ΤΕΛΕΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ “Η ΤΡΟΦΗ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΣΟΥ”

10 Μαΐου 2026 Δεν επιτρέπονται σχόλια Από ΜΠΟΝΙΑ ΒΕΛΗΣΣΑΡΙΑ

Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια το σχολείο μας συμμετείχε στην τελετή βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Ωδείο Λάρισας, στο πλαίσιο των εργασιών του 4ο Ιπποκράτειο Συνέδριο του Τμήματος Ιατρικής της Σχολής Επιστημών Υγείας του Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, με θέμα «Παχυσαρκία ως νόσος».

Η εκδήλωση αφορούσε τον Σχολικό-Μαθητικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής, Εικαστικών και Ποίησης με τίτλο: «Η Τροφή σου το Φάρμακό σου: Μαθητές και Μαθήτριες εμπνέονται από τον Ιπποκράτη», στον οποίο συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ιδιαίτερη τιμή για το σχολείο μας αποτέλεσε η βράβευση των μαθητριών Ασπασίας Τσιαούση και Κουκάρα Ελένης, οι οποίες απέσπασαν Ειδικό Έπαινο για τη συμμετοχή και το έργο τους. Παράλληλα, τιμητική διάκριση απονεμήθηκε και στο σχολείο μας για την καθοδήγηση και υποστήριξη των μαθητριών, καθώς και όλων των μαθητών που συμμετείχαν στον διαγωνισμό. Το βραβείο στις μαθήτριες απένειμε η Επόπτης Ποιότητας Εκπαίδευσης κ. Δημητρίου Ελένη.

Η τελετή ήταν άψογα οργανωμένη, ενώ παρουσιάστηκαν όλα τα έργα των μαθητών της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, αναδεικνύοντας τη δημιουργικότητα, την ευαισθησία και τα μηνύματα των παιδιών γύρω από τη σημασία της σωστής διατροφής και της υγείας.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Λάρισας κ. Μαμάκος, η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ο Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου, καθώς και εκπρόσωποι της Περιφέρειας.

Θερμά συγχαρητήρια στις μαθήτριές μας και σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν στον διαγωνισμό, εκπροσωπώντας επάξια το σχολείο μας με το ταλέντο, τη φαντασία και την ευαισθησία τους.

20260510 131645    stigmiotypo othonhs    20260510 131622