
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-26
Οι εγγραφές στα δημόσια Δημοτικά σχολεία γενικής εκπαίδευσης πραγματοποιούνται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής
ΕΓΚΎΚΛΙΟς Φ.6-24732-Δ1-05-03-2025
στη διεύθυνση https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr
Το σχολικό έτος 2025-2026 στην Α’ τάξη του δημοτικού σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από
1-1-2019 έως 31-12-2019.
Α. Ο ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια καλείται να υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση εγγραφής με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» στη διεύθυνση:
https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr
Δικαιολογητικά εγγραφής
- Ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής
- Αποδεικτικό στοιχείο διαμονής από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή/τριας.
Σε περίπτωση που τα παρακάτω δικαιολογητικά δεν αναρτηθούν, οι γονείς καλούνται να τα προσκομίσουν στο δημοτικό σχολείο κατανομής εντός της προθεσμίας των εγγραφών (26 Μαρτίου 2025):
α) το ατομικό δελτίο υγείας μαθητή/τριας 2-ΑΔΥΜ
β) το βιβλιάριο υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών
γ) τυχόν γνωμάτευση από Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής & Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια προς
τούτο δημόσια υπηρεσία.
Β. Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο έτερος γονέας/κηδεμόνας εισέρχεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet) και επιβεβαιώνει την αίτηση που έχει υποβληθεί από τον άλλο γονέα/κηδεμόνα. Έχει τη δυνατότητα σε περίπτωση διαφωνίας να ακυρώσει την αίτηση και να υποβάλει νέα. Σε περίπτωση συνεχιζόμενης διαφωνίας των
δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 1510 και 1512 του ΑΚ.
Γ. Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια λαμβάνουν ενημερώσεις σχετικά με την εξέλιξη της αίτησής τους στο κινητό τηλέφωνο και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχουν δηλώσει μετά την είσοδό τους στην εφαρμογή. Εφόσον απαιτούνται διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το δημοτικό σχολείο στους γονείς, προκειμένου να προβούν στις υποδεικνυόμενες διορθώσεις και να την υποβάλουν εκ νέου μέσω της πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού»
ΕΚ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ :10.00-11.30 μ.μ.- Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210-6611100
email: mail@2dim-gerak.att.sch.gr.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ :
Όσοι γονείς έχουν υποβάλει δια ζώσης αίτηση , θα ακολουθήσουν και τη διαδικασία της
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