Γιορτάζουν οι μανούλες!
ΜΑΝΑ, ΜΗΤΕΡΑ, ΜΑΜΑ
Λέξεις γεμάτες αγάπη, γλυκύτητα και τρυφερότητα, για το πιο γλυκό πλάσμα του κόσμου, για την πιο σημαντική ύπαρξη στη ζωή κάθε ανθρώπου. Η γιορτή της μητέρας εορτάζεται κάθε χρόνο την δεύτερη Κυριακή του Μαϊου.
Έτσι και εμείς με την σειρά μας, τους ετοιμάσαμε την πιο όμορφη έκπληξη !
ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!
Ο Μάιος είναι ο τρίτος και τελευταίος μήνας της άνοιξης. Η πρώτη μέρα του Μάη ή αλλιώς Πρωτομαγιά είναι γνωστή και ως γιορτή των λουλουδιών. Το έθιμο της Πρωτομαγιάς, να στολίζουμε τις πόρτες των σπιτιών με στεφάνια λουλουδιών, έρχεται από τα πολύ παλιά χρόνια και τότε συμβόλιζε την υποδοχή της δύναμης της φύσης στο σπιτικό και έτσι και εμείς στολίσαμε την πόρτα της τάξης μας!
Οι μικροί μας φίλοι μεταμορφώθηκαν σε Βασίλισσες & Βασιλιάδες της Άνοιξης!
ΠΑΣΧΑ!
Πριν ξεκινήσουμε τις πασχαλινές μας δημιουργίες, μέσα από βίντεο, εικόνες και βιβλία γνωρίσαμε τα ήθη και έθιμα του Πάσχα στην Ελλάδα και ανακαλύψαμε τις πασχαλινές παραδόσεις άλλων χωρών του κόσμου με την βοήθεια του διαδικτύου!
Διαβάσαμε την ιστορία του Πάσχα και τα θαύματα του Χριστού, την σταύρωση και παρακολουθήσαμε ανάλογα εκπαιδευτικά βίντεο.
Τα δικά μας Λαζαράκια
Είχαμε την ευκαιρία στο Νηπιαγωγείο μας να μιλήσουμε για την ιστορία της ανάστασης του Λαζάρου και για τα έθιμα του Σάββατου πριν την Μεγάλη Βδομάδα.
Φτιάξαμε τα δικά μας Λαζαράκια …τα οποία βγήκαν πεντανόστιμα και μάθαμε και τα κάλαντα του Λαζάρου!
Πάσχα χωρίς λαμπάδα δε γίνεται! Με πολλή φαντασία, όρεξη, χρώματα και υλικά τα παιδιά δημιούργησαν την δική τους ξεχωριστή λαμπάδα!
Έτσι λοιπόν πήραμε αλάτι και χρώματα ζαχαροπλαστικής και με την βοήθεια της κόλλας ..έγιναν ανάγλυφες οι λαμπάδες μας!
Στο ελεύθερο παιχνίδι, τα παιδιά δεν σταματούσαν τις πασχαλινές δημιουργίες. Ζωγράφιζαν λαγούς , κότες, αβγά και έφτιαχναν όμορφες κατασκευές, κολλάζ…
Τα πασχαλινά παιχνίδια συνεχίστηκαν μέσα στην τάξη, αλλά και στην αυλή μας. Παίξαμε ομαδικά παιχνίδια, όπως “το κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού”, το οποίο υλοποιήθηκε από την καθηγήτρια των Αγγλικών μας, Ms Γιόλα , καθώς και “αβγουλοδρομίες” με κουτάλια! Διασκεδάσαμε και γελάσαμε πολύ!
Τα παιδιά δεν θα μπορούσανε να φύγουν για τις διακοπές του Πάσχα χωρίς το καλαθάκι τους γεμάτο πασχαλινές λιχουδιές αλλά και μια κάρτα με πολλή αγάπη!
Ζήτω η 25η Μαρτίου!
Την 25η Μαρτίου, θρησκευτική και εθνική γιορτή, γιορτάσαμε στο Νηπιαγωγείο, με αφιερώματα στο διπλό εορταστικό της χαρακτήρα.
