πίνακας ζωγραφικής – ζεύγη και τραγούδι το σπουργιτάκι

Συνεχίσαμε την ενότητα των μαθηματικών με την έννοια του ζεύγους και αναλύσαμε έναν πίνακα ζωγραφικής (αισθητική, χρωματική ανάλυση, μίξη χρωμάτων , συναισθήματα που μας προκαλεί ο πίνακας). Πόσα είναι τα πουλάκια? Τι πουλάκια να΄ναι? Γιατί τα πουλάκια έχουν μαύρο χρώμα?(εδώ πραγματικά πήραμε μοναδικά πολύτιμες απαντήσεις …..γιατί είναι διάφανα….γιατί είναι το μέσα τους …γιατί είναι λυπημένα….και πολλές ακόμα υπέροχες παιδικές σκέψεις και ιδέες ….) 

Είναι αυτό το αληθινό τους χρώμα ? Τι να σκέφτονται άραγε τα πουλάκια? Που στέκονται? Τι να νιώθουν? Τι εποχή είναι?

Κατόπιν το κάθε παιδί έδωσε έναν τίτλο στον πίνακα, ακούστηκαν πολλές προτάσεις  και κατέληξαν στον τίτλο, ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΖΕΥΓΟΥΣ ΠΟΥΛΙΩΝ 

(αν και τα πουλιά στον πίνακα είναι ίδια, τα μάτια των παιδιών είδαν πως τα πουλιά είναι διαφορετικά. Δεν θέλαμε να επέμβουμε στην ιστορία των παιδιών )

Ένα σπουργίτι κι ένας γλάρος συναντήθηκαν σε μια σπηλιά, αγαπήθηκαν πολύ , παντρεύτηκαν κι έκαναν παιδάκια πουλάκια. Γλαράκια και σπουργιτάκια. 

Τα παιδιά ζωγράφισαν το φόντο του πίνακα με μίξεις υδατοχρωμάτων και γραμμές και αύριο ο πίνακας θα συνεχιστεί

Συνεχίσαμε με το τραγούδι ένα σπουργιτάκι τόσο δα μικρό , το οποίο δραματοποιήσαμε

παιχνίδια συλλαβών με την λέξη ΣΠΟΥΡΓΙΤΑΚΙ

Ζωγραφίσαμε το τραγούδι και γράψαμε όπως μπορούμε τη λέξη ΣΠΟΥΡΓΙΤΑΚΙ .

Οι ζωγραφιές των παιδιών

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε τις ζωγραφιές των παιδιών που συνοδεύουν το τραγούδι

 

Αφήστε μια απάντηση