Στο μάθημα της Μουσικής, οι μαθητές των μικρών τάξεων σχημάτισαν με σύρματα πίπας τις ρυθμικές αξίες που έχουμε μάθει έως τώρα (τέταρτο, μισό, όγδοα και παύση τετάρτου), αλλά και το κλειδί του Σολ!
Στη συνέχεια, κάθε παιδί έβαλε με όποια σειρά ήθελε τις νότες που σχημάτισε και όλα μαζί τα παιδιά εκτέλεσαν με κρουστά σώματος (παλαμάκια, δάχτυλα) το ρυθμικό σχήμα! Έτσι, οι μαθητές εξασκήθηκαν στην εκτέλεση ρυθμικών σχημάτων, τα οποία οι ίδιοι δημιούργησαν, ενώ παράλληλα ανέπτυξαν τη λεπτή κινητικότητά τους, καθώς έπρεπε να σχηματίσουν μόνοι τους τις νότες!