Δράση βιβλιοθήκης: τι συμβολίζουν τα χρώματα μέσα από τις λέξεις!

B59C7A5A 599E 4A68 AE82 8EAE687C7275Τα παιδιά της Β´ τάξης σήμερα έγιναν ομάδες σύμφωνα με το αγαπημένο τους χρώμα:

το κόκκινο που συμβολίζει την αγάπη

το πράσινο που συμβολίζει την ελπίδα

το κίτρινο που συμβολίζει τη χαρά

το μπλε που συμβολίζει την ηρεμία

και έπαιξαν με αυτές τις λέξεις και τους συνδυασμούς των χρωμάτων.

 

 

 

Κατηγορίες: Σχολική Βιβλιοθήκη | Γράψτε σχόλιο

Επίσκεψη στο 2ο Ειδικό Σχολείο Ιωαννίνων

Την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2024 η Δευτέρα τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκε το 2ο Ειδικό Σχολείο Ιωαννίνων, στο οποίο φοιτούν παιδιά με 2ο Ειδικό Σχολείο Ιωαννίνωνειδικές ανάγκες.

Στην αρχή οι μαθητές του 2ου Ειδικού Σχολείου μας υποδέχτηκαν με ένα χαρούμενο τραγούδι. Στη συνέχεια ο κ. Τάσος Τόκας, εκπαιδευτικός του Ειδικού Σχολείου  μας μίλησε για τον ρόλο ενός τέτοιου σχολείου. Κατόπιν οι μαθητές του Σχολείου μας μοιράστηκαν στις τάξεις όπου συμμετείχαν σε κοινές δραστηριότητες με τους μαθητές του 2ου Ειδικού Σχολείου, όπως καλλιτεχνικές δημιουργίες εν όψη των Χριστούγεννων, και στη συνέχεια όλοι μαζί συμμετείχαν σε διάφορα παιχνίδια και αθλητικές δραστηριότητες.

Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες, οι μαθητές έμαθαν να συνεργάζονται, να επικοινωνούν και να κατανοούν τις διαφορετικές ανάγκες και ικανότητες των συμμαθητών τους.

Ένα από τα πιο σημαντικά οφέλη αυτής της επίσκεψης ήταν  η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης και της κατανόησης. Οι μαθητές του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες και να κατανοήσουν τις προσπάθειες που καταβάλλουν καθημερινά. Αυτή η εμπειρία μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουν τον κόσμο και να τους βοηθήσει να γίνουν πιο ευαίσθητοι και υποστηρικτικοί προς τους άλλους.

Επιπλέον, μια τέτοια επίσκεψη μπορεί να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση των παιδιών με ειδικές ανάγκες. Η αλληλεπίδραση με τους μαθητές του κανονικού σχολείου τους δίνει την ευκαιρία να δείξουν τις ικανότητές τους και να αισθανθούν ότι είναι αποδεκτοί και εκτιμημένοι. Αυτό μπορεί να έχει θετική επίδραση στην αυτοεκτίμησή τους και να τους ενθαρρύνει να συνεχίσουν να προσπαθούν και να επιτυγχάνουν τους στόχους τους.

Ευχαριστούμε όλους τους εκπαιδευτικούς του 2ου Ειδικού Σχολείου Ιωαννίνων για τη θερμή υποδοχή που μας επιφύλαξαν κι ευελπιστούμε αυτή η συνεργασία να συνεχιστεί και στο μέλλον.

Κατηγορίες: Β' Τάξη, Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Εικαστικό κολατσιό!!!

Στο πλαίσιο δράσεων που πραγματοποιήθηκαν τον μήνα Νοέμβριο στο σχολείο μας με θέμα τη <<Διατροφή>>, οι μαθητές / τριες της Ε΄και ΣΤ΄ τάξης αποφάσισαν με μπόλικη φαντασία και δημιουργικότητα να παρουσιάσουν στις μικρότερες τάξεις ιδέες και προτάσεις για ένα ευφάνταστο αλλά και υγιεινό κολατσιό.
kolatsio1 kolatsio3 kolatsio4 kolatsio5 1733079431325 1733079431337kolatsio2 1733079431349 1733079431360 1733079431373 1733079431385 kolatsio7kolatsio6
Κατηγορίες: Δράσεις, Δραστηριότητες, Ε' Τάξη, ΣΤ' Τάξη | Γράψτε σχόλιο

Δράση βιβλιοθήκης: συνάντηση με το Ουράνιο τόξο!

Σήμερα ο “χνουδωτούλης” μαζί με τους φίλους του, τα παιδιά – σπουργιτάκια της Β´ τάξης, συνάντησαν το Ουράνιο τόξο με τα μαγευτικά χρώματά του και το χάρηκαν.A2387B59 B39A 4B3F A5CF A9E70EF99491

Κατηγορίες: Β' Τάξη, Σχολική Βιβλιοθήκη, Φιλαναγνωσία | Γράψτε σχόλιο

Και τώρα… διαφημίσεις !!!

Με αφορμή την 4η ενότητα της Γλώσσας οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄
τάξης δημιούργησαν τα δικά τους προϊόντα,τα παρουσίασαν και τα διαφήμισαν
στην τάξη,αφού πρώτα ακολούθησαν τις οδηγίες του βιβλίου για το πώς
οργανώνεται μια διαφήμιση.
ΣΤ ΤΑΞΗ3ΣΤ ΤΑΞΗ2ΣΤ ΤΑΞΗ4ΣΤ ΤΑΞΗ1jpg
Κατηγορίες: Δραστηριότητες, ΣΤ' Τάξη | Γράψτε σχόλιο

Δράση Βιβλιοθήκης: Ενεργητική ακρόαση και Έκφραση συναισθημάτων

Με τη Β΄τάξη σήμερα διαβάσαμε κείμενο του αγαπημένου συγγραφέα Μάνου Κοντολέων με θέμα το Ουράνιο τόξο και το Σπουργίτι που βαφτίσαμε “Χνουδωτούλη”,ασκώντας την Ενεργητική Ακρόαση στα παιδιά, τα οποία στη συνέχεια ζωγράφισαν αυτό που τους εντυπωσίασε, εκφράζοντας τα συναισθήματά τους.

