Τα παιδιά διαβάζουν βιβλία… για τα παιδιά! Μια δράση ενεργού πολίτη από τα παιδιά της Δ’ τάξης. Οι μαθητές δημιουργούν μια βιβλιοθήκη ηχητικών παραμυθιών αναγνωσμένα από τους ίδιους και τις ίδιες (σε συνθήκες σχολικής αίθουσας), αναδεικνύοντας την προσβασιμότητα όλων των παιδιών σε παιδικά βιβλία. Τα ηχητικά βιβλία αρχικά βοηθούν παιδιά που δυσκολεύονται στην ανάγνωση για διάφορους λόγους (π.χ. δυσκολίες όρασης, γονείς με δυσκολία στην ελληνική γλώσσα, με περιορισμένο χρόνο λόγω εργασίας κλπ). Επιπλέον όλα τα παιδιά μπορούν να αποκομίσουν σημαντικά ωφέλη στην ανάπτυξη δεξιοτήτων ακρόασης και φιλαναγνωσίας. Οι καλοί ακροατές γίνονται καλοί αναγνώστες! Τα τρία πρώτα βιβλία που ετοίμασαν τα παιδιά για ακρόαση είναι : “Βρες τη γαλάζια πεταλούδα” της Γεωργίας Λάττα, “Ο τρελός ” του Κωνσταντίνου Βλαστάρη και “Το δέντρο που έδινε ” του Σελ Σιλβερστάιν.