
Κάλαντα στο 14ο & 20ο Δημοτικά σχολεία Λαμίας!!! Ευχαριστούμε τον κ.Κύρκο και την κ. Αντωνίου για τη θερμή υποδοχή!



Κάλαντα στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ Φθιώτιδας !! Ευχαριστούμε την κ.Χουσιάδα για την όμορφη εμπειρία και τα δώρα!!





Χριστουγεννιάτικη γιορτή στο 9ο Γυμνάσιο Λαμίας!

Κάλαντα στο 9ο Γυμνάσιο Λαμίας!! Ευχαριστούμε πολύ την κ. Τσιάκα για την υπέροχη φιλοξενία!!
