ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2025-2026

«Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26»

 

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025 μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

 

 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Για την εγγραφή του μαθητή οι γονείς πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  •  Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ ) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει, σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του. (Ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής πραγματοποιεί μόνο ο ένας γονέας και μόνο στο Νηπιαγωγείο που ανήκει βάσει της Διεύθυνσης κατοικίας.
  •  Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
  •  Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό  (λογαριασμός ΔΕΗ ή ΕΥΔΑΠ ή  μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας),
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα, στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε)τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

 

στ)η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης ο γονέας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία για τα παραστατικά που πρέπει να προσκομίσει στο νηπιαγωγείο. Σε αυτά περιλαμβάνονται:

  • Η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου
  • Το Ατομικό Δελτίο ή άλλο στοιχείο από το οποίο προκύπτει ότι έχουν γίνει τα εμβόλια που είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ)
  • Το Βιβλιάριο Υγείας
  • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες.
  • Βεβαίωση φοίτησης άλλου τέκνου από τον Δ/ντη συστεγαζόμενης μονάδας.
  • Υπεύθυνη δήλωση του έτερου γονέα ότι συναινεί για την εγγραφή του παιδιού του στο νηπιαγωγείο.( την παρέχει η Προϊσταμένη κατά το ραντεβού)

Όλα τα δικαιολογητικά πρέπει να τα προσκομίσει ο γονέας στο Νηπιαγωγείο μέχρι τις 24 Μαρτίου, εκτός από το ΑΔΥΜ που δύναται να το προσκομίσει μέχρι 30/9/2023.
Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους, για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με αυτοπρόσωπη παρουσία στο νηπιαγωγείο κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ


Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (13.00 μ.μ. -16.00 μ.μ), στο Νέο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα (16.00 μ.μ. – 17.30 μ.μ.) και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7.45 π.μ. – 8.30 π.μ.) εγγράφονται οι μαθητές κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων. Δικαίωμα συμμετοχής στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής έχουν τα νήπια και προνήπια που φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

   Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται. Η αποχώρηση των νηπίων πραγματοποιείται στις 16:00, ενώ στο Πρωινό-Υποχρεωτικό στη 13:00.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
Οι αλλοδαποί μαθητές μπορούν να εγγραφούν αφού προσκομίσουν ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό επίσημα μεταφρασμένο από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό.
        ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
Τα παιδιά ευάλωτων κοινωνικών ομάδων γίνονται δεκτά ανεξάρτητα από το εάν είναι εγγεγραμμένα σε Μητρώα ή Δημοτολόγια και με οποιοδήποτε στοιχείο, κατά την κρίση της Προϊσταμένης, αποδεικνύει τη διεύθυνση κατοικίας τους.

 

ΟΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ 29ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΙΛΙΟΥ

γεωγραφικα ορια

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Τηλ. : 210-5027242

Ώρες επικοινωνίας:
13:00 μ.μ- 14:00μ.μ
Email: mail@29nip-iliou.att.sch.gr

ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ.
              Περισσότερες πληροφορίες: https://blogs.sch.gr/29nipil/about/

Μοιράσαμε αγάπη!

Με αφορμή την ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου, σήμερα στο Νηπιαγωγείο μας, μοιράσαμε λίγο παραπάνω…αγάπη

Η κ. Γιόλα, δασκάλα των αγγλικών, μας έβαλε σε ρυθμούς “αγάπης” από νωρίς το πρωί με μουσικοκινητικό παιχνίδι.. τα παιδιά μας ξετρελάθηκαν!

...έπειτα έφτιαξαν καρδούλες όπου μοίρασαν στα αγαπημένα τους πρόσωπα!photo output 15 photo output 13

..λίγες ακόμη καρδούλες!

photo output 14

photo output 12

Και λίγα λόγια αγάπης σαν ευχαριστώ , για αυτούς που μας φροντίζουν κάθε μέρα …!

 

ΖΩΑΚΙΑ ΣΕ ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ!

Την εβδομάδα που μας πέρασε μιλήσαμε για τα ζωάκια του χειμώνα, αλλά και για αυτά που πέφτουν σε «Χειμερία νάρκη» και “Χειμέριο ύπνο”!


Screenshot 4 7

Με αφορμή τις δακτυλόκουκλες, ο βατραχάκος μας εξήγησε στα ζωάκια της ζούγκλας τι γίνεται κατά την χειμέρια νάρκη!IMG 5050

Παρατηρήσαμε εικόνες και φωτογραφίες και παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο.

