tmima entaxisΣτο Σχολείο μας λειτουργεί  ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ  ως υποστηρικτική δομή εκπαίδευσης για τους μαθητές και τις μαθήτριες με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν στις σχολικές
μονάδες και εμπίπτουν στις κατηγορίες που αναφέρονται στο Ν. 3699/2008, άρθρο 3, παρ. 1, 2, 3. Στο Τ.Ε. δεν υποστηρίζονται μαθητές με χαμηλή σχολική επίδοση
εξαιτίας άλλων αιτιωδών παραγόντων όπως π.χ. αυτοί με γλωσσικές ή πολιτισμικές ιδιαιτερότητες, καθώς δεν εμπίπτουν στην κατηγορία των ατόμων με αναπηρία ή/και
Ε.Ε.Α.
Οι μαθητές που φοιτούν στο ΤΕ πρέπει να έχουν:
 γνωμάτευση από το ΚΕΣΥ ή άλλο δημόσιο πιστοποιημένο φορέα
 υπεύθυνη δήλωση του γονέα ότι επιθυμεί την αξιολόγηση και την υποστήριξη του
παιδιού του από τον εκπαιδευτικό Ε.Α.Ε στο Τ.Ε.
 τη σύμφωνη γνώμη του Συντονιστή Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής
Εκπαίδευσης.
Σε περιπτώσεις μαθητές των οποίων η χαμηλή σχολική επίδοση οφείλεται σε διαταρακτική συμπεριφορά, απροσεξία, υπερκινητικότητα, δυσκολίες στη μάθηση ή
άλλες ψυχοσυναισθηματικές δυσκoλίες προτείνεται από τον εκπαιδευτικό του τυπικού τμήματος που φοιτά ο μαθητής, η διαφοροποιημένη διδασκαλία στα πλαίσια
της συμπερίληψης. Επειδή στη σχολική τάξη ο μαθητής καλείται να ανταποκριθεί σε συγκεκριμένα έργα τα οποία απαιτούν προσοχή, συγκέντρωση, αυτορρύθμιση και
αναχαίτηση των παρορμήσεων, καλές επιτελικές και μνημονικές λειτουργίες, ώστε να μπορέσει να αποκτήσει μεταγνωστικές στρατηγικές μάθησης, και οι εν λόγω μαθητές αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους δυσκολίες, μπορούν να υποστηριχθούν στο Τ.Ε. από τον εκπαιδευτικό Ε.Α.Ε. με:
 υπεύθυνη δήλωση του γονέα ότι επιθυμεί την αξιολόγηση και την υποστήριξη του παιδιού του από τον εκπαιδευτικό Ε.Α.Ε στο Τ.Ε.
 τη σύμφωνη γνώμη του Συντονιστή Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης.
Σε περιπτώσεις που οι γονείς μαθητή με Ε.Ε.Α. ή/ και αναπηρία επιθυμούν την υποστήριξή του από εκπαιδευτικό Ε.Α.Ε. σε Τ.Ε. και δεν υπάρχει γνωμάτευση από
δημόσιο πιστοποιημένο φορέα, ο Συντονιστής Ε.Α. & Ε.Ε. μπορεί να γνωματεύσει για την υποστήριξη του μαθητή σε Τ.Ε. με την προϋπόθεση ότι υπάρχει:
 αντίγραφο από το πρακτικό παιδαγωγικής συνεδρίας στο οποίο να αναφέρονται από τον εκπαιδευτικό του τμήματος οι λόγοι που κρίνεται απαραίτητο ο μαθητής
να υποστηριχθεί από τον εκπαιδευτικό Ε.Α.Ε.

 το Βραχυχρόνιο Πρόγραμμα Παρέμβασης (ΒΠΠ) που έχει εφαρμοστεί για το συγκεκριμένο μαθητή για ελάχιστο χρονικό διάστημα δύο μηνών και τα
αποτελέσματά του
 υπεύθυνη δήλωση του γονέα ότι επιθυμεί την αξιολόγηση και την υποστήριξη του παιδιού του από τον εκπαιδευτικό Ε.Α.Ε στο Τ.Ε. (Ν.3699/2008 άρθρο 6, παρ.1.)