Ευχαριστήριο
Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Κεφαλλονιτών για την προσφορά στο σχολείο μας.
Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Κεφαλλονιτών για την προσφορά στο σχολείο μας.
Η επίσκεψη του σχολείου μας στον αρχαιολογικό χώρο και στο αρχαιολογικό μουσείο, για την παρακολούθηση προγράμματος θα πραγματοποιηθεί, αν μας το επιτρέψει ο καιρός.
Οι μαθητές μας τίμησαν τους ήρωες που μας παρέδωσαν την πατρίδα μας ελεύθερη! Ζήτω η Ελλάδα!
Συγχαρητήρια στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς για τη συμμετοχή τους στις εορταστικές εκδηλώσεις της 28ης Οκτωβρίου.
Παράδοση της σημαίας από τη Διευθύντρια του σχολείου στους μαθητές της Στ’ τάξης που αρίστευσαν!