Τα παιδιά της Γ’ και Δ’ τάξης του 2ου Δημοτικού Ιαλυσού , σε μέρες όπου ήταν δύσκολη η πρόσβαση τους στο εργαστήριο Πληροφορικής λόγω δυνατής βροχόπτωσης και επισκευών στον χώρο δημιούργησαν χειρόγραφα…Ζωγραφιές
———————————————————————————————————————————
——————————————————————————————————————————-
Επιμέρους μαθησιακός Άξονας για την Γ ‘ τάξη:
Δημιουργώ με τον κειμενογράφο
Στα παιδιά της Γ’ ταξης διανεμήθηκαν τα παρακάτω έντυπα εργασιών ώστε με την ολοκλήρωση τους τα παιδιά να είναι ικανά να:
- αποθηκευουν ψηφιακά κείμενα δίνοντας κατάλληλα ονόματα
- αποθηκευουν στον δικό τους ομαδικό φάκελο εργασίας
- να χειρίζονται αποτελεσματικά το πληκτρολόγιο
- να μορφοποιούν το κέμενο με βάση συγκεκριμένα χαρακτηριστικά
- να εισάγουν εικόνες
- να δημιουργούν λίστες κειμένου με κουκίδες και αρίθμηση
———————————————————————————————————————————
——————————————————————————————————————————-
Δημιουργώ με τον κειμενογράφο
Τα παιδιά της Β’ και Γ’ τάξης Δημοτικού Ιαλυσού στα τελευταία μαθήματα Πληροφορικής για το 2013 έγραψαν στον κειμενογράφο το γράμμα τους στον Άγιο Βασίλη και έκαναν εισαγωγή μία ζωγραφιά τους που δημιούργησαν στο πρόγραμμα Tuxpaint κάνοντας χρήση του εργαλείου σφραγίδας.
Απολαύστε στην παρακάτω παρουσίαση τις ευχές τους, τις απαιτήσεις τους και τις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες τους!!!
———————————————————————————————————————————
——————————————————————————————————————————-
Δημιουργώ με τον κειμενογράφο
Η επόμενη δραστηριότητα αφορά μια ωραία πρόσκληση σε μια γιορτή .
Μπορεί να είναι για γενέθλια, ονομαστική γιορτή, για τον ερχομό της Άνοιξης ή για ότι άλλο διάλεξαν τα παιδιά της Γ’.
Τα παιδιά πειραματιστήκαν με τα γράμματα (γραμματοσειρά, μέγεθος, χρώμα) που να ταιριάζουν σε ένα παιδικό πάρτυ.Έβάλαν εικόνες και καλλιτεχνικά γράμματα. Φόντο και μπορντούρα.
Δείτε τα αποτελέσματα των προσπαθειών τους.
———————————————————————————————————————————
——————————————————————————————————————————-
Επιμέρους μαθησιακός Άξονας για την Γ “ τάξη:
Μοντελοποιώ με εννοιολογικούς χάρτες
Η επόμενη δραστηριότητα αφορά την κατασκευή του εννοιλογικού χάρτη της σελίδας 28 του βιβλίου της Μελέτης Περιβάλλοντος Γ” τάξης « Ο τόπος που ζούμε.»
Με την δραστηριότητα αυτή οι μαθητές είναι ικανοί:
- να δομούν την σκέψη τους
- να ξεδιαλύνουν έννοιες και αντικείμενα σχετικά με τον κόσμο που ζούμε
- να απεικονίζουν συσχετίσεις εννοιών
- Να κατανοήσουν την διαφορά του κόμβου(που περιγράφει βασικές έννοιες ή ιδέες) και του συνδέσμου (που συνδέει δύο κόμβους και περιγράφει την σχέση μεταξύ τους)
Η παραπάνω δραστηριότητα υλοποιήθηκε με το πρόγραμμα Kidspiration 3.0.
Παρακάτω παρατίθεται ένα δείγμα από τις εργασίες των μαθητών.
———————————————————————————————————————————
——————————————————————————————————————————-
Επιμέρους μαθησιακός Άξονας για την Γ “ τάξη:
Μοντελοποιώ με εννοιολογικούς χάρτες
Eδώ να βρείτε το σενάριο διδασκαλίας για την συγκεκριμένη δραστηριότητα.
Παρακάτω υπάρχουν οι εργασίες των μαθητών ονομαστικά κατά τμήμα.
Γ1:
Γ2:
Σκυλλά Έφη | |||
Οικονομίδη Κατερίνα |
———————————————————————————————————————————
——————————————————————————————————————————-
Επιμέρους μαθησιακός Άξονας για την Γ “ τάξη:
Μοντελοποιώ με εννοιολογικούς χάρτες
Θέμα: Εννοιολογικοί χάρτες για το Πάσχα από τους μαθητές του Γ1
Κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα για να προβάλλετε τους χάρτες
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.