29ο Νηπιαγωγείο Χαλκίδας

παιδί σημαίνει….παιχνίδι

Mια ωραία πεταλούδα

Μαρ 201929

 

Ξεκινήσαμε σήμερα μία δραστηριότητα, όπου κάποιο παιδί(διαφορετικό κάθε φορά), παίρνει τη θέση της Νηπιαγωγού, γίνεται δηλαδή δάσκαλος ή δασκάλα και κάνει μια δραστηριότητα με όλη την ομάδα , την οποία δραστηριότητα θα επιλέγει το ίδιο το παιδί.

Την σημερινή μέρα το ρόλο αυτό ανέλαβε η Ελισάβετ, η οποία επέλεξε να διαβάσει ένα βιβλίο στα παιδιά που σχετίζεται με την Άνοιξη (χαρακτηριστικά της Άνοιξης).

    

Με αφορμή τη διδασκαλία της Ελισάβετ φτιάξαμε πεταλούδες από ρολό χαρτί και τα φτερά της ζωγραφιές με την τεχνική της συμμετρίας (δραστηριότητα μαθηματικών)

                    

τραγουδήσαμε το τραγούδι ¨μια ωραία πεταλούδα», κάνοντας κινήσεις με το σώμα μας (μουσικοκινητική)

      

και κάθε παιδάκι μίλησε για την πεταλούδα του

Κυριάκος:την πεταλούδα μου τη λένε Γιούλα και την χαρίζω στην γιαγιά μου που την αγαπώ πολύ

Ελισάβετ: την πεταλούδα μου την λένε Αλεξάνδρα παίζει το παιχνίδι με αγαπά, δε με αγαπά με τις μαργαρίτες

Παρασκευή : Τη πεταλούδα μου τη λένε Βούλα  της αρέσει να αγαπάει και μόνο αγαπάει

Στέλλα:τη πεταλούδα μου τη λένε Χαρά και της αρέσει να πετά στον ουρανό , δε φοβάται τη συννεφιά , πετά κι όταν ο ουρανός είναι γκρίζος

Μαρία:τη πεταλούδα μου τη λένε Σοφία και της αρέσει να πίνει νέκταρ από τα λουλούδια

Πολίνα:τη πεταλούδα μου τη λένε Ελπίδα και της αρέσει να τρώει γύρη πάνω στα λουλούδια

Μαρίζα: τη πεταλούδα μου την λένε Αγαπημένη και της αρέσει να ονειρεύεται

Μαρίλια: τη πεταλούδα μου τη λένε Γλυκούλα και της αρέσει να κοιτά τα λουλούδια

Δήμητρα:τη πεταλούδα μου τη λένε Δήμητρα και της αρέσει να τραγουδά στο γαλανό ουρανό

Βαγγέλης:τη πεταλούδα μου τη λένε Φεγγαράκι, αγαπά να κοιτά τα αστέρια

Δημήτρης:τη πεταλούδα μου τη λένε Αναστασία και της αρέσει να πετά από λουλούδι σε λουλούδι

Βαλάντης: τη πεταλούδα μου την λένε Δρακοπεταλούδα, πάει τη νύχτα στο κάστρο και κοιτά μήπως γίνει πόλεμος

Μιχαήλ: την πεταλούδα μου τη λένε Ήλιο και της αρέσει να βλέπει τον ήλιο

Κωνσταντίνα: τη πεταλούδα μου τη λένε Έλσα και της αρέσει να φτιάχνει παγωμένα πράγματα

Δαυίδ:τη πεταλούδα μου τη λένε Μαρία , της αρέσει να βλέπει τη θάλασσα και να κολυμπάει στη θάλασσα

Χρήστο:τη πεταλούδα μου τη λένε Σε αγαπώ μαμά και  της αρέσει  να κάνει αγκαλιές

Μπορείτε να δείτε το παρακάτω βίντεο μας, με φωτογραφίες από τις πεταλούδες που έφτιαξαν τα παιδιά και στιγμιότυπα από το παιχνίδι μας σε συνοδεία του τραγουδιού μια ωραία πεταλούδα 

Αφήστε μια απάντηση

Translate

καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο μας

καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο μας

Πρόσφατα άρθρα

«Αν θέλουμε τα παιδιά να μαθαίνουν με επιτυχία τώρα και στο μέλλον, θα πρέπει να τα μάθουμε να σκέφτονται για τους εαυτούς τους, να επιλύουν προβλήματα και να συνυπάρχουν με τους άλλους. Αυτές οι ικανότητες κατακτώνται οταν τα παιδιά ενθαρρύνονται να εξερευνούν ενεργητικά το περιβάλλον, να επιλύουν πραγματικά προβλήματα που έχουν νόημα για αυτά και να συνεργάζονται με άλλους για την ολοκλήρωση εργασιών.Ολα αυτά τα παιδιά τα κάνουν όταν παίζουν»(Dodge Colker,1998)

Σαν σήμερα

  1. 20/02/1822: Οι Έλληνες κατατροπώνουν τον τουρκοαιγυπτιακό στόλο στη Ναυμαχία της Πάτρας

το mail του Νηπιαγωγείου μας είναι

mail@29nip-chalk.eyv.sch.gr.

