Ήρθαν οι Απόκριες, το γλέντι ας αρχίσει……
Γέλιο, κέφι, τραγούδι, παιχνίδι και χαρά
ήρθε πάλι η Αποκριά
ας γιορτάσουμε παιδιά!
Γέλιο, κέφι, τραγούδι, παιχνίδι και χαρά
ήρθε πάλι η Αποκριά
ας γιορτάσουμε παιδιά!
Η συγκομιδή των λαχανικών από τον λαχανόκηπο του σχολείου μας ήταν αρκετά μεγάλη! Εφόσον τα παιδιά πήραν σε ένα σακουλάκι για το σπίτι τους μαρούλια, κρεμμυδάκια όσα περίσσεψαν σκέφτηκαν να τα προσφέρουμε στο Κέντρο Παιδικής Μέριμνας Αρρένων στην πόλη μας!
Τα παιδιά του σχολείου μας επισκέφτηκαν την Πινακοθήκη της πόλης μας καθώς και την Δημοτική Βιβλιοθήκη!
Ευχαριστούμε την κ. Ντίνα για την θερμή υποδοχή στην βιβλιοθήκη.
Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας ΄΄εκτόξευσαν΄΄ τις γνώσεις τους για το ηλιακό μας σύστημα και τους πλανήτες παρακολουθώντας το εκπαιδευτικό εργαστήριο ΄΄Μαθαίνοντας με τον Άλφυ΄΄! Έπαιξαν παιχνίδια, παρακολούθησαν βίντεο, ταξίδεψαν με το κινητό πλανητάριο στο διάστημα και φεύγοντας πήραν βεβαίωση παρακολούθησης!
Όπως κάθε χρονιά έτσι και φέτος φτιάξαμε στο σχολείο την δική μας βασιλόπιτα!
Γράψαμε την συνταγή με τα υλικά και την επόμενη μέρα τα ανακατέψαμε, την βάλαμε στο ταψί, κρύψαμε το φλουρί και την ψήσαμε! Όταν κρύωσε ρίξαμε ζάχαρη άχνη από πάνω, γράψαμε το 2025 και την κόψαμε.
Ο τυχερός της φετινής χρονιάς, ο συμμαθητής μας Γιώργος Ανδρίτσος, ο οποίος πήρε δώρο ένα βιβλίο!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ
Το σχολείο μας φόρεσε τα γιορτινά του για να υποδεχτεί την πιο όμορφη γιορτή του χρόνου μικρών και μεγάλων, τα Χριστούγεννα!
Τα παιδιά στόλισαν το χριστουγεννιάτικο δέντρο του σχολείου.
Έφτιαξαν κάρτες, στολίδια, κατασκευές.
Παρουσίασαν την γιορτούλα τους ΄΄Τα Χριστούγεννα του Σκρουτζ΄΄ με την συμμετοχή της ομάδας ΄΄Αθηναϊκές Μαριονέτες΄΄ , μοιράζοντας ευχές και πολλά χαμόγελα, αλλά και ο Άι Βασίλης τους έστειλε δωράκια.
Ήρθαν τα στολίδια από τα σχολεία που κάνανε ανταλλαγή στα πλαίσια της δράσης ΄΄Ο Ερμής των Χριστουγέννων΄΄.
Είπανε τα κάλαντα στα παιδιά του 9ου Γυμνασίου έπειτα από πρόσκληση τους και παρακολούθησαν την όμορφη γιορτή τους.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ
Τα παιδιά μας μοίρασαν πολλά χαμόγελα αλλά και ευχές σε όσους βρέθηκαν το πρωί της Τετάρτης στην πλατεία Πάρκου!
Καλά Χριστούγεννα με υγεία και ευτυχία σε όλους!
Εκπρόσωπος του οργανισμού Ο.ΦΥ.ΠΕ.ΚΑ. επισκέφτηκε το σχολείο μας και μίλησε στα παιδιά για το νερό. Έγιναν διάφορες δράσεις και παιχνίδια με τα παιδιά στα πλαίσια του προγράμματος ΄΄Νερό – πηγή ζωής΄΄.
Στα πλαίσια του προγράμματος ΄΄Ο Ερμής των Χριστουγέννων΄΄ανταλλάξαμε χριστουγεννιάτικα στολίδια με σχολεία από όλη την Ελλάδα.
Επισκεφτήκαμε τα ΕΛΤΑ, για να στείλουμε τα στολίδια, αλλά και το γράμμα μας στον Αι Βασίλη! Μας υποδέχτηκαν με χαρά στο ταχυδρομείο, μας ξενάγησαν στο χώρο και μας εξήγησαν τον τρόπο που ΄΄ταξιδεύουν΄΄ τα γράμματα που στέλνουμε!