Τα συναισθήματα στη ζωή μας!

Κάτω από: Β΄τάξη | ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
Κυριακή, 7 Ιουνίου 2026 1:04 πμ |

IMG 20251113 112615

Στο πλαίσιο των δράσεων για την κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών της Β` δημοτικού, υλοποιήθηκε μια όμορφη και δημιουργική δράση με θέμα τα συναισθήματα, την αναγνώριση και την έκφρασή τους.

Αρχικά, διαβάσαμε με μεγάλο ενδιαφέρον το βιβλίο που έγραψε η συνάδελφος εκπαιδευτικός νηπιαγωγός κα. Αποστολία Μπέκα με τη συμβολή του συγγραφέα κ. Στέφανου Παπαδόπουλου, με τίτλο: ΄΄Ο φίλος μου ο Θυμός΄΄, το οποίο αποτέλεσε αφορμή για συζήτηση και προβληματισμό γύρω από τα συναισθήματα που βιώνουμε στην καθημερινότητά μας. Οι μαθητές αναγνώρισαν συναισθήματα των ηρώων, τα συνέδεσαν με προσωπικές τους εμπειρίες και συζήτησαν τρόπους με τους οποίους μπορούν να εκφράζουν όσα αισθάνονται με σεβασμό και ειλικρίνεια.

Στη συνέχεια, τα παιδιά ζωγράφισαν τις αγαπημένες τους σκηνές από το βιβλίο, αποτυπώνοντας με χρώματα και φαντασία τα συναισθήματα που τους προκάλεσαν. Παράλληλα, πραγματοποίησαν σχετικές εργασίες και δραστηριότητες, μέσα από τις οποίες καλλιέργησαν την ενσυναίσθηση, τη συνεργασία και την αυτογνωσία.

Η δράση ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία, προσφέροντας στους μαθητές την ευκαιρία να εκφραστούν δημιουργικά και να κατανοήσουν καλύτερα τον πολύτιμο κόσμο των συναισθημάτων.

502631438 4120806284864648 5026383773686860143 n 1 IMG 20251016 112015IMG 20251113 105625IMG 20251113 105557IMG 20251010 115441IMG 20251113 112615



Δεν υπάρχουν σχόλια

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.