 

Διαβάσαμε το υπέροχο βιβλίο: “Ξενοδοχείο: Η Χειμερία Νάρκη ” και ασχοληθήκαμε με ανάλογες δραστηριότητες.

photo output 11

ξεχωρίσαμε ποια ζωάκια “πέφτουν” σε χειμερία νάρκη

 

Μαζί με τα παιδάκια μας φτιάξαμε μια σπηλιά στην τάξη μας, για να πέσει σε “Χειμέριο Ύπνο”

η αρκούδα και τα αρκουδάκια της”!

photo output 10

 

IMG 5049

ατομικές εργασίες με τον χειμέριο ύπνο

 

Και ο χειμώνας συνεχίζεται…

ΧΕΙΜΩΝΑΣ!

Ο Χειμώνας στο Νηπιαγωγείο μας είναι όμορφος, δημιουργικός και γεμάτος γνώσεις!

 

IMG 5045

Μιλήσαμε για τις αλλαγές στη φύση, είδαμε χειμωνιάτικες εικόνες και μάθαμε καινούργια τραγούδια!

photo output 1

 

Αναφερθήκαμε στα μέσα θέρμανσης τα οποία χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να ζεσταθούν και φτιάξαμε το δικό μας τζάκι που διακοσμεί όμορφα την τάξη μας!

photo output 9

photo output 7

Κατηγοριοποιήσαμε τα μέσα θέρμανσης ανάλογα με το υλικό το οποίο μας ζεσταίνουν και επ’ ευκαιρίας μιλήσαμε για την φωτιά. Έτσι λοιπόν μάθαμε να τα διαχωρίζουμε:

Παίξαμε το παιχνίδι ζεστό-κρύο κρύβοντας ένα αντικείμενο μέσα στην τάξη!

 

photo output

μάθαμε τα μέσα θέρμανσης

Φυσικά δε θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στον γνωστό μύθο του Προμηθέα που προσέφερε τη φωτιά στους ανθρώπους.

 

Επίσης, αναφερθήκαμε στα ρούχα που φοράμε τον Χειμώνα! Είπαμε ποια γνωρίζουμε και σε τι μας χρησιμεύουν!

IMG 5037

photo output 5

φτιάξαμε σκουφάκια

photo output 6

 

unnamed

και γαντάκια!

photo output 8

και κασκόλ!

 

Με αφορμή τα ρούχα του χειμώνα, διαβάσαμε ένα παραμύθι που μας δίδαξε το μεγαλείο της γενναιοδωρίας , της μεγαλοψυχίας ,της αγάπης ,της ανιδιοτέλειας και της προσφοράς .

Τα πλούτη χάνουν την αξία τους όταν βασιλεύει η απληστία ,η αλαζονεία και ο εγωκεντρισμός …Ένα πάπλωμα της Κυράς Παπλωματούς πρόσφερε  ζεστασιά ,θαλπωρή και στην παγερή μοναξιά και την παγερή καρδιά του Βασιλιά -Ρήγα  … Έσβησε μίση ,ζήλιες και κακίες …!

IMG 4845

 

Διαλέξαμε το ρόλο της παπλωματούς και μιλήσαμε για αυτά που θα θέλαμε κι εμείς να προσφέρουμε…

IMG 4847 1

photo output 2

Παίξαμε παιχνίδια με τα αξεσουάρ του χειμώνα …έπρεπε να βάλουμε σωστά τις κάλτσες μας!photo output 3

‘Έπειτα, κλείσαμε τα μάτια μας με κασκόλ και έπρεπε να ανακαλύψουμε ποιος φίλος μας φοράει το σκουφί!

Διαβάσαμε μια αστεία αλλά ενδιαφέρουσα ιστορία ” Το κόκκινο πουλόβερ του γαιδαράκου“, όπως επίσης παρακολουθήσαμε μια όμορφη ιστορία στον υπολογιστή μας “Το γάντι“!  

(μπορείτε να την θυμηθείτε πατώντας πάνω στον τίτλο!)

Στο τέλος της ιστορίας τα παιδιά προσπάθησαν να θυμηθούν όλους τους ήρωες που μπήκαν μέσα σε αυτό και πιστέψτε μας η μνήμη τους λειτουργεί άριστα! Τα μηνύματα που περνάει η ιστορία μας είναι πολλά…Φιλία ,αποδοχή, κατανόηση, συμπόνια και η τρανταχτή απόδειξη της ελληνικής παροιμίας: “Εδώ …όλοι οι καλοί χωράνε!”

ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

Με το καινούργιο έτος ξεκίνησε και η λειτουργία της Δανειστικής μας Βιβλιοθήκης!

