29ο Νηπιαγωγείο Χαλκίδας

παιδί σημαίνει….παιχνίδι

τα παιχνίδια μας

Στην σελίδα αυτή θα βρείτε παιχνίδια που δημιουργήσαμε με δραστηριότητες που έγιναν στο νηπιαγωγείο μας . πατήστε σε κάθε σύνδεσμο και θα βρεθείτε στο περιβάλλον κάθε παιχνιδιού. για απορία σε οποιοδήποτε παιχνίδι ρωτήστε μας στο Νηπιαγωγείο . βοηθήστε τα παιδιά σε επεξηγήσεις του κάθε παιχνιδιού.

καλή επιτυχία 

βρες τις δύο ίδιες εικόνες Πασχαλινών αυγών

Tο ασχημόπαπο

τα ονόματα των 12 μαθητών του Ιησού

λύσε το αίνιγμα

ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ

https://learningapps.org/watch?v=pdgngvb0a19

https://learningapps.org/watch?v=p8237ohzn19

https://learningapps.org/watch?v=p4gb59sy319

https://learningapps.org/watch?v=pus5hj08319

https://learningapps.org/watch?v=pxz24vjd219

το δέντρο που έδινε

https://learningapps.org/watch?v=pfdvv7km519

https://learningapps.org/watch?v=pxwuiz7na19

https://learningapps.org/watch?v=p3pftdczt19

https://learningapps.org/watch?v=p1fz719gk19

οι 3 Ιεράρχες

https://learningapps.org/watch?v=pvbcumtpc19

https://learningapps.org/watch?v=piwh56v6a19

από την ιστορία της ένδυσης

https://learningapps.org/watch?v=pvwceqraa19

από τ ηφαίστεια

https://learningapps.org/watch?v=p31im0ez219

https://learningapps.org/watch?v=pwgwyg7k319

https://learningapps.org/watch?v=ponm6qy3j19

Αντικατάσταση πεζών με ΚΕΦΑΛΑΙΑ γράμματα

αντιγραφή λέξεων από χριστουγεννιάτικες εικόνες

χριστουγεννιάτικο παιχνίδι , βρες τις δύο ίδιες εικόνες 1

χριστουγεννιάτικο παιχνίδι βρες τις δύο ίδιες εικόνες 2

υλικά με τα οποία φτιάξαμε Χριστουγεννιάτικα στολίδια

με αυτό το υλικό φτιάξαμε τα ρόδια

εικόνα και λέξη από το παραμύθι της Αργυρώς

H Aργυρώ τραγουδαει, πετάει, γελάει

βρες τι κάνει κάθε φορά η Αργυρώ

βρες πως νιώθει κάθε φορά η Αργυρώ

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ

Πείραμα ανίχνευσης αμύλου

ανίχνευση αμύλου

μέτρησε και βρες το σωστό αριθμό

ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ

από το παραμύθι Η ΠΟΥΠΟΥ ΚΑΙ Η ΚΑΡΛΟΤΑ

Από το μουσείο λαογραφίας 1

από την λαογραφία μας

ΒΡΕΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΣΤΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ

ΒΡΕΣ ΟΜΟΙΑ CLIP ART ΑΠΟ ΕΙΚΟΝΕΣ ΧΗΜΕΙΑΣ

ΒΡΕΣ ΤΙΣ ΟΜΟΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ -ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΟΞΕΩΝ ΚΑΙ ΒΑΣΕΩΝ

ΠΟΙΟΣ ΤΡΩΕΙ ΤΗΝ ΚΙΜΩΛΙΑ

ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΚΛΕΕ

ΒΡΕΣ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥ ΚΛΕΕ

ΒΡΕΣ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥ ΠΙΚΑΣΟ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ Ι

ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΙΙ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΙΙΙ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΙV

ΜΕΤΡΗΣΕ ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ

ΜΙΞΕΙΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ

Translate

καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο μας

καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο μας

Πρόσφατα άρθρα

«Αν θέλουμε τα παιδιά να μαθαίνουν με επιτυχία τώρα και στο μέλλον, θα πρέπει να τα μάθουμε να σκέφτονται για τους εαυτούς τους, να επιλύουν προβλήματα και να συνυπάρχουν με τους άλλους. Αυτές οι ικανότητες κατακτώνται οταν τα παιδιά ενθαρρύνονται να εξερευνούν ενεργητικά το περιβάλλον, να επιλύουν πραγματικά προβλήματα που έχουν νόημα για αυτά και να συνεργάζονται με άλλους για την ολοκλήρωση εργασιών.Ολα αυτά τα παιδιά τα κάνουν όταν παίζουν»(Dodge Colker,1998)

το mail του Νηπιαγωγείου μας είναι

mail@29nip-chalk.eyv.sch.gr.

