⚽️ Συμμετοχή στο Σχολικό Τουρνουά Ποδοσφαίρου ⚽️

Με ιδιαίτερη χαρά οι μαθητές της ομάδας ποδοσφαίρου του σχολείου μας συμμετείχαν στο σχολικό τουρνουά ποδοσφαίρου που διοργάνωσε ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας, εκπροσωπώντας επάξια το σχολείο μας.
Μέσα από τους αγώνες, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ζήσουν τη χαρά της συμμετοχής, να συνεργαστούν, να αγωνιστούν με σεβασμό στους αντιπάλους τους και να αναδείξουν τις αξίες του αθλητισμού και του «ευ αγωνίζεσθαι».
Παρόλο που η ομάδα μας δεν κατάφερε να προκριθεί στην επόμενη φάση, η προσπάθεια, η επιμονή, η ομαδικότητα και το αγωνιστικό ήθος που επέδειξαν οι μαθητές μας αποτελούν τη μεγαλύτερη επιτυχία.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή τους, καθώς και στους διοργανωτές για την πραγματοποίηση μιας όμορφης αθλητικής γιορτής που προάγει τη συνεργασία, τη φιλία και τον υγιή συναγωνισμό. 👏⚽🏆
Γιατί η αξία του αθλητισμού δεν βρίσκεται μόνο στη νίκη, αλλά κυρίως στη συμμετοχή, την προσπάθεια και τις εμπειρίες που αποκτούμε μέσα από τη διαδρομή.
podosfairo
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων