ην Πέμπτη, 7 Μαϊου 2026 πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση με εισηγητή τον εκπαιδευτικό της ΣΤ τάξης Στέργιο Άγγο και τίτλο:” Αντιμετωπίζοντας το Τραύμα” (Travma- Informed Youth Work). Έγινε παρουσίαση μιας εργαλειοθήκης που βασίζεται σε ένα ολοκληρωμένο εγχειρίδιο δραστηριοτήτων, με στόχο την ψυχολογική υποστήριξη, την αναγνώριση συμπτωμάτων και
τη ψυχική ενδυνάμωση των μαθητών/τριών ενώ παρουσιάστηκαν και οι δράσεις που έλαβαν χώρα στο σχολείο μας κατά τη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς.




























