Μάι 09 2026

Υλοποίηση ενδοσχολικής επιμόρφωσης με θέμα “Αντιμετωπίζοντας το τραύμα”.

ην Πέμπτη, 7 Μαϊου 2026 πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση με εισηγητή τον εκπαιδευτικό της ΣΤ τάξης Στέργιο Άγγο και τίτλο:” Αντιμετωπίζοντας το Τραύμα” (Travma- Informed Youth Work). Έγινε παρουσίαση μιας εργαλειοθήκης που βασίζεται σε ένα ολοκληρωμένο εγχειρίδιο δραστηριοτήτων, με στόχο την ψυχολογική υποστήριξη, την αναγνώριση συμπτωμάτων και

τη ψυχική ενδυνάμωση των μαθητών/τριών ενώ παρουσιάστηκαν και οι δράσεις που έλαβαν χώρα στο σχολείο μας κατά τη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς.

d8b71919 4b94 4efb a904 5d96dc813ac5

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Υλοποίηση ενδοσχολικής επιμόρφωσης με θέμα “Αντιμετωπίζοντας το τραύμα”.




Λυπούμαστε αλλά δεν επιτρέπεται η προσθήκη σχολίων προς το παρόν.