Μια δραστηριότητα που ξεκίνησε με πολύ χαρά από τα παιδιά και θα γίνει συνήθεια μας κάθε Παρασκευή, γιατί δίνει την ευκαιρία στα παιδιά να διαλέξουν ένα βιβλίο της αρεσκείας τους και να το διαβάσουν ως υπεύθυνοι αναγνώστες και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους τόσο με τους γονείς όσο και με τους συμμαθητές τους όταν το επιστρέψουν.

Η ενασχόληση τους με το βιβλίο είναι ένας φυσικός τρόπος διάθεσης του προσωπικού τους χρόνου που σίγουρα θα επηρεάσει τη μελλοντική τους πορεία ως μαθητές.

Φυσικά δεν παραλείψαμε να συζητήσουμε τους κανόνες δανεισμού για την ομαλή λειτουργία της Δανειστικής μας Βιβλιοθήκης και οι μικροί μας μαθητές έδειξαν από την πρώτη εβδομάδα πως ξέρουν να τους τηρούν πολύ καλά!

Καλώς ήρθατε στον υπέροχο κόσμο των βιβλίων!

 

 

 

ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ!

Την Δευτέρα 20-01-2025 μοιράστηκε η Βασιλόπιτα του Νηπιαγωγείου μας για την νέα χρόνια και όλα τα παιδάκια μας πήραν από ένα λαχταριστό κομμάτι!

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την κ. Ελένη Γεροντάκη, από το προσωπικό του σχολείου μας, που ετοίμασε με πολύ αγάπη την πίτα για τα παιδιά μας.

 

ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ

 

Τυχερός φέτος ήταν ο μικρός μας μαθητής Αντώνης που βρήκε το φλουρί και μαζί με αυτό ένα μικρό δωράκι από εμάς!

 

Και του Χρόνου!!!!

 

*Μερικά από τα παιχνίδια που κάναμε μέσα στην τάξη ήταν να βρούμε τις διαφορές στην αλλαγή του χρόνου!

IMG 5033

αναπαραγωγή πρότυπου

 

IMG 5032

Φορέσαμε καπελάκια με αριθμούς το 2 0 2 5, χορέψαμε το “Πάει ο παλιός ο χρόνος “και με το σταμάτημα της μουσικής έπρεπε να μπούμε στην σωστή σειρά ώστε να σχηματίσουμε το 2025!

 

IMG 5034

 

Τέλος διακοσμήσαμε την τάξη μας με μια όμορφη κατασκευή με αλουμινόχαρτο και κιμωλία!

 

IMG 5035

 

30 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ

Στις 30 Ιανουαρίου, κάθε χρόνο, γιορτάζουμε τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών, όπως καθιερώθηκε από το 1100 μ.Χ..

Η γιορτή τους, από το 1842, λέγεται και Γιορτή των Γραμμάτων, μια και οι Τρεις Ιεράρχες ήταν Μεγάλοι Δάσκαλοι αλλά και Πατέρες της Εκκλησίας…

                   ο Βασίλειος ο Μέγας, ο Γρηγόριος ο Θεολόγος και ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος!

Τρία υπέρλαμπρα αστέρια, προστάτες των Γραμμάτων και των Τεχνών.

Προστάτες των Διδασκάλων και μαθητών/τριών όλων των βαθμίδων της Εκπαίδευσης καθώς και των οικογενειών τους!

hq720

 

Στο Νηπιαγωγείο μας, για να τους τιμήσουμε,

μάθαμε τα ονόματά τους, αναφερθήκαμε στη ζωή τους, στην προσφορά τους στα γράμματα, είδαμε εικόνες…

IMG 4967

κάναμε σύνθεση εικόνας

 

IMG 4968

μάθαμε για την Βασιλειάδα του Μεγάλου Βασίλειου

 

IMG 4969

αφού τους παρατηρήσαμε, τους ξεχωρίσαμε ανάλογα με τα χαρακτηριστικά τους(άσπρο μούσι, ηλικιωμένος, πιο μακρύ μούσι, πιο νέος,κ.α)

 

 

IMG 4971

προσπαθήσαμε να καταλάβουμε κάποια από τα ρητά των 3 Ιεραρχών

 

…μάθαμε και την προσευχούλα,

Προσευχή για τους τρεις Ιεράρχες

Τα χεράκια μου σταυρώνω,

τη φωνούλα μου υψώνω

και σας παρακαλώ  θερμά,

Ιεράρχες ταπεινά:

Εσείς που είστε οι φωστήρες

και του κόσμου οι σωτήρες

φωτίστε κι έμενα το μικρό

να είμαι  πρώτο στο σχολειό.

