Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού (Code Week)
ξεκίνησε και τη φετινή σχολική χρονιά 2025-2026.
Ο ενθουσιασμός για τη μάθηση μέσα από την κωδικοποίηση
και τον προγραμματισμό επέστρεψε δυναμικά,
με δημιουργική διάθεση και πληθώρα δραστηριοτήτων
που δίνουν χαρά στους μαθητές μας.
«Τον αλγόριθμο ακολουθώ …και ένα γουρουνάκι ζωγραφίζω εγώ!»
Η σκέψη βήμα-βήμα,
η οργάνωση και η ακολουθία οδηγιών
μπορούν να μας βοηθήσουν να επιτύχουμε ένα όμορφο αποτέλεσμα.
“Τα χρώματα του φθινοπώρου παίζουν με τα σχήματα”
Κάθε σχήμα πρέπει να αγκαλιάσει το σωστό φθινοπωρινό χρώμα.
“Σαλιγκαροδρομίες !!”
Τα παιδιά παρατηρούν και αντιγράφουν σωστά, τα είδη των γραμμών,
χρησιμοποιώντας μαρκαδόρο ή πλαστελίνη.
Ενίσχυση του συντονισμού χεριού-ματιού και τη συγκέντρωση αντιγραφής.
“Προγραμματισμός και κίνηση”
Προγραμματισμός μιας χορογραφίας χρησιμοποιώντας κάρτες εντολών
(προχώρα μπροστά, μπροστά, γύρνα, χτύπα παλαμάκια,
αναπήδηση με χέρια ψηλά πόδια ανοιχτά).
“Τα χρώματα του ουράνιου τόξου”
Με τη βοήθεια της μικρής μας Bee-Bot, προγραμματίσαμε τη διαδρομή της
ώστε να ταξιδέψει με τη σωστή σειρά των χρωμάτων,
όπως ακριβώς εμφανίζονται στο ουράνιο τόξο!
«Το Bee-Bot βρίσκει το αρχικό μου γράμμα!»
Προγραμματισμός και γλωσσική ανάπτυξη στο νηπιαγωγείο.
Η δραστηριότητα με το Bee-Bot, έχει ως στόχο να εξασκηθούν
τα παιδιά στα αρχικά γράμματα των ονομάτων τους.
Ο στόχος είναι να οδηγήσει το Bee-Bot στο τετράγωνο με το γράμμα του ονόματός του.
“Το μανιτάρι των σχημάτων.”
Πέντε (5 ) ομάδες, πέντε (5) εντολές ,
τρία (3) βασικά σχήματα (τρίγωνο-τετράγωνο-κύκλος
σε τρία (3) βασικά χρώματα (κόκκινο- κίτρινο-μπλε ).
Κάθε ομάδα ζωγραφίζει τασχήματα των μανιταριών
σύμφωνα με τη χρωματική σύνθεση που τους δίνεται.
“Το σκουλίκι και το φιρίκι”
Μάθαμε το ομότιτλο τραγούδι και ζητήσουμε από τη μελισσούλα
να βοηθήσει το σκουλήκι να φτάσει στο μηλαράκι
μέσα από διαδρομή που θα συμφωνήσουμε στην ολομέλεια.
Στη συνέχεια μεταφέραμε τη διαδρομή στο χαρτί,
όπου και αποτυπώθηκε, ζωγραφίζοντάς την με βελάκια.
Η κολοκύθα του Halloween ζωντανεύει στο Νηπιαγωγείο !
Tα παιδιά δημιούργησαν μια ψηφιακή
κολοκύθα ακολουθώντας τον κώδικα αριθμών και χρωμάτων !
Τα κατοικίδιά μας έγιναν κωδικοποίηση!
Δημιουργήσαμε παζλ με φωτογραφίες από τα ζωάκια των παιδιών.
Τα παιδιά τα συναρμολόγησαν , ακολουθώντας τη σωστή σειρά.
“Βρίσκω τη διαδρομή !!”
Το παιδί πρέπει να ξεκινήσει από το κουνελάκι που βρίσκεται στα αριστερά και να
βρει μια διαδρομή μέσα στο πλέγμα, ακολουθώντας τη σωστή
σειρά των χρωμάτων (μοτίβο ).












