Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας “τα συναισθήματά μας” κληθηκαν οι γονείς των παιδιών στο 3ο τμήμα του Νηπιαγωγείου και μαζί με τα παιδιά τους χρωμάτισαν ξύλινα στολίδια ώστε να δημιουργηθεί το χριστουγεννιάτικο δέντρο των συναισθημάτων. Στη μία πλευρά των στολιδιών τα παιδιά με τη βοήθεια των γονέων τους έγραψαν το συναίσθημα που αποτύπωναν στο στολίδι τους. Έτσι είχαν την ευκαιρία να αναγνωρίσουν, να εκφράσουν και να μοιραστούν το συναίσθημά τους σε ένα ζεστό και συνεργατικό κλίμα.