Τέλος, φτιάξαμε τις κατασκευούλες μας για να τις πάρουμε μαζί στο σπίτι!

 

Τα παιδιά μας κόψανε, κολλήσανε και χρωμάτισαν!

 

IMG 4970

Κατασκευή καδράκι – κεράκι με εικονόλεξο από τα λόγια του Μ.Βασιλείου

 

IMG 4961

Βιβλιαράκι με τους 3 Ιεράρχες

IMG 4963

 

IMG 4959

IMG 4958

όπου πάνω είχε διάφορες πληροφορίες για τους 3 Ιεράρχες

 

Χρόνια Πολλά & Καλή Φώτιση!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !

Μια διαφορετική ημέρα σήμερα για τα παιδιά μας… μια όμορφη γιορτή ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη του Άη Βασίλη που μόνο χαμόγελα και χαρά σκόρπισε με τη παρουσία του εκτός φυσικά από όμορφα δώρα!

Οι εκπαιδευτικοί και όλο το προσωπικό του 29ου Νηπιαγωγείου Ιλίου σας εύχονται Χρόνια Πολλά με υγεία και χαρές στις οικογένειές σας!

Δε θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην πολύτιμη συνδρομή και βοήθεια των γονέων που χάρις τη βοήθειά τους συνέβαλλαν η ημέρα αυτή να μείνει αξέχαστη στα παιδιά!!! Σας ευχαριστούμε πολύ!!!

 

 

3 Δεκεμβρίου-Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας

photo output 19

Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, η οποία καθιερώθηκε από τον ΟΗΕ να γιορτάζεται στις 3 Δεκεμβρίου, έδωσε την ευκαιρία να ενημερώσουμε και να ευαισθητοποιήσουμε τα παιδιά σε ζητήματα ισότητας και αποδοχής της διαφορετικότητας.

Προβάλλοντας το εποπτικό μας υλικό και συζητώντας παράλληλα, τα μικρά μας αρχικά κατανόησαν τι σημαίνει «αναπηρία», τις δυσκολίες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία, ενώ εστιάσαμε στα δικαιώματα και στις δυνατότητές τους.  

 

photo output 26

photo output 24 photo output 23 IMG 3249

 

Γνωρίσαμε, την Αργυρώ, ένα κοριτσάκι σαν όλα τα άλλα που μπορεί να κάνει ό,τι και τα παιδιά της ηλικίας της ζώντας μια φυσιολογική ζωή, ενώ ήταν έκπληξη η αποκάλυψη πως… δε μπορεί να περπατήσει! 

photo output 25

Τα παιδιά ανέφεραν, στη συνέχεια, όλα αυτά που κάνει η Αργυρώ, συνειδητοποιώντας πως είναι περισσότερες οι ομοιότητες από τις διαφορές τους!

 

photo output 21

ζωγράφισαν την Αργυρώ με την φαντασία τους!

 

Η ιστορία της Αργυρώς βοήθησε τα παιδιά να αντιληφθούν πως τα άτομα με αναπηρία μπορούν να συμμετέχουν ισότιμα σε όλες της εκφάνσεις της ζωής!

Έπειτα, τα παιδιά δοκίμασαν να ζωγραφίσουν κι εκείνα με το στόμα και με τα μάτια κλειστά, αλλά και να περπατήσουν με τα μάτια κλειστά, κρατώντας ειδικό ραβδί ανάμεσα από εμπόδια…

photo output 22

 

 

photo output 20

δημιούργησαν το δικό τους αμαξίδιο

 

 

μέσω της όσφρησης..με τα μάτια κλειστά προσπάθησαν να βρουν το μανταρίνι…

 

photo output 17

 

 

Νοηματική!

 

 

Αφορμή για συζήτηση, στάθηκε η ιστορία της Δάφνης και της Γεωργίας…

photo output 14

 

 

Μάθαμε στην νοηματική τις λέξεις: μητέρα, πατέρας και σ ‘αγαπώ

 

photo output 15

 

photo output 16

 

Με την ευκαιρία αναφερθήκαμε στην εκστρατεία συλλογής πλαστικών καπακιών με σκοπό την αγορά αναπηρικών αμαξιδίων και φτιάξαμε μια ομαδική εργασία από μερικά καπάκια και μια ατομική!

photo output 18

 

photo output 19

 

 

 

photo output 13

 

 

 Όλοι ίσοι και όλοι διαφορετικοί.