Την Τρίτη, 11 – 3 – 2025, η Πρώτη Τάξη του σχολείου μας, στα πλαίσια δραστηριοτήτων των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, επισκέφτηκε τον φούρνο και το μανάβικό της γειτονιάς μας. Οι μικροί μας μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν όλη τη διαδικασία της παρασκευής του ψωμιού, να ζυμώσουν και να ψήσουν το δικό τους ψωμί και με μεγάλη χαρά να το πάρουν στο σπίτι τους για να το φάνε με το μεσημεριανό τους. Ακόμη, έμαθαν πολλά πράγματα για την παραγωγή και προμήθεια των φρούτων και τα λαχανικών στο μανάβικο και δοκίμασαν νοστιμότατες φρουτοσαλάτες.
Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Βαγγέλη Κωστούλα και την κ. Ελένη Καραγιάννη που με μεγάλη χαρά μας φιλοξένησαν στο χώρο τους, καθώς και για τις «μικρές νοστιμιές» που πρόσφεραν στους μαθητές μας.








