Η δράση eTwinning προωθεί τη σχολική συνεργασία στην Ευρώπη, μέσω της χρήσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), παρέχοντας υποστήριξη, εργαλεία και υπηρεσίες για τα σχολεία.
Η Δικτυακή Πύλη παρέχει online εργαλεία στους καθηγητές για να βρουν συνεργάτες, να δημιουργήσουν έργα, να μοιραστούν ιδέες, να ανταλλάξουν καλές πρακτικές και να ξεκινήσουν μία άμεση συνεργασία χρησιμοποιώντας διάφορα προσαρμοσμένα εργαλεία που διατίθενται στην πλατφόρμα του eTwinning.
Ένα από τα πέντε προγράμματα etwinning που υλοποιούνται στο σχολείο για την σχολική χρονιά 2015-2016, μας έχει τίτλο “let’s have fan” .
Στο έργο αυτό που συνεργάζονται οι εκπαιδευτικοί, Δέσποινα Φούντα, Μαρία Ντουμανάκου, Ευγενία Ταμπάκη και Χριστίνα Μπουρλάκη, με τους μαθητές της ΣΤ΄, Γ΄, και Α΄ τάξης, αναφέρετε στην συμβολή του παιχνιδιού στην ομαλή συναισθηματική , κοινωνική, κινητική ανάπτυξή των μαθητών καθώς και την αδιαμφισβήτητη αξία του στην διαδικασία μάθησης.
Στο έργο μέχρι στιγμή υλοποιήθηκαν οι εξής δράσεις:
1.Τηλεδιάσκεψη μεταξύ των εκπαιδευτικών των συνεργαζόμενων σχολείων για να συζητήσουμε για το έργο και την πορεία του
2.Παρουσίαση του σχολείου μας
3. Προσκαλέσαμε το ΚΑΠΗ Αλμυρού που μας τραγούδησε και μας διηγήθηκε
ιστορίες για την ζωή και τα παιχνίδια των παιδιών μιας άλλης εποχής.
4. Στην ενότητα επιτραπέζιο παιχνίδι,
-προσκαλέσαμε τον κο Γαλατσίδα πρόεδρος πολιτιστικού Συλλόγου Ευξυνούπολης και τον κο Σταμούλη δάσκαλο του σκάκι, να επισκεφθούν το σχολείο μας, για να μυήσουν τα παιδιά στο παιχνιδί που θεωρείτε ο «βασιλιάς» των παιχνιδιών το σκάκι .
Με χαρά τώρα πια βλέπουμε τα παιδιά του σχολείου μας να παίζουν με ενθουσιασμό
σκάκι στον ελεύθερό τους χρόνο.
Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την despoina274213
-η δράση αυτή παρουσιάστηκε και σε
διαδικτυακό etwinning σεμινάριο
με 27 συμμετέχοντες από σχολεία όλης της Ευρώπης .
-κατασκευάσαμε και παίξαμε τρίλιζα και τρίλιζα ενιάρα -ένα αρχαίο ελληνικό παιχνίδι-
– τα παιδιά ζωγράφισαν και οι δημιουργίες τους έγιναν παζλ για να μπορούν όλοι όσοι συμμετέχουν στο πρόγραμμα να διασκεδάζουν με αυτά .
-επίσης σαν παιχνίδια γνωριμίας τα παιδιά ψηφίζουν
για την αγαπημένη του δραστηριότητα,χρώμα, ζώο, κτλ,
σε ειδική διαμορφωμένη πλατφόρμα
5. Στην ενότητα παρουσίασης του εαυτού μας,
– τα παιδιά έγραψαν τα ενδιαφέροντά τους σε ειδικά διαμορφωμένα padlet, επίσης σε padlet έγραψαν λέξεις “φιλίας” στην γλώσσα των συνεργαζόμενων σχολείων.
– έφτιαξαν τα άβαταρ τους με το πρόγραμμα voki.-
–παρουσίασαν τους εαυτούς τους και κατόπιν ξεκίνησαν να επικοινωνούν με τους μαθητές από τα
σχολείο που συνεργαζόμαστε .
6. Στην ενότητα παιχνίδια εσωτερικού χώρου,
-τα παιδιά της Γ΄τάξη μαζί με την δασκάλα τους Ευγενία Ταμπάκη μας έδειξαν
“το παιχνίδι του συλλαβισμού“και “το παιχνίδι της διατροφικής πυραμίδας”.
– τα παιδιά της Α΄τάξη μαζί με την δασκάλα της Χριστίνα Μπουρλάκη μας έδειξαν πως οι μαθητές μπορούν να μάθουν παίζοντας.
7. Στην ενότητα παιχνίδια εξωτερικού χώρου.
–παρουσιάσαμε κάποια από τα παιχνίδια
που παίζουμε στην αυλή του σχολείου μας
και τις δραστηριότητες που πραγματοποιήσαμε την
“Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού” καθώς και τις “αποκριάτικες” εκδηλώσεις μας.
8. Στην ενότητα παραδοσιακοί χοροί
Μάθαμε τον τούρκικο παραδοσιακό χορό halay και δείξαμε στα παιδιά των άλλων χωρών “χασαποσέρβικο” και τους τους αποκριάτικους χορούς “γαϊτανάκι” και “πως το τρίβουν το πιπέρι”
9. Στην ενότητα κάνω πράγματα μαζί
ζωγραφίσαμε, παίξαμε τρίλιζα και
γράψαμε και συνεχίζουμε να γράφουμε σε αρκτικόλεξο.
Το έργο θα κλείσει στις 1 Ιουνίου . Μέχρι τότε θα εμπλουτίζετε με καινούργιες δράσεις.
– Στο συγκεκριμένο έργο χρησιμοποιούμε την Αγγλική γλώσσα μεταξύ των συνεργαζόμενων σχολείων-