Μετά την επιστροφή μας απο τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές ξεκινήσαμε να επεξεργαζόμαστε με τους μικρούς μας μαθητές το θέμα του Χειμώνα
Ακούσαμε και μάθαμε Το τραγούδι του χειμώνα και κάναμε επανάληψη τα φωνήεντα
Μιλήσαμε για τις αλλαγές στη φύση, τις συνθήκες διαβίωσης των ανθρώπων και των ζώων και για το ποιά ειναι τα χειμωνιάτικα ρούχα ένω παίξαμε σχετικό παιχνίδι οπού τα παιδιά έπρεπε να αναγνωρίσουν και να ξεχωρίσουν τα ρούχα του χειμώνα
Στην συνέχεια, φτιάξαμε κατασκευή με την “ντουλάπα” με τα χειμωνιάτικα ρούχα
Παίξαμε μαθηματικό παιχνίδι οπου τα παιδιά έπρεπε να “φτιάξουν” την μύτη του χιονάνθρωπου με τον σωστό αριθμό κουμπιών
Μάθαμε ποια είναι τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη. Επειτα, κάθε παιδλι επέλεξε ενα ζωάκι και βρήκε πληροφορίες με την βοήθεια των γονιών του τις οποίες και παρουσίασε στην ολομέλεια ατομικά την επόμενη ημέρα.
Τέλος, κάναμε σχετικό πείραμα με το νερό. Βάλαμε 3 ποτήρια με νερό στην κατάψυξη για ολο το βράδυ και την επόμενη μερα παρατηρήσαμε οτι έγινε πάγος. Επείτα, κάναμε υποθέσεις για το που θα λιώσει πιο γρήγορα ο πάγος… στην τάξη μας, στο καλοριφέρ ή στην αυλή του σχολείου; καταγράψαμε τις υποθέσεις τον παιδιών και καταληξαμε στο συμπέρασμα οτι ο πάγος θα λιώσει πιο γρήγορα στο καλοριφέρ














