Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά!

APDC2106

Μια νέα σχολική χρονιά ξεκινά!

Η αυλή του νηπιαγωγείου μας γέμισε πάλι με παιδικές φωνές και γέλια!

Γονείς, εκπαιδευτικοί και παιδιά παρευρέθηκαν την Πέμπτη 11/9/2025 στο προαύλιο του νηπιαγωγείου όπου  τελέστηκε ο καθιερωμένος αγιασμός για τη φετινή χρονιά. Στην τελετή είχαμε την τιμή και τη χαρά να υποδεχτούμε την Σύμβουλο Εκπαίδευσης Προσχολικής Αγωγής κ. Σταθούλη Μαίρη που πάντα μας στηρίζει και μας βοηθά. Ευχαριστούμε πολύ!

Ευχόμαστε σε μικρούς και μεγάλους μια καλή, δημιουργική και ευχάριστη σχολική χρονιά!!

Την τελετή για τον αγιασμό μπορείτε να παρακολουθήσετε σε σχετικό απόσπασμα που  αναρτήθηκε στην παρακάτω σελίδα τοπικού ενημερωτικού ιστότοπου.

 

Πρώτο κουδούνι στο 26ο Νηπιαγωγείο Λαμίας με συγκίνηση και χαμόγελα (Φώτο, Βίντεο)

 

 

 

ΓΛΥΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ…

Η φετινή μας χρονιά έφτασε στο τέλος της, γεμάτη γέλια, χαρές, συγκίνηση, ευχάριστες στιγμές και πολλές αγκαλιές!

Τα παιδιά έφτιαξαν ατομικές και ομαδικές καλοκαιρινές κατασκευές, ζωγράφισαν την σακούλα που θα πάρουν τον φάκελο με τις εργασίες τους και το αναμνηστικό της φετινής χρονιάς!

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ!

 ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΕΝΑ ΑΝΕΜΕΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ!

                                             ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ!

ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Τα νήπια επισκέφτηκαν το 14ο και 20ο Δημοτικό Σχολείο, προκειμένου να δουν από κοντά τις τάξεις και τους χώρους γενικότερα! Τους υποδέχτηκαν ο διευθυντής και οι δασκάλες της Α΄ τάξης. Ξεναγήθηκαν στους χώρους, μίλησαν με τα παιδάκια της Α΄ τάξης, είδαν παλιούς τους συμμαθητές από το νηπιαγωγείο, τους πρόσφεραν δωράκια και έφυγαν με τις καλύτερες εντυπώσεις, δίνοντας ραντεβού τον Σεπτέμβρη!

 

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ 2025΄΄ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ ΄΄

Με μεγάλη επιτυχία και χαρά τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας πραγματοποίησαν την καλοκαιρινή τους γιορτή με θέμα το περιβάλλον και την ανακύκλωση. Είπαν ποιήματα, τραγούδησαν και χόρεψαν με την ψυχή τους! Οι γονείς χειροκρότησαν τα παιδιά τους και τα καμάρωσαν. Συχγαρητήρια σε όλα τα παιδάκια μας!

 

«Διατροφή, Περιβάλλον, Υγεία»

Στα πλαίσια της συμμετοχής μας στο Δίκτυο Σχολείων από το ΚΕΠΕΑ Ιεράπετρας Νεάπολης με θέμα «Διατροφή, Περιβάλλον, Υγεία» παρουσιάσαμε εκ μέρους των σχολείων 2ου και 3ου Νηπιαγωγείων Ιεράπετρας, 26ου, 30ου και 31ου Νηπιαγωγείων Λαμίας την πορεία και το αποτέλεσμα των κοινών μας δράσεων όπως φαίνονται στο παρακάτω Powerpoint. Πατώντας πάνω στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε τα Voki, το συνεργατικό padlet και το storyjumper που δημιουργήθηκε από όλα τα σχολεία.

kepea

Βεβαίωση συμμετοχής

ΔΙΑΤΡΟΦΗ- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ

Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν στη δράση ΄΄ Διαβάζουμε μαζί΄΄, η οποία πραγματοποιήθηκε με αφορμή την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου. Στον κάθε μαθητή απονεμήθηκε έπαινος για την συμμετοχή του καθώς και σελιδοδείκτες.

«Από το σπόρο στο πιάτο»

Στα πλαίσια της συμμετοχής του σχολείου μας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα etwinning “From local seed to plate” «Από το σπόρο στο πιάτο» και μέσα από τη συνεργασία μας με σχολεία από άλλες χώρες αναπτύχθηκαν δραστηριότητες περιβαλλοντικού περιεχομένου με έμφαση στη σπορά παραδοσιακών σπόρων και την παρακολούθησή της ανάπτυξής τους. Κατά την εξέλιξη του προγράμματος αναπτύχθηκαν κοινές δραστηριότητες  και όλες συγκεντρώθηκαν και αναρτήθηκαν στο  παρακάτω ψηφιακό μουσείο όπου μπορείτε να περιηγηθείτε πατώντας στο βελάκι και πατώντας με διπλό κλικ στις εικόνες να ενημερώνεστε με περισσότερες πληροφορίες.

https://www.artsteps.com/view/6817818811e4c06f685aaefa

ΜΑΜΑ ΜΑΜΑ ΜΑΜΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ!

Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας γιόρτασαν την ημέρα της μαμάς σε μια ξεχωριστή γιορτή στο παρκάκι της γειτονιάς του σχολείου μας! Τραγούδησαν, χόρεψαν, είπαν ποιήματα, έφτιαξαν κατασκευή με λουλούδια που μάζεψαν, ζωγράφισαν, έκαναν αγκαλιές και μοίρασαν απέραντη αγάπη στις μαμάδες τους. Το μεσημέρι στην αποχώρηση το κάθε παιδί πρόσφερε ένα δωράκι στη μαμά του.

Ευχαριστούμε όλους που ήρθατε και ελπίζουμε να σας συγκινήσαμε!

Χρόνια πολλά στις μανούλες όλου του κόσμου και λίγοοο παραπάνω στην δική μας μαμά!

ΔΡΑΣΗ ΄΄ΜΕΙΩΝΩ – ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ – ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ΄΄

Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας πήραν μέρος σε μια ξεχωριστή δράση αφιερωμένη στην Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, που πραγματοποιήθηκε στο Πάρκο του Λαού στη Στυλίδα.

Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό και χαρά σε διαδραστικά εκπαιδευτικά παιχνίδια για την ανακύκλωση με την καθοδήγηση της Ελληνικής Εταιρείας Αξιοποίησης της Ανακύκλωσης Α.Ε. και ΦοΔΣΑ Στερεάς Ελλάδας.  Επίσης έπαιξαν στην παιδική χαρά, οι άνθρωποι του ΕΚΑΒ μας παρουσίασαν τον εξοπλισμό του ασθενοφόρου και τέλος παρακολούθησαν στο θεατράκι μουσική συναυλία Jazz με ανακυκλώσιμα υλικά. Μας κέρασαν νερό και χυμό, μας έδωσαν καπελάκι και μια σακούλα ανακύκλωσης για να θυμόμαστε την ημέρα.

ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!

Με λουλούδια στα χεράκια και χαμόγελα στα μαγουλάκια, φτιάχνουμε στεφάνια για την όμορφη Πρωτομαγιά!