Με τη βοήθεια ποικίλου υλικού (έντυπου και ψηφιακού) ξετυλίξαμε το νήμα της ιστορίας. Προσπαθήσαμε να φανταστούμε πως ήταν για τους Έλληνες η ζωή στα χρόνια της Τουρκοκρατίας, μάθαμε για το έργο της Φιλικής Εταιρείας που οργάνωσε και προετοίμασε τους υπόδουλους Έλληνες για το μεγάλο αγώνα, αλλά και για τον ξεσηκωμό, την Επανάσταση των Ελλήνων που οδήγησε στην πολυπόθητη απελευθέρωση!
Ενδιαφέρον υπήρξε ακόμη, για τους ήρωες της Επανάστασης, τους οποίους γνωρίσαμε έναν – έναν. Γνωρίσαμε την πορεία της ζωής τους, όπως και την συμμετοχή τους και την προσφορά τους στον αγώνα. Κι έπειτα ως μικροί καλλιτέχνες, δημιουργήσαμε το πορτρέτο εκείνου που μας εντυπωσίασε!
Μάθαμε τα τραγούδια όπου είπαμε στην γιορτή μας άπταιστα!
Οι ενδυμασίες της εποχής, μας απασχόλησαν επίσης! Τις παρατηρήσαμε ονομάζοντας τα μέρη από τα οποία αποτελούνται.
Ένα αγαπημένο βιβλίο που διαβάζουμε κάθε χρόνο, με την ευκαιρία του εορτασμού της 25ης Μαρτίου 1821 είναι τα “Ελληνάκια” της Ευγενίας Φακίνου. Ένα παραμύθι εμπνευσμένο από τα κεντήματα, τα λιθόγλυπτα και τα υφαντά της Ελληνικής λαϊκής τέχνης.
Και αφού το ενδιαφέρον των μαθητών μας για την ζωή και τα γεγονότα της ιστορίας αυτής που οδήγησαν στην Επανάσταση του 1821 ήταν μεγάλο, αποφασίσαμε να φτιάξουμε και εμείς τα δικά μας “Ελληνάκια“, ώστε να έχουμε το παραμύθι αυτό στο σπίτι μας και να μπορούμε να το διηγούμαστε .
Τέλος, μιλήσαμε για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου!
Τι σημαίνει Ευαγγελισμός, γιατί η Παναγία λέγεται Θεοτόκος, τι έδωσε ο Άγγελος!
Όλα αυτά τα συνοψίσαμε σε μια κατασκευή που περιλαμβάνει ζωγραφική “βιτρό“, όπως είναι στην εκκλησία και την δημιουργία του άσπρου κρίνου !
ΑΠΟΚΡΙΕΣ-ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ-ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!
Μιλώντας για την αγαπημένη γιορτή των παιδιών μας, τις Απόκριες, δεν θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε με τις τρεις πιο εξέχουσες παρουσίες της αποκριάς : τον Κλόουν, τον Αρλεκίνο και τον Πιερότο!
Αρχικά, διαβάσαμε την ιστορία του Αρλεκίνου που η μητέρα του, η κυρία Φαντασία, του έφτιαξε την ομορφότερη στολή, ράβοντας μικρά υφάσματα!Φτιάξαμε μια ομαδική εργασία και με ρόμβους, επηρεασμένοι από την ιστορία του…η οποία στο τέλος στόλισε την τάξη μας!
Στη συνέχεια, τα παιδιά μας ζωγράφισαν πολύχρωμους Κλόουν όπου ομόρφυναν κ άλλο την τάξη μας!
Παίξαμε το παιχνίδι : “ο πεινασμένος κλόουν” και τα παιδιά προσπάθησαν να τον “ταίσουν” πετώντας σερπατίνες!
Το γλέντι ξεκίνησε από την Τσικνοπέμπτη!
Αποφασίσαμε να φτιάξουμε, όπως κάθε χρόνο, χειροποίητες στολές από ανακυκλώσιμα υλικά, όπως χαρτόνια και πλαστικές σακούλες. Φέτος η στολή μας ήταν το Πιγκουινάκι και ο Αρλεκίνος!
Με το τέλος της Αποκριάς, έρχεται και η Καθαρά Δευτέρα και η πρώτη ημέρα της Σαρακοστής. Επτά εβδομάδες αργότερα θα έχουμε Πάσχα. Γι` αυτό προετοιμαζόμαστε και «καθαρίζουμε» πνευματικά και σωματικά μέσω της νηστείας.
