Σχ. Έτος 2023-24

Δεκ 20218

Σχ. Έτος 2023-24

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

“Τα Δικαιώματα του Παιδιού”

τα παιδιά άκουσαν και τραγούδησαν το τραγούδι “Όπου υπάρχει αγάπη” του Στέφανου Βαρελά

εικόνα Viber 2023 11 23 14 39 07 917εικόνα Viber 2023 11 23 14 39 07 430 εικόνα Viber 2023 11 23 14 39 07 884

εικόνα Viber 2023 12 01 23 10 54 802

ζωγραφίζουν ένα δικαίωμα…

εικόνα Viber 2023 11 23 14 39 17 739 εικόνα Viber 2023 11 23 14 39 17 970 εικόνα Viber 2023 11 23 14 39 18 011

Ο σεβασμός και η αποδοχή της διαφορετικότητας μέσα από την ιστορία του Έλμερ…

εικόνα Viber 2023 12 01 23 56 45 967 εικόνα Viber 2023 12 01 23 56 46 189 εικόνα Viber 2023 12 01 23 56 46 347 εικόνα Viber 2023 12 01 23 56 46 629

τα παιδιά γράφουν και ζωγραφίζουν δικαιώματα…

εικόνα Viber 2023 11 29 17 52 12 811εικόνα Viber 2023 11 29 10 21 21 583 εικόνα Viber 2023 11 29 10 21 21 613 εικόνα Viber 2023 11 29 10 21 21 651 εικόνα Viber 2023 11 29 10 21 21 686 εικόνα Viber 2023 11 29 10 21 21 701 εικόνα Viber 2023 11 29 10 21 21 713 εικόνα Viber 2023 11 29 10 21 21 583 1 εικόνα Viber 2023 11 29 10 21 21 613 1 εικόνα Viber 2023 11 29 17 52 12 861 εικόνα Viber 2023 11 29 17 52 12 948

μαθαίνουν τα δικαιώματα ακολουθώντας μια διαδρομή από το ένα στο άλλο…

εικόνα Viber 2023 11 28 22 31 48 877 εικόνα Viber 2023 11 28 22 31 22 249 εικόνα Viber 2023 11 28 22 31 15 157 εικόνα Viber 2023 11 28 22 31 14 504 εικόνα Viber 2023 11 28 22 31 13 939 εικόνα Viber 2023 11 28 22 31 10 560

εντοπίζουν τα δικαιώματα (λέξεις) σε σχετικό φύλο εργασίας…

εικόνα Viber 2023 11 28 22 31 29 972εικόνα Viber 2023 11 28 22 31 32 830


ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

“Δεινόσαυροι”

Τα παιδιά αφού βρήκαν τους δεινόσαυρους της τάξης κάνουν αντιστοίχιση με τις εικόνες…

εικόνα Viber 2024 01 29 10 31 44 099 εικόνα Viber 2024 01 29 10 31 44 168 εικόνα Viber 2024 01 29 10 31 47 325 εικόνα Viber 2024 01 29 10 31 47 421 εικόνα Viber 2024 01 29 10 31 47 486

συζητούν, ανταλλάσσουν απόψεις και ομαδοποιούν τους δεινόσαυρους ανάλογα με το είδος τους …

εικόνα Viber 2024 01 31 10 21 35 243εικόνα Viber 2024 01 31 10 21 35 025εικόνα Viber 2024 01 31 10 21 35 092 εικόνα Viber 2024 01 31 10 21 35 786εικόνα Viber 2024 01 31 10 21 35 724εικόνα Viber 2024 01 31 10 21 35 168

αν περπατάνε με τέσσερα ή δύο πόδια…

εικόνα Viber 2024 02 01 17 39 12 984 εικόνα Viber 2024 02 01 17 39 13 022 εικόνα Viber 2024 02 01 17 39 13 112

σειροθέτηση με βάση το μέγεθος…

εικόνα Viber 2024 02 12 11 36 04 332 εικόνα Viber 2024 02 12 11 36 08 269 εικόνα Viber 2024 02 12 11 36 11 661 εικόνα Viber 2024 02 12 11 36 11 725 εικόνα Viber 2024 02 12 11 36 11 778

προσέγγιση STEAM με προσανατολισμό στο χώρο…

εικόνα Viber 2024 01 31 10 47 02 799 εικόνα Viber 2024 01 31 10 47 03 404 εικόνα Viber 2024 01 31 10 47 03 706 εικόνα Viber 2024 01 31 10 46 58 831 εικόνα Viber 2024 01 31 10 46 58 768

φτιάχνοντας τα ίχνη των δεινοσαύρων σε πλαστελίνη…

εικόνα Viber 2024 02 01 10 59 51 769 εικόνα Viber 2024 02 01 10 59 51 827 εικόνα Viber 2024 02 01 10 59 51 937 εικόνα Viber 2024 02 01 10 59 51 976

τα παιδιά περιηγήθηκαν εικονικά σε μουσείο δεινοσαύρων…

εικόνα Viber 2024 02 01 11 03 15 126

παλαιοντολόγοι εν δράση!!!…

εικόνα Viber 2024 02 09 12 58 24 228εικόνα Viber 2024 02 09 12 58 23 895 εικόνα Viber 2024 02 09 12 58 24 812 εικόνα Viber 2024 02 09 12 58 24 996 εικόνα Viber 2024 02 09 12 58 25 155εικόνα Viber 2024 02 09 12 58 24 631 εικόνα Viber 2024 02 09 12 58 25 246

ψηφίζοντας τον αγαπημένο μας δεινόσαυρο…

εικόνα Viber 2024 02 12 10 57 25 378 εικόνα Viber 2024 02 12 10 57 26 298 εικόνα Viber 2024 02 12 10 57 25 483

γινόμαστε υπέροχα δεινοσαυράκια!!!!…

εικόνα Viber 2024 02 16 11 24 43 658 1 εικόνα Viber 2024 02 16 11 24 43 833 1 εικόνα Viber 2024 02 16 11 24 43 990 1 εικόνα Viber 2024 02 16 12 00 17 362 1 εικόνα Viber 2024 02 16 12 14 27 090 1 εικόνα Viber 2024 02 16 12 14 27 647 1 εικόνα Viber 2024 02 16 13 42 54 461 1


Σχ. Έτος 2022-23


Στο πλαίσιο του προγράμματος Ζω καλύτερα – Ευ ζην με τα παιδιά του σχολείου μας επεξεργαστήκαμε το θέμα Στοματική υγιεινή με θέμα “Το χαμόγελο φροντίζω – Τα δοντάκια μου βουρτσίζω κατά το 2μηνο Οκτώβριος – Νοέμβριος
Με το παραμύθι “Σοκολάκης και Ζαχαρούλα Τρυποδόντη” μάθαμε πώς δρουν τα μικρόβια και καταστρέφουν τα δόντια μας…

0 02 05 8776dc073507ba5359f37923795f516dd4e6d16cac6cadca89a99e9340daf154 dd46f0d972f9cfac0 02 05 5ddadcf5eeffde6e60896a6364f5459b85de514a1c26b7935a180b102148efdf 47f5f70325f86a61 0 02 05 5fef3db1814d85775d2735287abf9e11cfc822bd4a67999e72e825287cb511fd 6678efca713a35db 0 02 05 beb3895a20292de15742c99cb609b31a0598835ebccf7c72372b175dbd4d1847 8ca19e1a065d605 0 02 05 3389ec9ba64e441f2e2a487a7151f612fa459373a89117d261d19c3a3536b0da 670a7a7d44ef3744

Ομαδοποιήσαμε τις υγιεινές και βλαβερές τροφές…
Παίξαμε παιχνίδι με τις τροφές και τα δοντάκια μας και για εμπέδωση κάναμε ατομικό φύλλο εργασίας…

0 02 05 4e8fbbeeb4ecf03bf2dce8bbd3dcf6f99a3b6fed5cb7785ceb06e651791dbaba 2fd6e6b46c5bfbae 0 02 05 874abf7b53bca316f316e00c078941d3904c5e73c9c1564b1f9bb1a9e8d99b85 517583e3bb6f8412 0 02 05 edbfb9ceb81de753d2157dea4ac0ab732aa5f84f7d19404dd8d3bb217e86c026 4deb0b8cd5ae25b0 0 02 05 beaf38727c37728f8f241bc9562fd8a2ff77c3e5339c31d1e32cd71f456f3e0d 991e5517471f739c 0 02 05 c7f4fd2b0c913550418106548300215fa9469b546fb35072ccafb4f86d93298e 7cc8fdae45ac371e

Συζητήσαμε για την χρησιμότητα των δοντιών και για τα μέρη του δοντιού…
Η κατασκευή μας

0 02 05 92e7fc56168501070e958499fe0a9a1ae5218c9f1dc56195421286bff2573b65 dfc61cd09ad5c420α 0 02 05 3e044e533181825c362efed4e75964764d64494068c87195679774684dc12f08 87eedac27eadb6c 0 02 05 b99550e39d4aa7bef43deff3fa55e264ae4887c42456896d89b167e87a204da1 b904c30b7a3add990 02 05 aee6f9be22f1ffb67650582e56533c793743fe136ed347abbe59ae50cb4e4d57 73b045867af17b91

Μαθηματικό παιχνίδι με ζάρι

0 02 05 64d4aa78e3a77e006189111e72ee3f69fa633b602452c3a57d2679917194c51e 99a452774c1d00530 02 05 ec41dd1be1832321d9435fc050e746257be5c229bf68f429fe5114f9c3df5e9f 2a7d537ebb8f66560 02 05 80769c6818c6bec3c1e9ffb118a64982416c258e0da97e2a21e2ac299f39262d 58cb33548205b79a

Μιλήσαμε για την καθημερινή φροντίδα των δοντιών και τα παιδιά συμπλήρωσαν ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα βουρτσίσματος δοντιών

0 02 05 c57f87826b84bd169f857179594d742e40aa2375e0781c68c6a793417f3453ad 3aaec291e00fec88

Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο για τα δόντια και μάθαμε το τραγούδι “Το δοντάκι”

Φτιάξαμε τον εαυτό μας με γερά δοντάκια και το χαμόγελο μας

0 02 05 dc147637697e46c10450d17e09f9cc49199d5f1889cd6162e568e371fb1272bc f29a2bac1e4d2a440 02 05 f234ddce4d47c557809c60285a8814732cec49e6ea2f31ca0e7813f69da56de4 78909940ec4102090 02 05 362a617e48f75d60665783d7a1b64f8207d176237a95fc5184978de65791c82c 360767f733f372f90 02 05 065dace802123ce1ec4e4d2425dac624b949723dde1373a10841f5e05124127c eeb0cc37c5e12dce0 02 05 0655005a326f15d216dea3895fdd97f3f67385027dd92d9b3672e743b3ffeb11 1b53cd15c00ec9e7 0 02 05 1138366045a1d3753c144178a5582da436c0d50458b1fd02df4c80d86029b087 77d8a0eea796e5fa

Αναγνώρισαμε και μάθαμε το γράμμα Δ από το Δόντι…

Viber 2023 01 04 15 04 18 726 Viber 2023 01 04 15 04 18 605 Viber 2023 01 04 15 04 18 449

Το σχολείο μας επισκέφτηκε η οδοντίατρος κα Αφροδίτη Μαυρογιαννέα μητέρα μαθητριών μας, που με χαρά δέχτηκε την πρόσκληση μας να μιλήσει στα παιδάκια του νηπιαγωγείου μας για την σωστή φροντίδα των δοντιών, τη διατροφή, που παίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία τους και να μας δώσει πολλές χρήσιμες πληροφορίες, ώστε να έχουμε υγιή δόντια και ένα πανέμορφο χαμόγελο!

317228455 632973231940561 7149263902231118329 n 316768218 691465365875576 5432665635141033689 n 316703914 964947984479377 170861778802165618 n 316469465 1392853141121530 5677446096134731414 n 315957367 466017195644320 3769059111267108521 n

Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τα παιδάκια, καθώς μας έφερε και από μία χρωματιστή οδοντόβουρτσα!!!

313793797 828577965055027 793171032473687984 n

Ευχαριστούμε κα Αφροδίτη! Υποσχόμαστε να φροντίζουμε τα δοντάκια μας καθημερινά!!!!

316492123 865233327843479 2262612043919515640 n


ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη

ΘΕΜΑ: “Ανθρώπινα δικαιώματα και συμπερίληψη”

ΥΠΟΘΕΜΑ: “Ο Χαρταετός της φιλίας”

Στόχοι:

  • Να κατανοήσουν τα παιδιά την έννοια της φιλίας
  • να  κατανοήσουν τις έννοιες του σεβασμού και της διαφορετικότητας και να υιοθετήσουν έμπρακτα τις στάσεις που αναπτύσσουν και εξελίσσουν τις έννοιες αυτές ως τρόπο ζωής και καθημερινής συμπεριφοράς.
  • να καλλιεργήσουν ηθικές αξίες όπως σεβασμός, αλληλεγγύη, υπευθυνότητα, ισότητα,  συνεργατικότητα, συμπερίληψη

  • να αποκτήσουν ενσυναίσθηση

Διαβάσαμε παραμύθια που μας δώσανε ερεθίσματα για συζήτηση πάνω στο θέμα της φιλίας…
“Η σκάλα της αγάπης”

33824 qwq5jnvsj9zdpipo
“Το Τικ και το Τακ”

9789604933785

“Τα χέρια δε χτυπάνε τα χέρια αγαπάνε”

010100060226

Συζητήσαμε για τις συμπεριφορές των παιδιών ( φιλικές και μη) τα συναισθήματα τους, τι είναι φιλία, τι κάνουμε με τους φίλους μας…
Ζωγραφίσαμε τους φίλους μας…

εικόνα Viber 2023 05 08 21 51 32 564 εικόνα Viber 2023 05 08 21 51 32 704 εικόνα Viber 2023 05 08 21 51 32 814


Παίξαμε παιχνίδια ρόλων, αναπαριστώντας σκηνές παιδιών που μαλώνουν και σκεφτήκαμε τρόπους επίλυσης της σύγκρουσης, ώστε να μπουν στη θέση κάποιου άλλου και να σκεφτούν πώς θα ένιωθαν τα ίδια σε ανάλογη περίσταση. (ενσυναίσθηση)

IMG 20230124 104004IMG 20230125 155152

IMG 20230125 095258 1IMG 20230125 095251

IMG 20230124 104226IMG 20230124 104309IMG 20230125 155234 1

παιχνίδια συνεργασίας και εμπιστοσύνης…
Ένα παιδί μόνο του δεν καταφέρνει να μετακινήσει το τραπέζι με την βοήθεια των φίλων του, όμως, μπορεί να τα καταφέρει…εικόνα Viber 2023 05 08 22 04 41 052345906368 618215163585668 5100587978975430491 n

ο καθρέφτης…

345947042 1304190263507386 2870836512302025226 nIMG 20230206 165409

συνεργάζομαι ώστε να μην μου πέσει το μπαλόνι…

εικόνα Viber 2023 05 08 22 06 07 746 εικόνα Viber 2023 05 08 22 06 08 203

ο οδηγός … οδηγώ το φίλο μου προς μια κατεύθυνση…

IMG 20230206 165315


Τα παιδιά ζωγράφισαν όπως ήθελαν μια καρδιά σαν τη δική τους καρδούλα χαρούμενη και χαμογελαστή…

IMG 20230309 103258 IMG 20230309 103304 IMG 20230309 104552 IMG 20230309 104601 IMG 20230309 104616 IMG 20230309 113747

όταν όλα πάνε καλά…

IMG 20230309 113519

όταν όμως συμβαίνουν συγκρούσεις μεταξύ μας η καρδούλα μας στεναχωριέται και “τσαλακώνεται”…

IMG 20230309 113740

έτσι μετά δεν είναι η ίδια .. παραμένει τσαλακωμένη και πρέπει να κάνουμε μεγάλη προσπάθεια να την επαναφέρουμε…

IMG 20230309 113737


Συζητήσαμε και γράψαμε ευγενικές “γλυκές” λεξούλες – καραμελίτσες, που γέμισαν το βάζο μας…

IMG 20230308 113716IMG 20230308 113720IMG 20230308 113731IMG 20230308 101900 IMG 20230308 103701

και θα μας θυμίζουν να λύνουμε τις διαφορές μας με ευγενικό τρόπο…

IMG 20230308 101945


φτιάξαμε τον ιστό της φιλίας…

IMG 20230125 155640 εικόνα Viber 2023 05 08 22 08 41 667 IMG 20230126 105452 IMG 20230126 112721


φτιάξαμε τα βραχιολάκια της φιλίας με τα οποία, αφού, παίξαμε παιχνίδια συνεργασίας τα ενώσαμε και φτιάξαμε την αλυσίδα της φιλίας…

