Η Δ΄ και η Ε΄ τάξη του σχολείου μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό στον Σχολικό-Μαθητικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής, Εικαστικών και Ποίησης με τίτλο «Η Τροφή σου το Φάρμακό σου: Μαθητές και Μαθήτριες εμπνέονται από τον Ιπποκράτη», που διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, στο πλαίσιο του 4ου Ιπποκράτειου Συνεδρίου του Τμήματος Ιατρικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Μέσα από τη συμμετοχή τους, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα σημαντικό ζήτημα της σύγχρονης κοινωνίας, αυτό της παιδικής και εφηβικής παχυσαρκίας. Με οδηγό τη σκέψη του Ιπποκράτη και το διαχρονικό του μήνυμα «Η τροφή σου να είναι το φάρμακό σου», τα παιδιά προβληματίστηκαν, συζήτησαν και εξέφρασαν δημιουργικά τις ιδέες τους για έναν υγιεινό τρόπο ζωής.
Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων, οι μαθητές εργάστηκαν ομαδικά και ατομικά, δημιουργώντας ζωγραφιές, αφίσες και κείμενα που αναδεικνύουν τη σημασία της ισορροπημένης διατροφής και της καθημερινής άσκησης. Παράλληλα, καλλιέργησαν δεξιότητες όπως η συνεργασία, η κριτική σκέψη και η δημιουργικότητα, μετατρέποντας τη μάθηση σε μια βιωματική και ευχάριστη εμπειρία.
Η συμμετοχή μας στον διαγωνισμό αποτέλεσε μια πολύτιμη ευκαιρία ευαισθητοποίησης γύρω από θέματα υγείας, αλλά και μια αφορμή για ουσιαστική έκφραση και καλλιτεχνική δημιουργία. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την προσπάθεια και τη φαντασία των παιδιών μας και ευχόμαστε σε όλους τους συμμετέχοντες καλή επιτυχία!
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και στους εκπαιδευτικούς (κα Παρλάτζα ε. & κ. Συμεώνογλου Ι. )που στήριξαν και καθοδήγησαν αυτή την όμορφη δράση!