Διακρίσεις και Βραβεύσεις Μαθητών/τριών στο Διαγωνισμό Σοφία Φίλντισι-“Το δέντρο της Σοφίας”

30 Απριλίου 2026 Δεν επιτρέπονται σχόλια Από 24ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ

Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια σας ενημερώνουμε για τη συμμετοχή και τις διακρίσεις των μαθητών του σχολείου μας στον σχολικό διαγωνισμό «Σοφία Φιλντίσι – Το Δέντρο της Σοφίας». Οι μαθητές μας ξεχώρισαν για την προσπάθεια, τη δημιουργικότητα και τις επιδόσεις τους, κατακτώντας σημαντικές θέσεις:

1η θέση: Μαρία Τζιάστα (Β1) -Ζωγραφική

1η θέση: Πολυξένη Κάλλου (Δ΄ τάξη)-Νοηματική Ανάγνωση

3η θέση: Μαργαρίτης Μιχαήλ Κλάρας (Α΄ τάξη)-Ζωγραφική

3η θέση: Ειρήνη Λουλούργα (Δ΄ τάξη)-Νοηματική Ανάγνωση

3η θέση: Αγγελική Τσουμπέκα (Δ΄ τάξη)-Νοηματική Ανάγνωση

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την αξιέπαινη προσπάθειά τους, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που τα καθοδήγησαν και τα στήριξαν. Η επιτυχία αυτή μας γεμίζει αισιοδοξία και μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε τη γνώση, τη δημιουργικότητα και την αγάπη για μάθηση.