ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


O κήπος μας αναπτύσσεται!

Ιούν 20157

DSC05140 DSC05139

ΠΑΣΤΕΛΙΑ ΓΛΥΚΑ, ΠΟΛΥ ΥΓΙΕΙΝΑ, ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!

Ιούν 20156

Στα πλαίσια του περιβαλλοντικού μας προγράμματος για τη μέλισσα μάθαμε πόσο υγιεινή τροφή είναι το παστέλι και σκεφτήκαμε να το προσφέρουμε ως σνακ σε όλα τα παιδιά του σχολείου μας, γλυκαίνοντάς τα.

Πρώτα θελήσαμε να τα ενημερώσουμε για τη θρεπτική αξία, που έχει το παστέλι, φτιάχνοντας δικά μας στιχάκια. Τα γράψαμε σε Α4 και τα κολλήσαμε στην πλάτη μας, ώστε να γίνουμε “διαφημιστές” του προϊόντος μας την ώρα των διαλλειμμάτων στο σχολείο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΜΑΣ:

Στήσαμε την κατσαρόλα μας και ετοιμάσαμε πολύ εύκολα και γρήγορα το παστέλι μας. Αρχικά βράσαμε 1 κιλό μέλι, το ξαφρίσαμε. Προσθέσαμε μια φλούδα λεμόνι και 1 κιλό καβουρδισμένο σισάμι και το ανακατέψαμε καλά για 15′.

ΣΥΝΤΑΓΗ

Στη συνέχεια κάθε ομάδα στην τάξη μας έφτιαξε τα παστελάκια για κέρασμα, γεμίζοντας ατομικά χαρτάκια για γλυκάκια. Τέλος, κεράσαμε όλα τα παιδιά του σχολείου κι ελπίζουμε, όταν θέλουν να φάνε κάτι γλυκό να επιλέγουν παστέλι!!!

pizap.com14336227783931

Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ

Ιούν 20155

Ολοκληρώνοντας το περιβαλλοντικό μας πρόγραμμα για τη μέλισσα, θελήσαμε να ενημερώσουμε και τους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου μας για το συγκεκριμένο έντομο, χωρίς να τους κουράσουμε με πολλές λεπτομερείς πληροφορίες.

Για το λόγο αυτό η ομάδα “μελισσόκοσμος” ετοίμασε την “ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΛΙΣΣΑΣ” και όλοι μαζί δουλεψαμε, φτιάχνοντας μια κορνίζα από μέλισσες, χρησιμοποιώντας ρολά χαρτιού, τέμπερες, χαρτόνια, σύρμα πίπας και ματάκια.

P1011985
pizap.com14335395780912

Η ΚΥΨΕΛΗ ΜΑΣ -ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚOΤΗΤΑΣ!!!

Μάι 201527

Στα πλαίσια του περιβαλλοντικού μας προγράμματος για τη μέλισσα,κατασκευάσαμε στην πόρτα της τάξης μας μια κυψέλη μελισσών, για να μας εμπνέουν με το πνεύμα συνεργασίας, που επικρατεί στην κοινωνία τους και να μας θυμίζουν, ότι χρειάζεται κι εμείς να λειτουργούμε ομαδοσυνεργατικά!!!

Ribbet collage

 

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Γ ΤΑΞΗΣ ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΕΡΙΩΝ

Μάι 201526

Ευχαριστούμε πολύ τον κ.Φορτσάκη, που μας δέχτηκε στο εργαστήριο κατασκευής κεριών του και μας έμαθε πώς να ξεχωρίζουμε το κερί της μέλισσας από την παραφίνη, που αποτελεί προϊόν πετρελαίου…

Μυρίσαμε λοιπόν το κερί της μέλισσας, που έχει ένα ευχάριστο άρωμα, το αγγίξαμε και  διαπιστώσαμε την πλαστικότητά του. Είδαμε, ότι ανάβοντάς το δε βγάζει καπνό και παρακολουθήσαμε τον τρόπο, που φτιάχνονται τα κεριά και οι λαμπάδες των εκκλησιών.

Τέλος φύγαμε κρατώντας όλοι από ένα κεράκι μέλισσας.

pizap.com14326681440261

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Γ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Μάι 201526

Στα πλαίσια του περιβαλλοντικού μας προγράμματος για τη μέλισσα, επισκεφτήκαμε το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Ηρακλείου, όπου παρακολουθήσαμε ενα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τα έντομα- επικονιαστές , τους σπόρους , τα λουλούδια , τους καρπούς. Αντιληφθήκαμε παίζοντας, πώς γίνεται η επικονίαση και η γονιμοποίηση στα φυτά και το σημαντικό ρόλο της μέλισσας σε αυτή. Ήρθαμε επίσης σε επαφή με πολλά είδη σπόρων, μάθαμε πώς αυτοί ταξιδεύουν και τον κύκλο ζωής των φυτών.

Δε χάσαμε όμως και την ευκαιρία να δούμε προϊστορικά ζώα, όπως είναι οι δεινόσαυροι, αφού και στην ιστορία μας μιλήσαμε γι’ αυτούς και να μπούμε στην τράπεζα σεισμού, όπου βιώσαμε τη δύναμη πολλών ρίχτερ…!

pizap.com14326543553761

Καθαρισμός και παιχνίδια στην παραλία της Επισκοπής

Μάι 201524

MIKΡΟΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΕΣ ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Μάι 201512

Την Δευτέρα 11 Μαϊου φύτεψαν τα παρτέριά τους όλες οι τάξεις του σχολείου μας. Εκπρόσωποι της ΡΕΘΥΜΝΟ ASSIST παρευρέθηκαν στην δράση μας και μας βοήθησαν. Πολύτιμη βοήθεια προσέφερε η δασκάλα του σχολείου μας Καλλιτσουνάκη Ρίτσα που ανέλαβε να καθοδηγήσει όλες τις ομάδες καλλιέργειας των  λαχανικών μας.

SAM_1257 SAM_1260SAM_1269 SAM_1235SAM_1288 SAM_1290SAM_1293 SAM_1297SAM_1300 SAM_1301

ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΗΠΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ

Μάι 20159

Την Παρασκευή 8/5/2015 οι τάξεις Γ’, Δ’, Ε1′, Ε2′ και Στ2′ καθάρισαν τον Δημοτικό Κήπο Ρεθύμνου στο πλαίσιο σχετικού προγράμματος της HELMEPA.

DSC04878 DSC04889DSC04894 DSC04931

 

Επιχωμάτωση των παρτεριών

Μάι 20157

Οι τάξεις Γ’, Δ’, Α’ και Στ’ τοποθέτησαν στα παρτέρια τους την τύρφη, το φυτόχωμα και την κοπριά. Αύριο θα συνεχίσουν οι υπόλοιπες τάξεις.

SAM_1197 SAM_1201SAM_1209 SAM_1206SAM_1215 SAM_1218

DSC04933 SAM_1209

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Ιστορικό



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων