ΤΜΗΜΑ 2 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ-ΟΚΤΩΒΡΗΣ
Κατά το μήνα Σεπτέμβρη κάναμε πολλές εργασίες με χρώματα και σχήματα.
Μόλις ξεκίνησε ο Οκτώβρης κάναμε διάφορες δραστηριότητες προκειμένου τα παιδιά να συνειδητοποιήσουν σε ποια ομάδα ανήκουν και να αρχίσουν να εργάζονται ομαδοσυνεργατικά.
Για την ημέρα σχολικού αθλητισμού διαβάσαμε δύο βιβλία σχετικά με το θέμα και είδαμε ένα σχετικό βίντεο μέσα στην τάξη. Στη συνέχεια διοργανώσαμε τρία κέντρα ασκήσης για τα παιδιά έξω στην αυλή και η αλήθεια είναι ότι το διασκέδασαν πολύ!
Στις 4 Οκτωβρίου ήταν η παγκόσμια ημέρα των ηλικιωμένων. Μιλήσαμε για την σπουδαιότητα αυτής της μέρας αλλά και την παρουσία των παππούδων και των γιαγιάδων στη ζωή των παιδιών. Φτιάξαμε μία κάρτα και παροτρύναμε τα παιδιά να την δείξουν στον παππού και τη γιαγιά τους και να σκανάρω το QR code που παρέπεμπε σε ένα τραγούδι σχετικό με το θέμα.
Τον μήνα Οκτώβριο συνεχίζουμε να δίνουμε σημασία στην σπουδαιότητα της ομάδας και στην ανάγκη να βοηθάει ο ένας τον άλλον καθημερινά. Είναι σημαντικό τα παιδιά να νιώσουν μέλη μιας ευρύτερης ομάδας και να ενδυναμώσουν τις σχέσεις μεταξύ τους.Στις παρακάτω εικόνες μπορείτε να δείτε το παζλ που φτιάξαμε όλοι μαζί στην τάξη ενώνοντας τα κομμάτια που είχε φτιάξει ο καθένας ξεχωριστά για τον εαυτό του. Με αυτή τη δραστηριότητα τα παιδιά ένιωσαν πως ναι μεν ο καθένας είναι ένας και μοναδικός αλλά ταυτόχρονα και μέλος μιας ευρύτερης ομάδας.
Στις 4 Οκτωβρίου ήταν η παγκόσμια ημέρα ζώων. Τα ζωάκια γιορτάζουν! Να μια πολύ καλή ευκαιρία να μιλήσουμε στην ντάξει για το πως φροντίζουμε τα ζώα είτε ζουν κοντά στον άνθρωπο είτε βρίσκονται μόνα τους στην φύση. Φτιάξαμε μία ομαδική εργασία και στη συνέχεια ο καθένας έφτιαξε το ατομικό του βραχιολάκι για να γιορτάσει αυτή την πολύ ιδιαίτερη μέρα.
Οι ασκήσεις προγραφής είναι σημαντικές για αυτό το στάδιο ανάπτυξης των παιδιών. Με αυτήν την εργασία τα παιδιά πρώτα ένωσαν τις τελίτσες για να φτιάξουν μια ευθεία γραμμή και στη συνέχεια με ψαλίδι προσπάθησαν να τις κόψουν.
Σήμερα , ημέρα Τρίτη 9/10 με τα παιδιά ασχοληθήκαμε στην ολομέλεια με το αρχικό γράμμα από το όνομα του καθένα και της καθεμίας και βρήκαμε ποια ονόματα ξεκινούν από τα αντίστοιχα γράμματα. Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε ένα εκπαιδευτικό video στον υπολογιστή που αφορούσε στην τεχνική του ζωγράφου Μοντριάν. Τα παιδιά χρωμάτισαν το αρχικό γράμμα του ονόματος τους με τα χρώματα που χρησιμοποιούσε ο Μοντριάν ,το έκοψαν και το κόλλησαν σε χαρτονάκι.