Με ιδιαίτερη χαρά συγχαίρουμε τον μαθητή της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας για την κατάκτηση της 3ης θέσης και του χάλκινου μεταλλίου στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Καράτε, που πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη! Η σπουδαία αυτή διάκριση είναι αποτέλεσμα σκληρής προσπάθειας και αγωνιστικού ήθους.
Η επιτυχία του γεμίζει χαρά
ολόκληρη τη σχολική μας κοινότητα και αποτελεί πηγή έμπνευσης για όλους τους μαθητές μας. Ως σχολείο, καμαρώνουμε ιδιαίτερα όταν βλέπουμε τα παιδιά μας να διακρίνονται όχι μόνο για τις επιδόσεις τους, αλλά και για τον χαρακτήρα, το ήθος και τις αξίες που τα συνοδεύουν σε κάθε τους βήμα.
Θερμά συγχαρητήρια στον μαθητή μας, στην οικογένειά του και στους προπονητές του για αυτή τη σημαντική επιτυχία!