Έχω, έχεις, έχει… όλοι έχουμε δικαιώματα”

Την προηγούμενη εβδομάδα ασχολήθηκαμε με την θεματική ενότητα που αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Κύριος σκοπός είναι η πρώτη επαφή και γνωριμία των μικρών μαθητών με την έννοια και το λόγο ύπαρξης των «ανθρώπινων δικαιωμάτων».
Στην συγκεκριμένη περίπτωση, η προσέγγιση δύσκολων και αφηρημένων εννοιών επιχειρείται να γίνει μέσα από ένα Εργαστήριο που έχει βασικό στόχο να αποκτήσουν τα παιδιά, μέσα από δομημένες  δραστηριότητες, τη δεξιότητα να αναγνωρίζουν την ύπαρξη και εφαρμογή των ανθρώπινων δικαιωμάτων, να κατανοήσουν τη σημασία και τη σπουδαιότητα της εφαρμογής τους για τη ζωή των ανθρώπων πέρα από σύνορα, φυλή, εθνότητα. Να γνωρίσουν τα παιδιά τον αλληλοσεβασμό και τον σεβασμό στη διαφορετικότητα, τη συνεργασία, την αντιμετώπιση των διακρίσεων, την κοινωνική ευαισθησία, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Παρακάτω παρουσιάζονται κάποιες απο τις δραστηριότητες και τις κατασκεύες που πραγμτοποιήθηκαν απο τους μικρούς μας μαθητές.
Μιλήσαμε για  το τι σημαίνει δικαίωμα και έπειτα δημιουργήσαμε το δεντρόσπιτο των δικαιωμάτων
εικόνα Viber 2025 03 16 19 31 10 113
εικόνα Viber 2025 03 16 19 31 10 076εικόνα Viber 2025 03 16 19 31 09 108

εικόνα Viber 2025 03 10 14 03 10 204
εικόνα Viber 2025 03 10 14 03 15 059
εικόνα Viber 2025 03 10 14 03 15 605
εικόνα Viber 2025 03 10 14 03 15 889

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Παίξαμε παντομίμα…. “Βρές το δικαίωμα”

εικόνα Viber 2025 03 16 19 31 10 317

εικόνα Viber 2025 03 16 19 40 10 086
εικόνα Viber 2025 03 16 19 40 10 443
εικόνα Viber 2025 03 16 19 40 10 641

 

 

 

 

 

 

 

και φτιάξαμε όμορφές χειροτεχνίες….

εικόνα Viber 2025 03 16 12 57 50 708
εικόνα Viber 2025 03 16 12 57 50 666

 

 

 

 

 

 

 

 

Τέλος, φτιάξαμε και σχετική αφίσα

εικόνα Viber 2025 03 14 10 55 38 134