Αγιασμός

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

 

Αγαπητοί/τες γονείς και κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε πως ο αγιασμός για την έναρξη του νέου διδακτικού έτους θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 στις 08:30.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ Β΄- Γ΄- Δ΄- Ε΄ ΚΑΙ ΣΤ΄

 Οι μαθητές/τριες των τάξεων Β΄ – Γ΄ – Δ΄ – Ε΄ και ΣΤ΄ (φορώντας  μάσκες, τηρώντας τις πρέπουσες αποστάσεις, κρατώντας τις τσάντες τους για να παραλάβουν τα βιβλία και έχοντας μαζί τους δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου -self test-) θα προσέλθουν στο Σχολείο από τις 08:00 έως τις 08:15 και θα κατευθυνθούν αμέσως στις αίθουσες διδασκαλίας. Πληροφορίες θα δίδονται  στα παιδιά κατά την είσοδό τους από παριστάμενους εκπαιδευτικούς.

Παρακαλούνται οι γονείς των μαθητών/τριών των ως άνω τάξεων να παραμείνουν εκτός Σχολείου.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ

Από τις 08:15 έως τις 08:20 θα εισέλθουν οι μαθητές/τριες της Α΄ τάξης συνοδευόμενοι από ένα γονέα τους (φορώντας όλοι μάσκες, τηρώντας αποστάσεις και έχοντας για τα παιδιά δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου -self test- ) και θα κατευθυνθούν στον αύλειο χώρο του σχολικού συγκροτήματος, κάτω από το κιόσκι.

 Εκεί θα αναγνωσθούν από τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς της Α΄τάξης , η κατανομή των παιδιών σε τμήματα και θα πραγματοποιηθεί γνωριμία με τις εκπαιδευτικούς και το Διευθυντή του Σχολείου.

Τα βιβλία στους μαθητές/τριες της τάξης αυτής θα δοθούν την επόμενη μέρα.

 Θα ακολουθήσει στις 08:30  η τέλεση του  αγιασμού για την έναρξη του διδακτικού έτους, στον αύλειο χώρο. 

Ο ιερέας στο πέρας του αγιασμού θα κατευθυνθεί προς τις αίθουσες διδασκαλίας του σχολικού συγκροτήματος.

Εκτιμώμενη ώρα αποχώρησης των μαθητών/τριών όλων των τάξεων: γύρω στις 09:30.

Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ Η ΕΞΟΔΟΣ:

Α & Β                ΤΑΞΕΩΝ      ΜΙΚΡΗ ΠΟΡΤΑ

Γ- Δ- Ε – ΣΤ     ΤΑΞΕΩΝ      ΚΕΝΡΙΚΗ ΠΟΡΤΑ

 Την Τρίτη 14-9-2021    οι μαθητές/τριες  θα προσέλθουν κανονικά (08:00-08:15), θα πάρουν προσωρινό πρόγραμμα και θα ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ  στις 11:30.

Ευχόμαστε στα παιδιά μας παραγωγική και δημιουργική σχολική χρονιά!

Καλή πρόοδο!

 Υγεία και  δύναμη στους γονείς των μαθητών/τριων μας!

 

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων

Νέος ιστότοπος σχολείου

Αγαπητοί γονείς, μαθητές και επισκέπτες,

ο νέος ιστότοπος του σχολείου μας βρίσκεται στη διεύθυνση

2dim-koryd.att.sch.gr

Σας περιμένουμε!

 

 

 

Ο θρύλος του ελληνικού μπάσκετ Παναγιώτης Γιαννάκης στο 2ο Δημοτικό Κορυδαλλού

Δείτε εδώ: Ο θρύλος του ελληνικού μπάσκετ Παναγιώτης Γιαννάκης στο 2ο Δημοτικό Κορυδαλλού

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΣΠΑ 2014-2020

espa

1

«Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για Ένταξη μαθητών με αναπηρία  ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες για το σχολικό  έτος 2015-2016» στα Επιχειρησιακά Προγράμματα των ΠΕΠ

 1

 

ΑΤΤΙΚΗ

«Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές  εκπαιδευτικές ανάγκες» του Άξονα Προτεραιότητας 9 «Προώθηση της Κοινωνικής Ένταξης και Καταπολέμηση της Φτώχειας και Διακρίσεων – Διασφάλιση της Κοινωνικής Συνοχής» του Ε.Π. «Αττική 2014-2020»

 

ΠΡΑΞΗ: «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με

αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες»

του Άξονα Προτεραιότητας 9 του Επιχειρησιακού Προγράμματος

«Αττική 2014-2020»

Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης.

Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας – λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.

Η προτεινόμενη Πράξη αφορά στην υλοποίηση εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες η οποία συμπεριλαμβάνει και την υποστήριξη των με αδυναμία αυτοεξυπηρέτησης μαθητών αμεα λόγω κινητικών αναπηριών κ.λ.π. και των πασχόντων από χρόνια νοσήματα μαθητών που φοιτούν σε σχολικές μονάδες για το σχολικό έτος 2015-2016.

Στο πλαίσιο αυτό προσλαμβάνεται το αναγκαίο Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) για την εξυπηρέτηση των μαθητών που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν καθώς και Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) (σχολικοί νοσηλευτές) για όσους μαθητές χρήζουν σχετικής υποστήριξης.

Στόχος της προτεινόμενης πράξης είναι η ενσωμάτωση και η εξασφάλιση της προσβασιμότητας όλων των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αποτέλεσμα την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού, την αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.

Πρόγραμμα Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – ΑΠ2/ΑΠ3

Στο σχολείο μας υλοποιείται η Πράξη ΕΣΠΑ : «Πρόγραμμα Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – ΑΠ2/ΑΠ3»(MIS 485613/485614)του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» / Υποέργο 3 «Πρόγραμμα Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες».ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ

Οι συγγραφείς της 4ης Τάξης!


Στα πλαίσια της ετήσιας έκθεσης βιβλίου που διοργάνωσε ο σύλλογος γονέων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κορυδαλλού, η Δ’ τάξη υποδέχτηκε την Τρίτη 8/4/2014 στο σχολείο μας, τη συγγραφέα παιδικών βιβλίων Άννη Θεοχάρη.

DSCN1209_1

 

 

Τα παιδιά είχαν ήδη διαβάσει μέσα στην τάξη στη διάρκεια των ωρών Φιλαναγνωσίας το βιβλίο της: “‘Ενας ξεχωριστός φίλος”.

DSCN1216_1

 

Με αφορμή αυτό δημιούργησαν δικά τους παραμύθια με θέμα τη διαφορετικότητα και την αληθινή φιλία. Δούλεψαν ομαδικά ως μικροί συγγραφείς, εικονογράφοι και εκδότες. Παρουσίασαν τα μικρά τους έργα στους συμμαθητές τους, κουβέντιασαν, προβληματίστηκαν και ευαισθητοποιήθηκαν.

Στη διάρκεια της επίσκεψης της κας Θεοχάρη, οι μαθητές δραματοποίησαν με την εμψύχωση και τη βοήθειά της, το παραμύθι που είχαμε διαβάσει.

Ύστερα της ζήτησαν να διαβάσει τα δικά τους βιβλία και να τους υπογράψει αυτόγραφα.

 

Μερικά έργα των παιδιών!

Δείτε το στο slideshare.net
Δείτε το στο slideshare.net
Δείτε το στο slideshare.net
Δείτε το στο slideshare.net
Δείτε το στο slideshare.net

 

Ο καπετάν-Κιτρινογένης και το κρυμμένο διαμάντι

Πρόκειται για εργασία που προτείνεται στα διδακτικά εγχειρίδια της Γλώσσας.

Η τάξη Β2 με την καθοδήγηση της δασκάλας τους, κας Παρούση Ελένης, δημιούργησε ομαδικά αυτό το παραμύθι χρησιμοποιώντας υποχρεωτικά ορισμένες λέξεις. Στη συνέχεια οι μαθητές “καθαρόγραψαν” και επεξεργάστηκαν τα κείμενα στον Η/Υ, στο μάθημα ΤΠΕ με την βοήθεια της καθηγήτριας Πληροφορικής κας Γκιλιπάθη Χριστίνας. Τα κείμενα εκτυπώθηκαν, φωτοτυπήθηκαν και στη συνέχεια το κάθε παιδί εικονογράφησε το δικό του.

Δείτε το στο slideshare.net

 

Ζέτα, η καλή αδελφούλα

Στα πλαίσια του μαθήματος της Ευέλικτης Ζώνης και με τη βοήθεια της δασκάλας τους, κας Παρούση Ελένης, οι μαθητές της Β’2 τάξης συνέγραψαν και εικονογράφησαν το παραμύθι με τίτλο «Ζέτα, η καλή αδελφούλα».

Αρχικά ορίστηκε με κλήρωση ένα παιδί ως “πρωταγωνιστής”. Έπειτα οι συμμαθητές εντόπισαν τα χαρίσματά του, τα οποία καταγράφηκαν στον πίνακα και αξιοποιήθηκαν στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια της δημιουργίας ενός παραμυθιού απ’όλη την τάξη ομαδικά.

Δείτε το στο slideshare.net

 

Διονύσης, το λιοντάρι ένας καλός φίλος…

Στα πλαίσια του μαθήματος της Ευέλικτης Ζώνης και με τη βοήθεια της δασκάλας τους, κας Παρούση Ελένης, οι μαθητές της Β’2 τάξης, συνέγραψαν και εικονογράφησαν το παραμύθι με τίτλο «Διονύσης, το λιοντάρι ένας καλός φίλος…».

Δείτε το στο slideshare.net

Ο νάνος με το μαγικό βιολί

Οι μαθητές της Β’1 τάξης στα πλαίσια του μαθήματος της Ευέλικτης Ζώνης και με τη βοήθεια της δασκάλας τους, κας Τσανάκα Παρασκευής, συνέγραψαν και εικονογράφησαν το παραμύθι με τίτλο “Ο νάνος με το μαγικό βιολί”.

Δείτε το στο slideshare.net
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση