Κατά το σχολικό έτος 2025-2026 το 24ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης στάθηκε αρωγός στο έργο του Make-A-Wish (Κάνε- Μια- Ευχή Ελλάδος), υλοποιώντας το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Αστέρι της Ευχής», με σκοπό την προαγωγή των αξιών του εθελοντισμού και της κοινωνικής προσφοράς. Το μήνυμα θετικής σκέψης και ψυχικής ενδυνάμωσης «Πίστεψέ το, ΜΠΟΡΕΙΣ!» αποτελούσε τον κεντρικό θεματικό άξονα της φετινής χρονιάς. Το σχολείο συμμετείχε, επίσης, στον Πανελλήνιο Δημιουργικό Διαγωνισμό του Make-A-Wish, και συγκεκριμένα στην κατηγορία «Σχεδίασε το αστέρι σου», με αφίσα που φιλοτέχνησε μία ομάδα μαθητριών της Β΄ Λυκείου. Το συντονισμό της δράσης και την επίβλεψη της συμμετοχής στον διαγωνισμό είχαν οι εκπαιδευτικοί κα. Ευφροσύνη Σταμούλη (ΠΕ06) και κα. Ευαγγελία Ζολώτα (ΠΕ02).
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.