τηλ. σχολείου και FAX 2221082095

Διεύθυνση: Νικοδήμου και Απόλλωνος Κάνηθος Χαλκίδα, ΤΚ 34100

ΔΙΕΎΘΥΝΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ http:\\29nip-chalk.eyv.sch.gr

Νηπιαγωγοί : (προϊσταμένη) Μακρή Μαρία

Λειβαδίτη Σοφία

 

κλικ στον σύνδεσμο και βρείτε στο χάρτη το νηπιαγωγείο μας

 

Κοριτσάκι μου, θέλω νὰ σοῦ φέρω τὰ φαναράκια τῶν κρίνων νὰ σοῦ φέγγουν τὸν ὕπνο σου.Θέλω νὰ σοῦ φέρω ἕνα περιβολάκι ζωγραφισμένο μὲ λουλουδόσκονη πάνω στὸ φτερὸ μιᾶς πεταλούδας νὰ σεργιανάει τὸ γαλανὸ ὄνειρό σου.

Σκακιστική άσκηση

καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο μας

καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο μας

Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω

Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω για το πώς να ζω, τι να κάνω και πώς να είμαι, τα έμαθα στο νηπιαγωγείο. Η σοφία δε βρισκόταν στην κορυφή του σχολικού βουνού, αλλά εκεί, στα βουναλάκια από άμμο, στο νηπιαγωγείο. Αυτά είναι τα πράγματα που έμαθα: 1. Να μοιράζεσαι τα πάντα. 2. Να παίζεις τίμια. 3. Να μη χτυπάς τους άλλους. 4. Να βάζεις τα πράγματα πάλι εκεί που τα βρήκες. 5. Να καθαρίζεις τις τσαπατσουλιές σου. 6. Να μην παίρνεις τα πράγματα που δεν είναι δικά σου. 7. Να λες συγγνώμη, όταν πληγώνεις κάποιον. 8. Να πλένεις τα χέρια σου πριν από το φαγητό. 9. Να κοκκινίζεις. 10. Ζεστά κουλουράκια και κρύο γάλα κάνουν καλό. 11. Να ζεις μια ισορροπημένη ζωή, να μαθαίνεις λίγο, να σκέπτεσαι λίγο, να σχεδιάζεις, να ζωγραφίζεις, να τραγουδάς, να χορεύεις, να παίζεις και να εργάζεσαι κάθε μέρα από λίγο. 12. Να παίρνεις έναν υπνάκο το απόγευμα. 13. Όταν βγαίνεις έξω στον κόσμο, να προσέχεις την κίνηση, να κρατιέσαι από το χέρι και να μένεις μαζί με τους άλλους. 14.Να αντιλαμβάνεσαι τα θαύματα. Να θυμάσαι το μικρό σπόρο μέσα στο δοχείο από φελιζόλ. Οι ρίζες πάνε προς τα κάτω και το φυτό προς τα πάνω. Κανείς πραγματικάδεν ξέρει πώς και γιατί, αλλά όλοι μας μοιάζουμε σ’ αυτό. 15. Τα χρυσόψαρα, τα χάμστερς, τα άσπρα ποντίκια, ακόμη κι ο μικρός σπόρος μέσα στο πλαστικό δοχείο, όλα πεθαίνουν. Το ίδιο κι εμείς. Να θυμάσαι τελικά τα βιβλία και την πρώτη λέξη που έμαθες την πιο μεγάλη απ’ άλλους: τη λέξη ΚΟΙΤΑ. Όλα όσα πρέπει να ξέρετε βρίσκονται κάπου εδώ μέσα. Ο χρυσός κανόνας, η αγάπη και οι βασικές αρχές υγιεινής, η οικολογία, η πολιτική, η ισότητα και η υγιεινή ζωή… Πάρτε μια απ’ αυτές τις συμβουλές, εκφράστε την με επιτηδευμένη ορολογία ενηλίκων και εφαρμόστε τη στην οικογενειακή σας ζωή, στην εργασία σας, στην κυβέρνησή σας, στον κόσμο σας και θα παραμείνει αληθινή, ξεκάθαρη, σταθερή. Σκεφτείτε πόσο καλύτερος θα ήταν ο κόσμος, αν όλοι εμείς οι άνθρωποι τρώγαμε γάλα με κουλουράκια γύρω στις τρεις το απόγευμα και μετά ξαπλώναμε κάτω από τις κουβέρτες για έναν υπνάκο. Ή, αν όλες οι κυβερνήσεις είχαν ως βασική αρχή να βάζουν πάντα τα πράγματα εκεί που τα βρήκαν και να καθαρίζουν τις τσαπατσουλιές τους. Είναι ακόμη αλήθεια, ανεξάρτητα από την ηλικία σας, πως όταν βγαίνετε έξω στον κόσμο είναι καλύτερα να κρατιέστε από το χέρι και να μένετε μαζί με άλλους. ROBERT FULGHUM.



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων