Code Week και τη φετινή σχολική χρονιά 2024-2025.
Η χαρά του της μάθησης μέσα από την κωδικοποίηση και τον προγραμματισμό
ξεκίνησε και πάλι με ενθουσιασμό , δημιουργικότητα και ποικιλία δραστηριοτήτων.
“Η μελισσούλα βρίσκει τα φθινοπωρινά φρούτα”
“Χρώματα και φθινοπωρινά φρούτα”
“Φρουτοχρώματα”
“Κωδικοποίηση με ζάρι χρωμάτων”
“Το παζλ της παρέας μας”
“Ελληνική σημαία- πάζλ”
“Το σαλιγκάρι που κουβαλούσε τον κώδικα”
(Μοτίβο -κωδικοποίηση )
“Προσανατολισμός και κώδικας “
“Οι εντολές του Ρομποτούλη “
από την εκπαιδευτικό των Αγγλικών.
“Τα ζωάκια βρίσκουν τη θέση τους”
Κωδικοποίηση και τοπολογικές σχέσεις.
Συσχετισμός φθινοπωρινών φύλλων με αριθμούς
“Το όμοιο φιλαράκι”
Τα παιδιά παρατηρούν την ανθρώπινη φιγούρα(στάση ανθρώπινου σώματος ) ,που υπάρχει στο χαρτί τους, και σπάζοντας τον κώδικα κατασκευάζουν το όμοιο φιλαράκι (ίδιο ανθρωπάκι ).
“Ακολουθώ τον ήχο”
Τα παιδιά εφαρμόζοντας τον κώδικα με τα βελάκια ,
πρέπει να οδηγήσουν το αγόρι στο πουλί.
«Διαδρομή σε πλέγμα με οδηγίες»
Σε ένα πλέγμα 4χ4 με βασικά σχήματα (κύκλος, τρίγωνο, τετράγωνο, ορθογώνιο) σε διαφορετικά χρώματα καλείται ένα παιδί – οδηγός να οδηγήσει ένα παιδί – ρομπότ στο στόχο ( τέλος της διαδρομής). Το παιδί – οδηγός πρέπει πρώτα να αποκωδικοποιήσει την οριζόμενη διαδρομή, που ΄ναι αποτυπωμένη σε ένα χαρτί Α4, οδηγώντας το σωστά στα κατάλληλα σχήματα στο πλέγμα.
Κώδικας και παζλ
“Ας θυμηθούμε τον κώδικα του παραμυθιού “.
« Αναζητώντας το Αστέρι των Χριστουγέννων»





















