Με ένα βίντεο με τίτλο “Βόλτα στα μνημεία” από τους μαθητές του Ε2 τμήματος, ολοκλήρώθηκε το πρόγραμμα e-twinning με τίτλο “Robomustory”, που υλοποιήθηκε κατά το τρέχον σχολικό έτος
με τη συνεργασία τεσσάρων εκπαιδευτικών του σχολείου μας. Της εκπαιδευτικού Μουσικής κυρίας Σεβαστιανής Αχιλλέως, των εκπαιδευτικών ΠΕ70 υπεύθυνων των τμημάτων Ε1 και Ε3 κΥΡΊΩΝ Βενέτη Χρήστου και Γιοβά-Αλχαζίδη Βασίλη και του εκπαιδευτικού Πληροφορικής κύριου Μαργαριτίδη Ηλία. Στην τελευταία αυτή δράση, οι μαθητές του τμήματος Ε2 κατασκεύασαν “ομοιώματα” ρωμαϊκών και βυζαντινών μνημείων της Θεσσαλονίκης που επισκέφτηκαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους στα πλαίσια του μαθήματος τις ιστορίας. Στη συνέχεια με την καθοδήγηση της κυρίας Αχιλλέως έφτιαξαν ένα μικρό βίντεο με πρωταγωνιστές αγαπημένα τους παιχνίδια, μεταφέροντας μας τις γνώσεις που απέκτησαν για τα μνημεία αυτά




























