Στις 22 Φεβρουαρίου 2024, το σχολείο μας επισκέφτηκε το ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και οι μαθητές της Δ΄,Ε’ & ΣΤ δημοτικού, συμμετείχαν σε δύο εκπαιδευτικά προγράμματα με θέμα “Βιώσιμος Πλανήτης” και “Ένα Φανζίν για το ΚΠΙΣΝ” αντίστοιχα.
Στις 22 Φεβρουαρίου 2024, το σχολείο μας επισκέφτηκε το ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και οι μαθητές της Δ΄,Ε’ & ΣΤ δημοτικού, συμμετείχαν σε δύο εκπαιδευτικά προγράμματα με θέμα “Βιώσιμος Πλανήτης” και “Ένα Φανζίν για το ΚΠΙΣΝ” αντίστοιχα.
Οι εγγραφές για την Α΄ τάξη δημοτικού γίνονται τώρα για παιδιά που γεννήθηκαν το 2018.
Να φέρετε…
Εγγραφές 01 – 20 Μαρτίου
Κάθε μέρα 1:15 ως 2:00
Για εγγραφή άλλη ώρα τηλεφωνήστε στο σχολείο στο τηλ: 210 2473816
Οι εγγραφές για την Α΄ τάξη δημοτικού γίνονται τώρα για παιδιά που γεννήθηκαν το 2017.
Εγγραφές 01 – 20 Μαρτίου
Κάθε μέρα 1:15 ως 2:00
Για εγγραφή άλλη ώρα τηλεφωνήστε στο σχολείο στο τηλ: 210 2473816
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Tην Δευτέρα 12-9-2022, στις 9:00 το πρωί θα γίνει ο αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου.
Μετά τον αγιασμό τα παιδιά θα αποχωρήσουν.
Οι διακοπές του Πάσχα τελείωσαν! Επιστρέφουμε στις τάξεις την Τρίτη, 3 Μαίου 2022 ακολουθώντας νέο υγειονομικό πρωτόκολλο:
Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές μαθητών/τριών στα
δημόσια Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της χώρας (για τα παιδιά που γεννήθηκαν το 2016) για το σχολικό έτος 2022-23,
παρατείνονται
μέχρι και τη Δευτέρα 28 Μαρτίου 2022.
Σύμφωνα και με προηγούμενη ανακοίνωση μας τα έγγραφα που χρειάζονται για τις νέες εγγραφές είναι τα εξής:
Κάθε μέρα 1:15 ως 2:00
Για εγγραφή άλλη ώρα τηλεφωνήστε στο σχολείο στο τηλ: 210 2473816
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Κύριοι,
Προσφάτως λάβαμε μία από τις 17 δανειστικές βιβλιοθήκες του προγράμματός σας «Το βιβλίο σε δράση» που γίνεται με την επιχορήγηση της Active citizens fund των EEA-Grants και με διαχειριστή της επιχορήγησης του προγράμματος το Ίδρυμα Μποδοσάκη & SolidarityNow.
Σας ευχαριστούμε όλους θερμά για το έργο κοινωνικής ευαισθησίας που επιδεικνύεται.
Στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε, το έργο σας αποκτά μεγαλύτερη αξία, αποτελώντας παράδειγμα και για άλλους φορείς
Ειδικά όσον αφορά τους μαθητές του σχολείου μας που η μεγάλη μερίδα είναι Ρομά, αλλά και για τους υπόλοιπους μη Ρομά μαθητές να είστε σίγουροι ότι η βιβλιοθήκη που μας προσφέρατε, θα γίνει πνευματική περιουσία και έμπνευση των μαθητών μας.
Ευελπιστούμε και σε μελλοντική συνεργασία σε επόμενες δράσεις σας.
Με εκτίμηση,
οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και η διευθύντρια του σχολείου.
«Peer2Peer: Διασύνδεση σχολείων για την καταπολέμηση της σχολικής διαρροής των Ρομά» |
Το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα «Peer2Peer: Διασύνδεση σχολείων για την καταπολέμηση της σχολικής διαρροής των Ρομά» που συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Δικαιώματα, Ισότητα και Ιθαγένεια 2014-2020» της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η υπεύθυνη για την υλοποίηση του Έργου Κοινοπραξία αποτελείται από τους: Κέντρο Μελετών Ασφάλειας (Συντονιστής), Κέντρο Ευρωπαϊκού Συνταγματικού Δικαίου – Ίδρυμα Θεμιστοκλή και Δημήτρη Τσάτσου, Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Αγίας Βαρβάρας, ActionΑid Hellas, Ένωση Ελλήνων Ρομά Διαμεσολαβητών & Συνεργατών.
Περιγραφή του Έργου
Αντικείμενο του Έργου είναι η πρόληψη και η καταπολέμηση της σχολικής διαρροής των Ρομά μαθητών. Ειδικότερο στόχο του Έργου συνιστά η μεταφορά μια «καλής πρακτικής» συμπεριληπτικής σχολικής κουλτούρας μεταξύ σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Στη δική μας περίπτωση μεταξύ του 2ου Γενικού Λυκείου Αγίας Βαρβάρας που λειτουργεί ως σχολείο δότης και των 7ου Δημοτικού Ασπρόπυργου, 3ου Γυμνασίου Ασπρόπυργου, 3ου Δημοτικού Ζεφυρίου και 2ου Δημοτικού Άνω Λιοσίων που είναι τα σχολεία αποδέκτες.
Το έργο θα εντοπίσει και θα επιλέξει ενδυναμωμένους και χειραφετημένους νέους Ρομά, μαθητές και απόφοιτους του σχολείου της Αγίας Βαρβάρας, που μετά την εκπαίδευσή τους και την απονομή του ρόλου του μέντορα θα εμπνεύσουν άλλους νέους Ρομά μαθητές των σχολείων «αποδεκτών» να μην εγκαταλείψουν το σχολείο αλλά να ολοκληρώσουν την εκπαίδευσή τους.
Για την προώθηση των σκοπών του Έργου, επιλέχθηκε ως ερευνητική μέθοδος -πέραν της μελέτης των βιβλιογραφικών πηγών- η συλλογή δεδομένων και πληροφοριών από το πεδίο, η οποία εστίασε στη συλλογή δεδομένων που αποτυπώνουν τις συνθήκες της σχολικής ζωής των Ρομά μαθητών. Ουσιαστικά, το ενδιαφέρον στρέφεται, αφενός, στο σχολείο «δότη», προκειμένου να διερευνηθεί η επιλεγείσα «καλή σχολική πρακτική» και να καταγραφούν τα χαρακτηριστικά εκείνα που την καθιστούν «καλή», αφετέρου, στις περιοχές παρέμβασης, προκειμένου να ανιχνευθούν οι ανάγκες των περιοχών παρέμβασης και να συλλεγούν πληροφορίες σχετικά με τα χαρακτηριστικά της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης που αναπτύχθηκε στο σχολείο «δότη» και τη σχολική κουλτούρα στις περιοχές παρέμβασης.
Γενικότερα, το έργο Peer2Peer στοχεύει στην πρόληψη και καταπολέμηση της σχολικής διαρροής, ως σύμπτωμα και αιτία του κοινωνικού αποκλεισμού των Ρομά μαθητών και στη μεταφορά μιας «καλής πρακτικής» συμπεριληπτικής σχολικής κουλτούρας μεταξύ σχολείων των περιοχών παρέμβασης. Μέσω μιας διομότιμης προσέγγισης, το έργο φιλοδοξεί να συνδέσει Ρομά μαθητές, εκπαιδευτικές και τοπικές κοινότητες ενισχύοντας την κοινωνική συνοχή, τη βιωσιμότητα και την ανθεκτικότητα των κοινοτήτων στο σύνολό τους.
Στις 16 και 23 Φεβρουαρίου 2022 όλοι οι μαθητές του σχολείου μας, χωρισμένοι σε ομάδες και τηρώντας τα μέτρα προστασίας από τον κορονοϊό, παρακολούθησαν την ενημέρωση που έγινε από το εξειδικευμένο προσωπικό του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού του σταθμού Άνω Λιοσίων με θέμα: «Ατομική υγιεινή και η σωστή χρήση της μάσκας.»
Οι μαθητές άκουσαν την διάλεξη, παρακολούθησαν σχετικό βίντεο και ζωγράφισαν.
Ευχαριστούμε τους ανθρώπους του Ε.Ε.Σ. στα Άνω Λιόσια για την στήριξη και την βοήθεια που μας παρέχουν όλα αυτά τα χρόνια.
Την Πέμπτη 24-2-2022 στην αυλή του σχολείου υλοποιήθηκε το εγκεκριμένο εκπαιδευτικό αθλητικό πρόγραμμα με τίτλο: «Τρίποντα στα σχολεία» της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης.
Έλαβαν μέρος μαθητές από τις μεγαλύτερες τάξεις του σχολείου. Σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν δόθηκαν μπλουζάκια του προγράμματος.
Δυστυχώς την ημέρα αυτή είχε πολύ κρύο και ψιλόβρεχε. Τα παιδιά πάντως το ευχαριστήθηκαν όσο ο καιρός το επέτρεψε.