τηλ. σχολείου και FAX 2221082095

Διεύθυνση: Νικοδήμου και Απόλλωνος Κάνηθος Χαλκίδα, ΤΚ 34100

ΔΙΕΎΘΥΝΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ http:\\29nip-chalk.eyv.sch.gr

Νηπιαγωγοί : (προϊσταμένη) Μακρή Μαρία

Λειβαδίτη Σοφία

 

κλικ στον σύνδεσμο και βρείτε στο χάρτη το νηπιαγωγείο μας

 

Κοριτσάκι μου, θέλω νὰ σοῦ φέρω τὰ φαναράκια τῶν κρίνων νὰ σοῦ φέγγουν τὸν ὕπνο σου.Θέλω νὰ σοῦ φέρω ἕνα περιβολάκι ζωγραφισμένο μὲ λουλουδόσκονη πάνω στὸ φτερὸ μιᾶς πεταλούδας νὰ σεργιανάει τὸ γαλανὸ ὄνειρό σου.

Σκακιστική άσκηση

καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο μας

καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο μας

Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω

Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω για το πώς να ζω, τι να κάνω και πώς να είμαι, τα έμαθα στο νηπιαγωγείο. Η σοφία δε βρισκόταν στην κορυφή του σχολικού βουνού, αλλά εκεί, στα βουναλάκια από άμμο, στο νηπιαγωγείο. Αυτά είναι τα πράγματα που έμαθα: 1. Να μοιράζεσαι τα πάντα. 2. Να παίζεις τίμια. 3. Να μη χτυπάς τους άλλους. 4. Να βάζεις τα πράγματα πάλι εκεί που τα βρήκες. 5. Να καθαρίζεις τις τσαπατσουλιές σου. 6. Να μην παίρνεις τα πράγματα που δεν είναι δικά σου. 7. Να λες συγγνώμη, όταν πληγώνεις κάποιον. 8. Να πλένεις τα χέρια σου πριν από το φαγητό. 9. Να κοκκινίζεις. 10. Ζεστά κουλουράκια και κρύο γάλα κάνουν καλό. 11. Να ζεις μια ισορροπημένη ζωή, να μαθαίνεις λίγο, να σκέπτεσαι λίγο, να σχεδιάζεις, να ζωγραφίζεις, να τραγουδάς, να χορεύεις, να παίζεις και να εργάζεσαι κάθε μέρα από λίγο. 12. Να παίρνεις έναν υπνάκο το απόγευμα. 13. Όταν βγαίνεις έξω στον κόσμο, να προσέχεις την κίνηση, να κρατιέσαι από το χέρι και να μένεις μαζί με τους άλλους. 14.Να αντιλαμβάνεσαι τα θαύματα. Να θυμάσαι το μικρό σπόρο μέσα στο δοχείο από φελιζόλ. Οι ρίζες πάνε προς τα κάτω και το φυτό προς τα πάνω. Κανείς πραγματικάδεν ξέρει πώς και γιατί, αλλά όλοι μας μοιάζουμε σ’ αυτό. 15. Τα χρυσόψαρα, τα χάμστερς, τα άσπρα ποντίκια, ακόμη κι ο μικρός σπόρος μέσα στο πλαστικό δοχείο, όλα πεθαίνουν. Το ίδιο κι εμείς. Να θυμάσαι τελικά τα βιβλία και την πρώτη λέξη που έμαθες την πιο μεγάλη απ’ άλλους: τη λέξη ΚΟΙΤΑ. Όλα όσα πρέπει να ξέρετε βρίσκονται κάπου εδώ μέσα. Ο χρυσός κανόνας, η αγάπη και οι βασικές αρχές υγιεινής, η οικολογία, η πολιτική, η ισότητα και η υγιεινή ζωή… Πάρτε μια απ’ αυτές τις συμβουλές, εκφράστε την με επιτηδευμένη ορολογία ενηλίκων και εφαρμόστε τη στην οικογενειακή σας ζωή, στην εργασία σας, στην κυβέρνησή σας, στον κόσμο σας και θα παραμείνει αληθινή, ξεκάθαρη, σταθερή. Σκεφτείτε πόσο καλύτερος θα ήταν ο κόσμος, αν όλοι εμείς οι άνθρωποι τρώγαμε γάλα με κουλουράκια γύρω στις τρεις το απόγευμα και μετά ξαπλώναμε κάτω από τις κουβέρτες για έναν υπνάκο. Ή, αν όλες οι κυβερνήσεις είχαν ως βασική αρχή να βάζουν πάντα τα πράγματα εκεί που τα βρήκαν και να καθαρίζουν τις τσαπατσουλιές τους. Είναι ακόμη αλήθεια, ανεξάρτητα από την ηλικία σας, πως όταν βγαίνετε έξω στον κόσμο είναι καλύτερα να κρατιέστε από το χέρι και να μένετε μαζί με άλλους. ROBERT FULGHUM.



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων