Με αφορμή την ολοκλήρωση του προγράμματος «Βιβλιοσούρτα-Φέρτα» ολοκληρώθηκε και η αφίσα του σχολείου μας, που θα πάρει μέρος για δεύτερη συνεχή χρονιά στην έκθεση και το διαγωνισμό εικαστικής αφίσας με θέμα:
«Ανοίγω ένα βιβλίο… ανοίγω έναν κόσμο» που διοργανώνει η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας.
Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί στο Πνευματικό Κέντρο Καλαμάτας, από τις 18 έως τις 21 Μαΐου, και θα φιλοξενήσει έργα εμπνευσμένα από:
τα βιβλία που αγαπούν τα παιδιά,
τη σημασία της ανάγνωσης,
τους ήρωες των βιβλίων
τη βιβλιοθήκη ως χώρο ψυχαγωγίας, γνώσης και συνάντησης.








Πρόσφατα σχόλια