| ΟΝΟΜΑ – ΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΔΡΑΣΗ | ΚΛΑΔΟΣ/ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ | ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΔΡΑΣΗΣ | ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ/ ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ |
| ΒΑΗΝΑ ΧΡΥΣΑΝΘΗ | ΠΕ70 – ΔΑΣΚΑΛΩΝ | Η Ιστορία ζωντανεύει: Οι ήρωες της Μυθολογίας σε ψηφιακά και δημιουργικά μονοπάτια | Η Ιστορία της Γ΄ Δημοτικού περιλαμβάνει μύθους και ηρωικές μορφές, όπως ο Ηρακλής και ο Οδυσσέας, που συναρπάζουν τα παιδιά. Μέσα από εναλλακτικούς τρόπους μάθησης, οι μαθητές θα ανακαλύψουν την ιστορία ενεργητικά, δημιουργώντας οι ίδιοι υλικό, εκφράζοντας συναισθήματα και συνεργαζόμενοι σε ομάδες. |
| ΒΕΖΥΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ-ΜΕΛΛΗ | ΠΕ70 – ΔΑΣΚΑΛΩΝ | Φιλαναγνωσία: «Διαδρομές στον μαγικό κόσμο των Παιδικών Βιβλίων» | Τα παιδικά βιβλία αποτελούν παράθυρα στον κόσμο, διαβατήρια ενηλικίωσης και αντίληψης του κόσμου. Αποτελούν ένα μαγικό εργαλείο, καθώς λειτουργούν σε ενα βαθύτερο συναισθηματικό και συμβολικό επίπεδο, άμεσα και λυτρωτικά για τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς των παιδιών. |
| ΒΟΓΙΑΤΖΗ ΜΑΡΙΑ-ΕΛΕΝΗ | ΠΕ86 – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | YOUTH LEADING THE WAY: MEDIA AND DIGITAL LITERACY Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ: ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΜΜΕ |
Η προτεινόμενη καινοτόμος δράση αφορά την παιδεία των μαθητών/μαθητριών στα Μ.Μ.Ε. στο τοπίο της σύγχρονης ενημέρωσης, με την ταυτόχρονη καλλιέργεια των Ψηφιακών τους δεξιοτήτων και δεξιοτήτων Ζωής, ως απαραίτητα εφόδια στην μάθηση τον 21ο αιώνα. |
| ΔΑΦΝΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΑ | ΠΕ91.01 ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | Ψυχόδραμα και Κοινωνιόδραμα: θέατρο και προεφηβεία | Το ψυχόδραμα είναι μια μέθοδος ομαδικής ψυχοθεραπείας, η οποία αναπτύχθηκε από τον ψυχίατρο Jacob Levy Moreno. Το σχολικό ψυχόδραμα είναι μια θεραπεία μέσα στην σχολική τάξη, που περικλείει μαθητές όλων των ηλικιών. |
| ΔΕΡΝΙΚΑ ΔΗΜΗΤΡΑ | ΠΕ70 – ΔΑΣΚΑΛΩΝ | Φιλαναγνωσία – Ταξίδια στις σελίδες | • Προγράμματα φιλαναγνωσίας • Δημιουργική γραφή • Καλλιτεχνική έκφραση • Αξιοποίηση Τ.Π.Ε. • Διαθεματικότητα |
| ΘΕΟΔΟΣΑΚΗ ΕΥΑΓΓΛΙΑ | ΠΕ70 – ΔΑΣΚΑΛΩΝ | Μικρές μέλισσες, μεγάλοι θησαυροί | Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Αειφορία-Βιωματική γνωριμία με τον κόσμο της μέλισσας και τη σημασία της για τη φύση και τον άνθρωπο, με στόχο την καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης, συνεργασίας και δημιουργικής έκφρασης στους μαθητές της Α τάξης |
| ΚΟΥΤΣΕΛΑΚΗ ΜΑΡΙΑ | ΠΕ70 – ΔΑΣΚΑΛΩΝ | Ταξίδι στον κόσμο των βιβλίων | Η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας στους μαθητές μέσα από δημιουργικές, βιωματικές και συνεργατικές δραστηριότητες, ώστε το βιβλίο να γίνει πηγή γνώσης, χαράς και προσωπικής έκφρασης |
| ΜΠΑΤΖΙΚΩΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΠΕ70.50 – ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | Ταξίδι στον κόσμο των βιβλίων | Η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας στους μαθητές μέσα από δημιουργικές, βιωματικές και συνεργατικές δραστηριότητες, ώστε το βιβλίο να γίνει πηγή γνώσης, χαράς και προσωπικής έκφρασης |
| ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΠΕ70 – ΔΑΣΚΑΛΩΝ | «Η Φωνή των Βιβλίων: Ραδιοφωνικές εκπομπές και podcasts για την καλλιέργεια φιλαναγνωσίας | Παραγωγή διδακτικού υλικού (ηχητικό υλικό – podcasts), Δράσεις διάχυσης καλών πρακτικών (φιλαναγνωσία μέσω ραδιοφώνου), Πειραματική εφαρμογή νέων μορφών έκφρασης & πολυτροπικού γραμματισμού |
| ΠΑΠΑΓΓΕΛΟΥ ΜΑΡΙΑ | ΠΕ70 – ΔΑΣΚΑΛΩΝ | Μικροί ταξιδευτές της γνώσης | Μέσω αυτής της καινοτόμου δράσης, επιδιώκουμε να δώσουμε στους συμμετέχοντες μαθητές την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τον κόσμο της θάλασσας, την ναυτιλία, συνδυάζοντας τον γραμματισμό σε δεξιότητες έκφρασης και επικοινωνίας. Οι θεματικές θα καλύπτονται από το μάθημα της Γλώσσας και της Μελέτης Περιβάλλοντος |
| ΓΚΙΤΖΕΝΑ ΓΕΩΡΓΙΑ | ΠΕ70.50 – ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | Μικροί ταξιδευτές της γνώσης | Μέσω αυτής της καινοτόμου δράσης, επιδιώκουμε να δώσουμε στους συμμετέχοντες μαθητές την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τον κόσμο της θάλασσας, την ναυτιλία, συνδυάζοντας τον γραμματισμό σε δεξιότητες έκφρασης και επικοινωνίας. Οι θεματικές θα καλύπτονται από το μάθημα της Γλώσσας και της Μελέτης Περιβάλλοντος |
| ΣΤΥΛΙΑΝΟΥΔΑΚΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ | ΠΕ08 – ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ | Ζωγραφίζοντας τον Ερωτόκριτο: Από τον Στίχο στην Εικόνα | Το παρόν πρόγραμμα στοχεύει στη διαθεματική προσέγγιση της εικαστικής έκφρασης μέσα από την επαφή των μαθητών με αποσπάσματα του «Ερωτόκριτου» του Βιτσέντζου Κορνάρου. Μέσα από την ανάγνωση, ακρόαση και ερμηνεία στίχων, οι μαθητές θα δημιουργήσουν εικαστικά έργα εμπνευσμένα από τις σκηνές, τα συναισθήματα και τα σύμβολα του έργου. |
| ΧΑΤΖΗΜΑΡΚΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ | ΠΕ70 – ΔΑΣΚΑΛΩΝ | Ανακαλύπτοντας τη μαγεία των βιβλίων | Η δράση εντάσσεται στη φιλαναγνωσία και αξιοποιεί δημιουργική γραφή, καλλιτεχνική έκφραση(εικαστικά, μουσική), θεατρικές δραστηριότητες, αξιοποίηση ΤΠΕ, διαθεματικές και καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις. |
| ΧΡΥΣΟΦΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ | ΠΕ05 – ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ | Η Γαλλική γλώσσα ως γέφυρα πολιτισμού και δημιουργίας | Το πρόγραμμα προσεγγίζει τη γαλλική γλώσσα όχι μόνο ως μάθημα, αλλά ως εργαλείο επικοινωνίας και πολιτιστικής σύνδεσης. Οι μαθητές θα συμμετέχουν σε βιωματικές δραστηριότητες, δημιουργικά projects, ψηφιακές εφαρμογές και συνεργασίες με άλλα σχολεία. |
| ΤΖΕΛΕΠΗ ΧΡΥΣΑ | ΠΕ 70 | Μικρός Πολίτης: Μαθαίνω τα δικαιώματα μου | Παραγωγή Διδακτικού Υλικού – Διάχυση καλών πρακτικών ενδοσχολικά |
| ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ΠΕ 70 | Ανακαλύπτω τη Φυσική Βιωματικά | Παραγωγή Διδακτικού Υλικού για την καλύτερη κατανόηση της νέας γνώσης σχετικά με το αντικέιμενο της Φυσικής. Πειραματική εφαργμογή καινοτόμων διδακτικών μεθόδων. |