Τη Δευτέρα 30 Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε η τελετή έναρξης του 29ου Φεστιβάλ Παιδείας του Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου, στο ΠΟλιτιστικό Κέντρο του Κορδελιού “Μίκης Θεοδωράκης”. Το σχολείο μας, είχε την τιμή να συμμετέχει στην τελετή έναρξης με ομάδα μαθητών και μαθητριών από τα τμήματα Ε1 και Ε3, που παρουσίασαν δύο καινοτόμες δράσεις του σχολείου μας, το Robomustory και τα ησυχιόμετρα. Το Robomustory είναι ένα διαθεματικο σχέδιο εργασίας που υλοποιείται από τα τμήματα Ε1 και Ε3 του σχολείου μας, στα μαθήματα της Ιστορίας, της μουσικής και της Πληροφορικής με τη συνεργασία των δασκάλων των δύο τμημάτων και των εκπαιδευτικών μουσικής και πληροφορικής του σχολείου μας.
Οι μαθητές μας παρουσίασαν συνοπτικά μέρος των δράσεων που έχουν υλοποιηθεί από τα δύο τμήματα στα πλαίσια του Robomustory και έκαναν επίδειξη της λειτουργίας του συστήματος μαέστρου-ορχήστρας που δημιούργησαν στην πλατφόρμα αυοτματισμών-ρομποτικής Microbit. Στη συνέχεια παρουσίασαν τα ησυχιόμετρα και τους ησυχιούληδες. Τα ησυχιόμετρα είναι μια εφαρμογή σε Microbit που υλοποιήθηκε αρχικά το σχολικό έτος 2024-2025 απο τους μαθητές της ΣΤ τάξης. Μετά την ενσωμάτωση τους σε χάρτινα ρομποτάκια που έφτιξαν τα παιδιά, τους ησυχιούληδες, δίνουν καθημερινά το παρόν στις τάξεις του σχολείου βοηθώντας στην τήρηση της ησυχίας την ώρα του μαθήματος.

































