ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

rubric

 Το 26ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου πραγματοποιεί φέτος, τη δράση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Η συγκεκριμένη δράση πραγματοποιείται υποχρεωτικά το σχ.έτος 2021-2022,  στα σχολεία όλης της επικράτειας. Για το λόγο αυτό συνήλθε στις 28 Σεπτεμβρίου 2021, ημέρα Τρίτη και ώρα 13:30 στο γραφείο συνεδριάσεων του 26ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου ο Σύλλογος Διδασκόντων μετά από πρόσκληση  της  Διευθύντριας σε ειδική συνεδρίαση προκειμένου να συντάξει το ετήσιο σχέδιο δράσης της σχολικής μονάδας  για την εφαρμογή των  «Εργαστηρίων δεξιοτήτων» στους/στις μαθητές/τριες του σχολείου.

Η Διευθύντρια του Σχολείου, Κα Ελένη Φούντα, ενημέρωσε τον Σύλλογο Διδασκόντων για την Υπουργική Απόφαση με αρ.πρωτ.94236/ΓΔ4/2021 – ΦΕΚ 3567/Β/4-8-2021 και τη με αρ. πρωτ. 103235/ΓΔ/24-08-2021, Εγκύκλιο Εφαρμογής  του Υ.ΠΑΙ.Θ. 

Επισήμανε τον σκοπό των «Εργαστηρίων δεξιοτήτων» που είναι η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής, δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές και στις μαθήτριες και τους επιμέρους στόχους των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων» που είναι η μάθηση μέσω ομαδοσυνεργατικής, δημιουργικής και κριτικά αναστοχαζόμενης διδακτικής μεθοδολογίας, η ενίσχυση των δεξιοτήτων ζωής, διαμεσολάβησης και υπευθυνότητας, η ενίσχυση των δεξιοτήτων ψηφιακής μάθησης, τεχνολογίας και προγραμματιστικής σκέψης και στη συνέχεια ακολούθησε διαλογική συζήτηση. Ύστερα από την ανάλυση των αναγκών των μαθητών της σχολικής μονάδας  αποφασίστηκαν τα παρακάτω:

Α. Οι γενικές κατευθύνσεις και προσανατολισμοί που επιλέχθηκαν με βάση την ανάλυση αναγκών των μαθητών/τριών και της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας για το σύνολο των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων» των τάξεων το συγκεκριμένο σχολικό έτος (συνοπτικά όραμα, στόχοι του σχεδίου δράσης της σχολικής μονάδας). Σε μία εποχή έντονων πνευματικών, κοινωνικών, οικονομικών περιβαλλοντικών αλλά και υγειονομικών προκλήσεων, καθίσταται παράγοντας στρατηγικής σημασίας το σύγχρονο Σχολείο να διαμορφώνει ένα συγκεκριμένο όραμα που να μπορεί να ανταποκριθεί σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο. Το Σχολείο, μέσω της μαθησιακής διαδικασίας και των καθημερινών πρακτικών, θα πρέπει να εφοδιάζει τους μαθητές με γνώσεις, δεξιότητες, αξίες και οράματα προκειμένου να σχεδιάσουν ένα καλύτερο μέλλον, σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο, και να αποτελέσουν την κινητήρια δύναμη ανάπτυξης και εξέλιξης της κοινωνίας μας. Για το δικό μας σχολείο αυτό σημαίνει ότι ο μαθητής τίθεται στο επίκεντρο μιας τέτοιας προσέγγισης και είναι επιτακτική η αναγκαιότητα καλλιέργειας σύγχρονων δεξιοτήτων. Ο βασικός μας στόχος θα είναι ένα Σχολείο, το οποίο θα επιδιώκει:

  • Την εξωστρέφεια με τη διαμόρφωση ενός δημιουργικού, ανοικτού εκπαιδευτικού κλίματος
  • Την ευαισθησία για το περιβάλλον και αειφορία
  • Τη βιωματικότητα και την ενεργό συμμετοχή που δημιουργεί καινοτομία.
  • Την συμπερίληψη η οποία αξιοποιεί τις σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις, προκειμένου να ανταποκριθεί στις διαφοροποιημένες ανάγκες και ικανότητες των μαθητών, καλλιεργώντας δεξιότητες ζωής και μάθησης.
  • Τον ψηφιακό εγγραμματισμό που προωθεί αρμονικά τις συνδυαστικές δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας, επικοινωνίας και συνεργασίας μέσα σε ένα πλαίσιο αλληλεγγύης και ομαδικού πνεύματος.

Β.  Κατανομή  ωρών  και ανάθεση προγραμμάτων καλλιέργειας των «Εργαστηρίων δεξιοτήτων»  στους/στις  εκπαιδευτικούς του σχολείου ως εξής:

1ος ΚΥΚΛΟΣ 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ -30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

  • ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΕΥ ΖΗΝ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΥΓΕΙΑ: Διατροφή- Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια Τίτλος: Φροντίζω τον εαυτό μου, νοιάζομαι για τους άλλους

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ Γεωργαλή Ανδρονίκη/ 3 ώρες

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ:  Ψυχική και συναισθηματική Υγεία- Πρόληψη Τίτλος: Εγώ κι εσείς μαζί

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ Σακούτσιου Μαρία/ 2 ώρες Κατσάρης Ιωάννης/ 1 ώρα

  • ΤΑΞΗ Γ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΕΥ ΖΗΝ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: Γνωρίζω το σώμα μου- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Τίτλος: Αυτοεκτίμηση-συναισθήματα 

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ: ΠΡΟΤΑΣΗ ΖΩΗΣ (Ψυχολογική ενημέρωση και υποστήριξη ) 

