Διακρίσεις και Βραβεύσεις Μαθητών/τριών στο Διαγωνισμό Σοφία Φίλντισι-“Το δέντρο της Σοφίας”
Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια σας ενημερώνουμε για τη συμμετοχή και τις διακρίσεις των μαθητών του σχολείου μας στον σχολικό διαγωνισμό «Σοφία Φιλντίσι – Το Δέντρο της Σοφίας». Οι μαθητές μας ξεχώρισαν για την προσπάθεια, τη δημιουργικότητα και τις επιδόσεις τους, κατακτώντας σημαντικές θέσεις:
1η θέση: Μαρία Τζιάστα (Β1) -Ζωγραφική
1η θέση: Πολυξένη Κάλλου (Δ΄ τάξη)-Νοηματική Ανάγνωση
3η θέση: Μαργαρίτης Μιχαήλ Κλάρας (Α΄ τάξη)-Ζωγραφική
3η θέση: Ειρήνη Λουλούργα (Δ΄ τάξη)-Νοηματική Ανάγνωση
3η θέση: Αγγελική Τσουμπέκα (Δ΄ τάξη)-Νοηματική Ανάγνωση
Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την αξιέπαινη προσπάθειά τους, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που τα καθοδήγησαν και τα στήριξαν. Η επιτυχία αυτή μας γεμίζει αισιοδοξία και μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε τη γνώση, τη δημιουργικότητα και την αγάπη για μάθηση.