Ζ.Σ

Ε.Α

Κατηγορίες: Β' Τάξη, Σχολική Βιβλιοθήκη, Φιλαναγνωσία | Γράψτε σχόλιο

Καλλιέργεια υπευθυνότητας και Διαχείριση συγκρούσεων μέσω Eνσυναίσθησης

Η Έ τάξη σήμερα χωρίστηκε σε τρεις ομάδες:

Την ροζ ομάδα των μαθητών

την πορτοκαλί ομάδα των δασκάλων

και τη μπλε ομάδα των γονέων

και τα παιδιά έδωσαν μέσα από τον κάθε ρόλο τις προτάσεις τους για τη συνεχή βελτίωση των συμπεριφορών τους.


9ED573FF 5A95 4ADF 83F8 6F49B3B9809A
11314D34 9597 42E8 BF45 48B5F387C4B0BF74827B 7010 4A03 8511 D05586578573

Κατηγορίες: Ε' Τάξη, Κοινωνικές | Γράψτε σχόλιο

Δράση βιβλιοθήκης, με τη Β´ τάξη

Σήμερα πρωί-πρωί,  5  λέξεις  χτυπούσαν επίμονα την πόρτα της Δευτέρας τάξης και ζήτησαν από τα παιδιά να γράψουν παραμύθι!

Οι μικροί συγγραφείς της Β´τάξης έβγαλαν τα χαρτιά και τα μολύβια τους και ομαδικά σκαρφίστηκαν μια φανταστική ιστορία με τίτλο “ Το Χρυσό Βιβλίο” που στη συνέχεια τη ζωγράφισαν! Σας αφήνουμε να την υποψιαστείτε μέσα από τις ζωγραφιές τους  και…σας την κρατάμε για έκπληξη.

951DD604 D34E 466D 859E 6A7FF851DDD6

36A63746 D0E9 4800 8FEB C77A70F05B63 12C4E135 3192 4850 B2A9 AB5EE0BC42AE 04BC467F FAF1 49A6 A38B 3DD8A95C5127 7A42CD52 97E1 417E B8F8 834DC268E8EF

Κατηγορίες: Β' Τάξη, Σχολική Βιβλιοθήκη, Φιλαναγνωσία | Γράψτε σχόλιο

Σεμινάριο Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης με θέμα: «Ψηφιακά Εργαλεία στην Εκπαίδευση»

Στο πλαίσιο της Ενδοσχολικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, πραγματοποιήθηκε στις 15 Νοεμβρίου 2024 στο σχολείο μας,  σεμινάριο με θέμα “Ψηφιακά Εργαλεία στην Εκπαίδευση”, το οποίο παρουσίασε ο εκπαιδευτικός κ. Σιαπλαούρας Δημήτριος. Στόχος της παρουσίασης ήταν να δοθεί στους συμμετέχοντες μια ολοκληρωμένη εικόνα των σύγχρονων εργαλείων και εφαρμογών που μπορούν να υποστηρίξουν το έργο των εκπαιδευτικών, να ενισχύσουν τη μαθησιακή διαδικασία και να εμπλουτίσουν την εμπειρία των μαθητών.

Το σεμινάριο αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για την εσωτερική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν εργαλεία που μπορούν να βελτιώσουν τις εκπαιδευτικές διαδικασίες και να ανταλλάξουν γνώσεις και απόψεις. Η ενσωμάτωση ψηφιακών εργαλείων στην τάξη, όχι μόνο διευκολύνει το εκπαιδευτικό έργο αλλά επιπλέον προετοιμάζει τους μαθητές για ένα μέλλον όπου η τεχνολογία θα διαδραματίζει κεντρικό ρόλο.

Ο εισηγητής αφού παρουσίασε χρήσιμα ψηφιακά εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση, αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα και στις προκλήσεις της χρήσης τέτοιων εργαλείων και ολοκληρώνοντας προσέφερε πρακτικές συμβουλές για την αποτελεσματική ενσωμάτωση των ψηφιακών εργαλείων.

Κατηγορίες: Ενδοσχολικές επιμορφώσεις, Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Διατροφοπεριπέτειες

Οι μικροί μας μαθητές (Α, Β και Γ Δημοτικού) την Τρίτη 12 Νοεμβρίου συμμετείχαν
στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Διατροφοπεριπέτειες», που υλοποιεί το Ινστιτούτο Prolepsis μέσω τηλεκπαίδευσης. Στόχος της δράσης είναι η προώθηση της υγιεινής διατροφής και της σωματικής δραστηριότητας.
Οι μαθητές ταξίδεψαν στη Χώρα των Νόστιμων Βασιλείων και μέσα από παιχνίδια γεμάτα γρίφους, βρέθηκαν τα πρώτα κομμάτια του παζλ της υγιεινής διατροφής…
Έπεται και συνέχεια!
diatrofi2
diatrofi3diatrofi1
Κατηγορίες: Α' Τάξη, Β' Τάξη, Γ' Τάξη, Εκπαιδευτικά προγράμματα | Γράψτε σχόλιο