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ  Κατσάρης Ιωάννης/ 2 ώρες

  • ΤΑΞΗ Δ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΕΥ ΖΗΝ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΥΓΕΙΑ: Οδική ασφάλεια Τίτλος: Κυκλοφορώ με ασφάλεια

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ  Ανθούλα Παπαργύρη/ 2 ώρες

  • ΤΑΞΗ Ε ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΕΥ ΖΗΝ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΥΓΕΙΑ: Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία- Πρόληψη Τίτλος: Μαθαίνοντας τη θετική πλευρά της ζωής

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/ΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ Ζιαμπάρα Ηλιάνα/ 1 ώρα

  • ΤΑΞΗ ΣΤ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΕΥ ΖΗΝ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΥΓΕΙΑ: Γνωρίζω το σώμα μου- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Τίτλος: Φιλία- μοναδικότητα- επικοινωνία- έκφραση

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ Κατσάρης Ιωάννης/ 1 ώρα

2ος ΚΥΚΛΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ – 7 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

  • ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΥΓΕΙΑ: Οικολογία- Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά Τίτλος: Αλλάζω συνήθειες, αλλάζω ζωή

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ Γεωργαλή Ανδρονίκη/ 3 ώρες

  • ΤΑΞΗ Β ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ:  ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία Τίτλος: Χορεύοντας στο ρυθμό … της γης!

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ Σακούτσιου Μαρία/ 2 ώρες Κατσάρης Ιωάννης/ 1 ώρα

  • ΤΑΞΗ Γ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά

Τίτλος: Το θέατρο ως μέσο ανάπτυξης της οικολογικής συνείδησης στην κοινωνία του αύριο

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ  Κατσάρης Ιωάννης/ 2 ώρες

  • ΤΑΞΗ Δ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΥΓΕΙΑ:Οικολογία- Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

Τίτλος: Μαθαίνω για το δάσος, δρω, δημιουργώ και το προστατεύω

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ Παπαργύρη Ανθούλα/ 2 ώρες

  • ΤΑΞΗ Ε ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΥΓΕΙΑ: Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία Τίτλος: Μαθαίνουμε για τις πλημμύρες

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ Ζιαμπάρα Ηλιάνα/ 1 ώρα

  • ΤΑΞΗ ΣΤ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ:ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΥΓΕΙΑ:Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά

Τίτλος: Γνωρίζοντας την κατοικία του Χθες, σχεδιάζω την κατοικία του Σήμερα

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ Κατσάρης Ιωάννης/ 1 ώρα

3ος ΚΥΚΛΟΣ 10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΈΩΣ ΤΕΛΗ ΜΑΡΤΙΟΥ

  • ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΥΓΕΙΑ: Ανθρώπινα δικαιώματα Τίτλος: Αγαπώ τον εαυτό μου, αγαπώ τον συνάνθρωπό μου, μαθαίνω να συγχωρώ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ Γεωργαλή Ανδρονίκη/ 3 ώρες

  • ΤΑΞΗ Β ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ:  ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: Εθελοντισμός διαμεσολάβηση Τίτλος: Όλοι μαζί μπορούμε

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ Σακούτσιου Μαρία/ 2 ώρες Κατσάρης Ιωάννης/ 1 ώρα

  • ΤΑΞΗ Γ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: Συμπερίληψη:Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα Τίτλος: Δραματοποιώντας ιστορίες με αφορμή τον Μικρό Πρίγκιπα

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ  Κατσάρης Ιωάννης/ 2 ώρες

  • ΤΑΞΗ Δ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ:  Συνεργασία- συνεργατικότητα Τίτλος: Όλοι μαζί στη σχολική ζωή

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ Παπαργύρη Ανθούλα/ 2 ώρες

  • ΤΑΞΗ Ε ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: Εθελοντισμός διαμεσολάβηση Τίτλος: Εγώ και η κοινωνία

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ Ζιαμπάρα Ηλιάνα/ 1 ώρα

  • ΤΑΞΗ ΣΤ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ  

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ:Συμπερίληψη:Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα Τίτλος: Δραματοποιώντας ιστορίες με αφορμή τον Μικρό Πρίγκιπα

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ Κατσάρης Ιωάννης/ 1 ώρα

4ος ΚΥΚΛΟΣ ΑΠΡΙΛΙΟΣ – ΜΑΙΟΣ

  • ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝΔημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία Τίτλος: Μαθαίνω παρατηρώντας και αλληλοεπιδρώντας

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ Γεωργαλή Ανδρονίκη/ 3 ώρες

  • ΤΑΞΗ Β ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ:  ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: Επιχειρηματικότητα-Αγωγή Σταδιοδρομίας-Γνωριμία με τα επαγγέλματα

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ Σακούτσιου Μαρία/ 2 ώρες Κατσάρης Ιωάννης/ 1 ώρα

  • ΤΑΞΗ Γ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ:

Επιχειρηματικότητα-Αγωγή Σταδιοδρομίας-Γνωριμία με τα επαγγέλματα

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ  Κατσάρης Ιωάννης/ 2 ώρες

  • ΤΑΞΗ Δ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: S.T.E.M και Εκπαιδευτική ρομποτική Τίτλος: Σχεδιάζουμε ένα ρομπότ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ Παπαργύρη Ανθούλα/ 2 ώρες

  • ΤΑΞΗ Ε ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: S.T.E.M και Εκπαιδευτική ρομποτική Τίτλος: Ο καταπέλτης… challenge accepted

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ Ζιαμπάρα Ηλιάνα/ 1 ώρα

  • ΤΑΞΗ ΣΤ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ  

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ:Επιχειρηματικότητα-Αγωγή σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα Τίτλος: Γνωρίζω τα επαγγέλματα

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ/ΩΡΕΣ Κατσάρης Ιωάννης/ 1 ώρα

ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ  ΟΠΩΣ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