Ήρθαν οι Απόκριες, το γλέντι ας αρχίσει……

Γέλιο, κέφι, τραγούδι, παιχνίδι και χαρά

ήρθε πάλι η Αποκριά

ας γιορτάσουμε παιδιά!

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ ΑΡΡΕΝΩΝ

Η συγκομιδή των λαχανικών από τον λαχανόκηπο του σχολείου μας ήταν αρκετά μεγάλη! Εφόσον τα παιδιά πήραν σε ένα  σακουλάκι για το σπίτι τους μαρούλια, κρεμμυδάκια όσα περίσσεψαν σκέφτηκαν να τα προσφέρουμε στο Κέντρο Παιδικής Μέριμνας Αρρένων στην πόλη μας!

 

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ

Τα παιδιά του σχολείου μας επισκέφτηκαν την Πινακοθήκη της πόλης μας καθώς και την Δημοτική Βιβλιοθήκη!

Ευχαριστούμε την κ. Ντίνα για την θερμή υποδοχή στην βιβλιοθήκη.

 

Μαθαίνοντας με τον Άλφυ

Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας ΄΄εκτόξευσαν΄΄ τις γνώσεις τους για το ηλιακό μας σύστημα και τους πλανήτες παρακολουθώντας το εκπαιδευτικό εργαστήριο ΄΄Μαθαίνοντας με τον Άλφυ΄΄! Έπαιξαν παιχνίδια, παρακολούθησαν βίντεο, ταξίδεψαν με το κινητό πλανητάριο στο διάστημα και φεύγοντας πήραν βεβαίωση παρακολούθησης!

ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ 2025

Όπως κάθε χρονιά έτσι και φέτος φτιάξαμε στο σχολείο την δική μας βασιλόπιτα!

Γράψαμε την συνταγή με τα υλικά και την επόμενη μέρα τα ανακατέψαμε, την βάλαμε στο ταψί, κρύψαμε το φλουρί και την ψήσαμε! Όταν κρύωσε ρίξαμε ζάχαρη άχνη από πάνω, γράψαμε το 2025 και την κόψαμε.

Ο τυχερός της φετινής χρονιάς, ο συμμαθητής μας Γιώργος Ανδρίτσος, ο οποίος πήρε δώρο ένα βιβλίο!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ 

 

Δεκέμβρης….κάθε μέρα και γιορτή!

Το σχολείο μας φόρεσε τα γιορτινά του για να υποδεχτεί την πιο όμορφη γιορτή του χρόνου μικρών και μεγάλων, τα Χριστούγεννα!

Τα παιδιά στόλισαν το χριστουγεννιάτικο δέντρο του σχολείου.

Έφτιαξαν κάρτες, στολίδια, κατασκευές.

Παρουσίασαν την γιορτούλα τους ΄΄Τα Χριστούγεννα του Σκρουτζ΄΄ με την συμμετοχή της ομάδας ΄΄Αθηναϊκές Μαριονέτες΄΄ , μοιράζοντας ευχές και πολλά χαμόγελα, αλλά και ο Άι Βασίλης τους έστειλε δωράκια.

 

Ήρθαν τα στολίδια από τα σχολεία που κάνανε ανταλλαγή στα πλαίσια της δράσης ΄΄Ο Ερμής των Χριστουγέννων΄΄.

Είπανε τα κάλαντα στα παιδιά του 9ου Γυμνασίου έπειτα από πρόσκληση τους  και παρακολούθησαν την όμορφη γιορτή τους.

ΚΑΛΑ   ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ  ΚΑΙ  ΚΑΛΗ  ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ

                                    ΣΕ  ΟΛΑ  ΤΑ  ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ  ΤΙΣ  ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ  ΤΟΥΣ

 

Τα παιδιά μοίρασαν χριστουγεννιάτικες ευχές!

Τα παιδιά μας μοίρασαν πολλά χαμόγελα αλλά και ευχές σε όσους βρέθηκαν το πρωί της Τετάρτης στην πλατεία Πάρκου!

Καλά Χριστούγεννα με υγεία και ευτυχία σε όλους!

ΝΕΡΟ – ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ

Εκπρόσωπος του οργανισμού Ο.ΦΥ.ΠΕ.ΚΑ. επισκέφτηκε το σχολείο μας και μίλησε στα παιδιά για το νερό. Έγιναν διάφορες δράσεις και παιχνίδια με τα παιδιά στα πλαίσια του προγράμματος  ΄΄Νερό – πηγή ζωής΄΄.

Ο Ερμής των Χριστουγέννων!

Στα πλαίσια του προγράμματος ΄΄Ο Ερμής των Χριστουγέννων΄΄ανταλλάξαμε χριστουγεννιάτικα στολίδια με σχολεία από όλη την Ελλάδα.

Επισκεφτήκαμε τα ΕΛΤΑ, για να στείλουμε τα στολίδια, αλλά και το γράμμα μας στον Αι Βασίλη! Μας υποδέχτηκαν με χαρά στο ταχυδρομείο, μας ξενάγησαν στο χώρο και μας εξήγησαν τον τρόπο που ΄΄ταξιδεύουν΄΄ τα γράμματα που στέλνουμε!

APDC1452

APDC1454

APDC1460

APDC1490

APDC1500

Γονείς εν δράση!

Οι γονείς των παιδιών αποδέχτηκαν το κάλεσμα των εκπαιδευτικών και όλοι μαζί περάσαμε ένα δημιουργικό απόγευμα, κατασκευάζοντας χριστουγεννιάτικα ημερολόγια για το 2025!

Το αποτέλεσμα υπέροχο! Ευχαριστούμε τους γονείς ! Καλά Χριστούγεννα με υγεία σε όλους μας!

APDC1506

APDC1504

APDC1510

APDC1512