Η συμμετοχή του σχολείου μας στον 11ο Ποδηλατικό γύρο Αμπελώνα

IMG ac9b8e082f3c23aff1adf709be36949f V
Την Πέμπτη 14 Μαΐου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας, μαζί με τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς τους, πήραν τα ποδήλατά τους και συμμετείχαν ενεργά στον 11ο Ποδηλατικό Γύρο Αμπελώνα. Πρόκειται για μια καθιερωμένη πλέον δράση για την πόλη μας, η οποία πραγματοποιήθηκε από τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών «Η ΕΛΠΙΔΑ», σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Θεσσαλίας και με την υποστήριξη του Δήμου Τυρνάβου.

Η φετινή ποδηλατάδα ήταν αφιερωμένη στην Παγκόσμια Ημέρα του Εθελοντή Αιμοδότη (14 Ιουνίου), στοχεύοντας στη διάδοση του μηνύματος της εθελοντικής προσφοράς στην τοπική μας κοινωνία.
Το σχολείο μας, μαζί με άλλα σχολεία και συνδημότες μας, αποτέλεσε μέρος μιας μεγάλης ομάδας που ξεπέρασε συνολικά τους 450 ποδηλάτες. Φορώντας λευκά μπλουζάκια, κόκκινα καπελάκια και κρατώντας κόκκινα μπαλόνια, οι μαθητές διέσχισαν ομαδικά τους δρόμους της πόλης, μεταφέροντας παντού το ηχηρό μήνυμα της αιμοδοσίας.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, κάθε χρόνο, κάθε σχολείο κερδίζει από ένα ποδήλατο για τους μαθητές του μέσω κλήρωσης. Για το δικό μας σχολείο, η τυχερή της κλήρωσης ήταν η μαθήτρια της Ε’ Τάξης Μαρκέλλα Γεωργουδάκη, η οποία παρέλαβε το ποδήλατο του
σχολείο μας.
Μέσα από τέτοιες σχολικές δράσεις, το σχολείο μας επιδιώκει να βρίσκεται πάντα κοντά στην τοπική κοινωνία, στηρίζοντας πρωτοβουλίες που προάγουν τον εθελοντισμό, την αλληλεγγύη και τον αθλητισμό. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά, τους γονείς και τους
εκπαιδευτικούς που έδωσαν το «παρών» !
IMG d4edad072da93b8803ecbdb4e2d7fe42 V IMG 36546dbaebb4f768a78f28fedd58d5cb V IMG 42168f3e71e68ef92231643a88f36bb4 V IMG ac9b8e082f3c23aff1adf709be36949f V IMG ad1a8adef5f48124791ef643d9d9385b V IMG c7d46e7518c6140fa5d14e0a61a80407 V
Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.