Σχολικοί μαθητικοί όμιλοι

Στο πλαίσιο  λειτουργίας του αναβαθμισμένου προγράμματος του ολοήμερου θα λειτουργήσουν στην 3η ζώνη του ολοήμερου και ώρες 16:00-17:30 οι παρακάτω «Σχολικοί Μαθητικοί Όμιλοι» με  ενδιάμεσο ολιγόλεπτο διάλειμμα. Όλα τα υλικά που θα αξιοποιηθούν στο πλαίσιο των ομίλων παρέχονται από το σχολείο.


ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ – ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ

Υπεύθυνος ομίλου ΚΑΡΑΜΙΧΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΕ70

Δευτέρα  16:00-17:30

Στο πλαίσιο του ομίλου θα πραγματοποιηθεί γνωριμία με Έλληνες και ξένους συγγραφείς και ποιητές που ασχολήθηκαν με την λογοτεχνία για παιδιά. Με τη βοήθεια, άλλοτε της Βιβλιοθήκης του Σχολείου μας και άλλοτε του διαδικτύου τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με κείμενα που απευθύνονται αποκλειστικά σε παιδιά ηλικίας 6-12 ετών μέσα από την αφήγηση, τη διήγηση και μέσα από διάφορες δραστηριότητες που έχουν στόχο να αναπτύξουν τη φιλαναγνωσία στους μαθητές/τριες και την επαφή τους με γνωστούς εκπροσώπους της παιδικής λογοτεχνίας.


ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ – ΜΟΝΤΕΡΝΟΙ& ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ

Υπεύθυνη ομίλου ΑΥΞΕΝΤΙΔΟΥ ΧΑΙΔΩ ΠΕ11 (ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ)

Τετάρτη 16:00-17:30

 Στο πλαίσιο του ομίλου την 1η ώρα τα παιδιά θα ασχοληθούν με τον αθλητισμό και την 2η με τον χορό

1η Ώρα: ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Θα διδαχτούν:

α)   Βασικές Κινητικές Δεξιότητες   (Τάξεις: Α΄- Β΄)

β)   Βασικές Αθλητικές Δεξιότητες  (Τάξεις: Γ΄-Δ΄)

γ)    Βελτίωση των Βασικών Κινητικών και Αθλητικών Δεξιοτήτων  (Τάξεις: Ε΄- ΣΤ΄)

Υλικά Μέσα:

Μπάλες, Σχοινάκια, Στεφάνια, Μπαλόνια, Ρακέτες κ.α.

2η Ώρα: ΧΟΡΟΣ

Θα διδαχτούν:

α)   Ποικιλία χορών: Παραδοσιακοί και Μοντέρνοι.

β)   Αυτοέκφραση, Κινητική Δημιουργία, Χορευτικές Δεξιότητες.

Παράλληλα, μέσα από τα μαθήματα του Αθλητισμού και του Χορού, στοχεύουμε να καλλιεργήσουμε:

α)  Συναισθηματικές Δεξιότητες, όπως  Ενσυναίσθηση, Αυτοεκτίμηση και Εμπιστοσύνη στον εαυτό.

β)  Κοινωνικές Δεξιότητες Συνεργασίας, αναπτύσσοντας αξίες όπως ο Σεβασμός και η Υπευθυνότητα.


«ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»

Υπεύθυνος ομίλου ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΕ86

Τρίτη και Πέμπτη 16:00-17:30

 Σήμερα, τα παιδιά, χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο το διαδίκτυο καθώς τους προσφέρει, μεταξύ άλλων, πολλές ευκαιρίες για γνώση, ενημέρωση, ψυχαγωγία και επικοινωνία.

Ωστόσο, η χρήση του διαδικτύου συνεπάγεται ενίοτε και κινδύνους. Μερικοί από αυτούς είναι:

  • Παραπληροφόρηση όπου ο καθένας μπορεί να δημοσιεύσει χωρίς έλεγχο ότι θέλει στο διαδίκτυο
  • Βίαια παιχνίδια που προκαλούν ακραίες συμπεριφορές
  • Δωμάτια επικοινωνίας (chat rooms) και μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) όπου μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να σταλούν μηνύματα εκφοβισμού, ψεύτικων απειλών, αποπλάνηση ανηλίκου.
  • Ηλεκτρονικό ψάρεμα (phishing) πχ οικονομική εξαπάτηση από απατεώνες που προσπαθούν να αποσπάσουν προσωπικά-οικονομικά στοιχειά από τα θύματα τους
  • Κακόβουλα λογισμικά (Malware) λογισμικά που εγκαθίστανται στον υπολογιστή και εκτελούν ανεπιθύμητες εργασίες, συχνά προς όφελος κάποιου τρίτου

Στόχος του μαθήματος είναι να μάθουν τους βασικούς κανόνες ασφαλούς χρήσης διαδικτύου, όπως είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα https://saferinternet4kids.gr/nea/βασικοί-κανόνες-για-σωστή-διαδικτυακ/

Άλλοι χρήσιμοι σύνδεσμοι για τις ανάγκες του μαθήματος:

  • saferinternet.gr
  • safeline.gr
  • internet-safety.sch.gr

 “ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ – ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ”

Υπεύθυνη ομίλου ΛΕΟΝΤΙΕΦ ΘΑΛΕΙΑ ΠΕ79.01

Παρασκευή 16:00-17:30

Ο σκοπός του ομίλου είναι η εκμάθηση μουσικών οργάνων με έμφαση στο αρμόνιο και στο πιάνο για όσα παιδιά το επιθυμούν, σε εβδομαδιαία βάση. Για την υλοποίηση του σκοπού αυτού θα αξιοποιηθούν τα μουσικά όργανα του σχολείου   (μεταλλόφωνα , ξυλόφωνα, φλογέρες, ρυθμικά κρουστά, αρμόνιο, πιάνο και αυτοσχέδια μουσικά όργανα).

Τα οφέλη από την εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου είναι πολλαπλά. Ο εγκέφαλος δραστηριοποιείται, ενισχύεται η μνήμη, η ακουστική ικανότητα, η αυτοσυγκέντρωση, ο συγχρονισμός,η κινητική δεξιότητα, η κοινωνικότητα, η αυτοπεποίθηση, η υπομονή και το σημαντικότερο είναι ότι  το παιδί μέσα απ’ αυτή τη διαδικασία ψυχαγωγείται.