η παλίρροια

Μιλήσαμε σήμερα για το φαινόμενο της πλημμυρίδας και της Άμπωτης (παλίρροιας) καθώς και το φαινόμενο του πορθμού του Ευρίπου.

Η προσέγγιση του θέματος έγινε αρχικά μέσα από ένα παραμύθι .

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε το παραμύθι με τις ζωγραφιές των παιδιών

οι ζωγραφιές των παιδιών στις οποίες τα παιδιά έγραψαν όπως μπορούν τον τίτλο του παραμυθιού

Κατόπιν μιλήσαμε για το φαινόμενο της παλίρροιας , πότε έχουμε πλημμυρίδα και άμπωτη , τη σχέση της σελήνης και του ήλιου στο φαινόμενο της παλίρροιας

 

είδαμε εικόνες από το διαδίκτυο του φαινομένου της παλίρροιας

και προσπαθήσαμε να αναγνωρίσουμε που  υπάρχει πλημμυρίδα ή άμπωτη σε διάφορες εικόνες

Σχεδιάσαμε τη γη, το φεγγάρι και την καθημερινή κίνηση του γύρω από την γη (28 ημέρες) και βρήκαμε τις μέρες που τα νερά της πόλης μας έχουν ακατάστατη ροή (7η,8η,9η,22η,23η,24 μέρα) . Σχεδιάσαμε το “φούσκωμα” και το “βαθούλωμα” των νερών , (πλημμυρίδα, άμπωτη), έτσι όπως η σελήνη “τραβά” (έλκει), τα νερά της γης . (εργασία νηπίων)

Κλείσαμε τη μέρα μας με ένα ποίημα εικονόλεξο της Θέτις Χορτιάτη

και φτιάξαμε το δικό μας φεγγαράκι γλειφιτζούρι

το οποίο πήραμε σπίτι μας

 

Ένα βίντεο με την απαγγελία του ποιήματος της Θέτις Χορτιάτη ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΓΛΥΦΕΙΤΖΟΥΡΙ, από τα παιδιά

Αφήστε μια απάντηση