Αυτήν την εβδομάδα συνεχίσαμε τις δράσεις μας που αφορούν την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας. Προσκεκλημένη μας η συγγραφέας Μαρία Αποστολάκη (Δ/ντρια του Δημ. Σχ.Χάλκης). Την ευχαριστούμε θερμά για την παρουσίαση του βιβλίου της ” Η Πιπίτσα η αραχνίτσα και η Λίτσα η πασχαλίτσα”