Μιλήσαμε για τους χαρταετούς, τα σχήματα τους, από τα μέρη που αποτελούνται.
Φτιάξαμε τους δικούς μας χαρταετούς!
Με αφορμή τους χαρταετούς μπήκαμε στην “σχηματοχώρα” και μάθαμε για τους ρόμβους πατώντας μόνο μέσα σε αυτούς!
Εμπεδώσαμε το σχήμα φτιάχνοντας χαρταετούς από ξυλάκια!
Κυρά Σαρακοστή
Αφού μιλήσαμε για το τραπέζι της Σαρακοστής και τι περιλαμβάνει, μετά φτιάξαμε τα δικά μας σαρακοστιανά πιάτα !
Φτιάξαμε την Κυρά Σαρακοστή και την πήραμε σπίτι για να κόβουμε κάθε βδομάδα 1 ποδαράκι!
Όπως κάθε χρόνο, φτιάξαμε ζυμαράκι με τα παιδιά μας για να στολίσουμε την τάξη μας !
Την κυρά Σαρακοστή
που ‘ναι έθιμο παλιό,
οι γιαγιάδες μας τη φτιάχναν
με αλεύρι και νερό.
Για στολίδι της φορούσαν
στο κεφάλι ένα σταυρό,
μα το στόμα της ξεχνούσαν,
γιατί νήστευε καιρό.
Και τις μέρες τις μετρούσαν
με τα πόδια της τα επτά,
κόβαν’ ένα τη βδομάδα
μέχρι να ‘ρθει η Πασχαλιά.
*ακούστε τα παιδιά μας στο τραγούδι της Κυρά- Σαρακοστής!!!
ΠΟΛΙΚΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΕΣΚΙΜΩΟΙ
Αφού μιλήσαμε για τα ζωάκια που πέφτουν σε χειμερία νάρκη…ήρθε η σειρά να γνωρίσουμε τα ζωάκια που ζουν στους πόλους!
Με την βοήθεια της υδρόγειου σφαίρας γνωρίσαμε τους πόλους (νότιος και βόρειος) και μάθαμε για την ζωή εκεί, για τα ζώα ,τους ανθρώπους αλλά και τον τρόπο διαβίωσης τους!
Μεταφερθήκαμε στον Νότιο πόλο και είδαμε βίντεο με τα ζωάκια που ζουν εκεί!
Γίναμε μικροί πιγκουίνοι και προσπαθήσαμε να ζεστάνουμε τα αυγά μας!Έπειτα γίναμε “πεινασμένοι” πιγκουίνοι και έπρεπε να φάμε όσα ψαράκια έγραφε ο αριθμός στην μπλούζα μας!
Διαβάσαμε το “Καλωσόρισες, Πιγκουινάκι” και μετά βάλαμε στην σειρά την εξέλιξη του πτηνού μέχρι να βγει από το αυγό!
αφού διαβάσαμε και το παραμύθι “Ένας πιγκουίνος”, φτιάξαμε βιβλιαράκι με πληροφορίες για το αγαπημένο ζωάκι των παιδιών…!
Στη συνέχεια, τα νηπιάκια μας αφού έκοψαν, έβαψαν και κόλλησαν…έφτιαξαν τον δικό τους πιγκουίνο!
Στολίσαμε με την τάξη μας με όμορφους πιγκουίνους!
Στη συνέχεια, πήραμε αεροπλάνο, μπήκαμε σε βάρκες ώστε να επισκεφθούμε τον Βόρειο πόλο!
Διαλέξαμε πιο ζωάκι του Βόρειου Πόλου θέλει ο καθένας και αφού το κόψαμε… αναζητήσαμε πληροφορίες!
Γνωρίσαμε τους Εσκιμώους, είδαμε βίντεο για την ζωή τους και μάθαμε όλες τις πληροφορίες που ρώτησαν τα παιδάκια μας,
ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2025-2026
«Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26»
Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025 μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Για την εγγραφή του μαθητή οι γονείς πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
- Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
- Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ ) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει, σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του. (Ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής πραγματοποιεί μόνο ο ένας γονέας και μόνο στο Νηπιαγωγείο που ανήκει βάσει της Διεύθυνσης κατοικίας.
- Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
- Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό (λογαριασμός ΔΕΗ ή ΕΥΔΑΠ ή μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας),
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα, στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε)τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
στ)η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης ο γονέας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία για τα παραστατικά που πρέπει να προσκομίσει στο νηπιαγωγείο. Σε αυτά περιλαμβάνονται:
- Η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου
- Το Ατομικό Δελτίο ή άλλο στοιχείο από το οποίο προκύπτει ότι έχουν γίνει τα εμβόλια που είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ)
- Το Βιβλιάριο Υγείας
- Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες.
- Βεβαίωση φοίτησης άλλου τέκνου από τον Δ/ντη συστεγαζόμενης μονάδας.
- Υπεύθυνη δήλωση του έτερου γονέα ότι συναινεί για την εγγραφή του παιδιού του στο νηπιαγωγείο.( την παρέχει η Προϊσταμένη κατά το ραντεβού)
Όλα τα δικαιολογητικά πρέπει να τα προσκομίσει ο γονέας στο Νηπιαγωγείο μέχρι τις 24 Μαρτίου, εκτός από το ΑΔΥΜ που δύναται να το προσκομίσει μέχρι 30/9/2023.
Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους, για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με αυτοπρόσωπη παρουσία στο νηπιαγωγείο κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (13.00 μ.μ. -16.00 μ.μ), στο Νέο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα (16.00 μ.μ. – 17.30 μ.μ.) και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7.45 π.μ. – 8.30 π.μ.) εγγράφονται οι μαθητές κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων. Δικαίωμα συμμετοχής στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής έχουν τα νήπια και προνήπια που φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται. Η αποχώρηση των νηπίων πραγματοποιείται στις 16:00, ενώ στο Πρωινό-Υποχρεωτικό στη 13:00.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
Οι αλλοδαποί μαθητές μπορούν να εγγραφούν αφού προσκομίσουν ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό επίσημα μεταφρασμένο από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
Τα παιδιά ευάλωτων κοινωνικών ομάδων γίνονται δεκτά ανεξάρτητα από το εάν είναι εγγεγραμμένα σε Μητρώα ή Δημοτολόγια και με οποιοδήποτε στοιχείο, κατά την κρίση της Προϊσταμένης, αποδεικνύει τη διεύθυνση κατοικίας τους.
ΟΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ 29ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΙΛΙΟΥ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Τηλ. : 210-5027242
Ώρες επικοινωνίας:
13:00 μ.μ- 14:00μ.μ
Email: mail@29nip-iliou.att.sch.gr
ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ.
Περισσότερες πληροφορίες: https://blogs.sch.gr/29nipil/about/
Μοιράσαμε αγάπη!
Με αφορμή την ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου, σήμερα στο Νηπιαγωγείο μας, μοιράσαμε λίγο παραπάνω…αγάπη ♥
Η κ. Γιόλα, δασκάλα των αγγλικών, μας έβαλε σε ρυθμούς “αγάπης” από νωρίς το πρωί με μουσικοκινητικό παιχνίδι.. τα παιδιά μας ξετρελάθηκαν!
...έπειτα έφτιαξαν καρδούλες όπου μοίρασαν στα αγαπημένα τους πρόσωπα!
..λίγες ακόμη καρδούλες!
Και λίγα λόγια αγάπης σαν ευχαριστώ , για αυτούς που μας φροντίζουν κάθε μέρα …!
ΖΩΑΚΙΑ ΣΕ ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ!
Την εβδομάδα που μας πέρασε μιλήσαμε για τα ζωάκια του χειμώνα, αλλά και για αυτά που πέφτουν σε «Χειμερία νάρκη» και “Χειμέριο ύπνο”!
Με αφορμή τις δακτυλόκουκλες, ο βατραχάκος μας εξήγησε στα ζωάκια της ζούγκλας τι γίνεται κατά την χειμέρια νάρκη!
Παρατηρήσαμε εικόνες και φωτογραφίες και παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο.
Διαβάσαμε το υπέροχο βιβλίο: “Ξενοδοχείο: Η Χειμερία Νάρκη ” και ασχοληθήκαμε με ανάλογες δραστηριότητες.
Μαζί με τα παιδάκια μας φτιάξαμε μια σπηλιά στην τάξη μας, για να πέσει σε “Χειμέριο Ύπνο”
η αρκούδα και τα αρκουδάκια της”!
Και ο χειμώνας συνεχίζεται…