Σήμερα γιορτάζουμε τις πιο γλυκές αγκαλιές, τα πιο ζεστά χαμόγελα και τις πιο μεγάλες καρδιές… τις μαμάδες μας! 💖
Οι μικροί μας μαθητές, με πολλή αγάπη και ενθουσιασμό, ετοίμασαν μικρές εκπλήξεις για να πουν ένα μεγάλο «Σ’ αγαπώ» στις μανούλες τους. Μέσα από ζωγραφιές, κατασκευές και τρυφερές λέξεις, εκφράσαμε την ευγνωμοσύνη μας για όλα όσα προσφέρουν καθημερινά.
Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες! Να είστε πάντα χαρούμενες, δυνατές και γεμάτες αγάπη, όπως ακριβώς γεμίζετε και τις παιδικές καρδιές κάθε μέρα. 🌷








Πρόσφατα σχόλια