τάξης/Τμήματος). Παρουσίαση στο πλαίσιο της πιλοτικής εφαρμογής των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων προς τους Διευθυντές/τριες Γυμνασίων κατά το σχολικό έτος 2020 – 2021
- Οδηγίες Σχεδίου Δράσης (Οργανωτικές Διαδικασίες- για την έναρξη της πιλοτικής εφαρμογής Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- · Ζω καλύτερα – Ευ Ζην – Συμπληρωματικό Υλικό/Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων
- · Υπο-ενότητα 6
- · Υπο-ενότητα 5
- · Υπο-ενότητα 4
- · Υπο-ενότητα 3
- · Υπο-ενότητα 2
- · Υπο-ενότητα 1
- · ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ
- · ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
- β. Ζακ-Υβ Κουστώ.
- β. The Art Gallery Problem.
- · ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Δημιουργώ & Καινοτομώ -Δημιουργική Σκέψη & Πρωτοβουλία