ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
14-02-2025 Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Γέρακα ευχαριστούν θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την ευγενική τους προσφορά τροχήλατου στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων , ώστε να τοποθετούνται τα δοχεία με το φαγητό των μαθητών που φοιτούν στο Ολοήμερο Πρόγραμμα καθώς και στη χορηγία ηλεκτρικού πιάνου για […]
Περισσότερα...