IMG 20230206 102517IMG 20230206 102454346095426 171962055499781 1490923700745114522 n


φτιάξαμε το παζλ της φιλίας…

σε ένα κομμάτι παζλ ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας και τον φίλο μας, τα ενώσαμε και φτιάξαμε το παζλ φιλίας και της συνεργασίας όπως το ονόμασαν τα ίδια τα παιδιά

εικόνα Viber 2023 05 08 22 18 39 830 εικόνα Viber 2023 05 08 22 18 39 969 εικόνα Viber 2023 05 08 22 20 01 472


με αφορμή το παραμύθι “Τα χέρια δε χτυπάνε τα χέρια αγαπάνε” κάθε τμήμα έφτιαξε τη δική του αφίσα στέλνοντας μήνυμα αγάπης…

IMG 20230307 0912492 εικόνα Viber 2023 05 08 22 29 58 732

ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Θέμα: “Οικολογική συνείδηση”

Υποθέμα:  “Τα υλικά ανακυκλώνω …τον πλανήτη καμαρώνω”

Στόχοι:

  • Να έρθουν αντιμέτωπα με το σοβαρό πρόβλημα της διαχείρισης των απορριμμάτων
  • Να  αντιληφθούν τα παιδιά  ότι  τα  απορρίμματα  είναι  αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας και η διαχείρισή τους αποτελεί σημαντικότατη ευθύνη όλων, μικρών και μεγάλων.
  • Να κατανοήσουν με βιωματικό τρόπο τις έννοιες της μείωσης, επαναχρησιμοποίησης, ανακύκλωσης.
  • Να συνειδητοποιήσουν τις ωφέλειες της ανακύκλωσης,
  • Να καλλιεργήσουν ατομικό και συλλογικό πνεύμα περιβαλλοντικής συνείδησης και να ανακαλύψουν ότι τίποτα δεν πάει χαμένο αν χρησιμοποιηθεί σωστά.
  • Να συνειδητοποιούν την τεράστια ευθύνη μας απέναντι στο περιβαλλοντικό ζήτημα και να ενεργοποιούνται προς την κατεύθυνση της προσωπικής εμπλοκής.

Στο πλαίσιο των εργαστηρίων …

Αφού παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο για το περιβάλλον, συζητήσαμε, προβληματιστήκαμε με καταιγισμό ιδεών …

Συγκεντρώσαμε ανακυκλώσιμα υλικά και τα ομαδοποιήσαμε με βάση το υλικό τους

εικόνα Viber 2023 06 02 20 54 49 556 εικόνα Viber 2023 06 02 20 54 49 711 εικόνα Viber 2023 06 02 20 54 49 851

Προμηθευτήκαμε από το Δήμο Καλαμάτας σακούλες και κάδους ανακύκλωσης …

342236346 677219527545672 6502867177083585438 n

και αφού μάθαμε ποια υλικά ανακυκλώνονται…

342238420 1274521523152261 1960433865471452560 nεικόνα Viber 2023 06 02 20 54 49 992342246461 165821599469420 3071957099969692703 n εικόνα Viber 2023 06 02 20 54 50 201

εντάξαμε στην καθημερινότητά μας την ανακύκλωση… και στον κάδο της γειτονιάς μας…

354511117 259878696689109 1019676453944582461 n 352352477 259624230077115 232016957587337019 n

Παρουσιάσαμε στην τηλεόραση του σχολείου μας τα υλικά που ανακυκλώνονται…

348367583 216540074600744 260201164145611659 n 352962578 176132215161172 4306353967006294777 n 351012567 3539615199693021 4161384935111196857 n

φτιάξαμε το σήμα της ανακύκλωσης …

352873749 574800841471265 8097372623520382834 nεικόνα Viber 2023 06 02 20 55 47 332343968275 254491326990162 7005015564431400229 n 342232826 633624298116132 813548757050553888 n

το εντοπίσαμε πάνω στις συσκευασίες…

342232072 132928146435365 7985859083633731738 n344642368 618781566934276 8515495011798283016 n353138873 1704657826627452 8763108269531451193 n

φτιάξαμε ανακυκλωμένο χαρτί από εφημερίδες…

344600033 925765121974460 5057448547750957611 n

 

344759503 941422527171026 5078028323452143278 n εικόνα Viber 2023 06 02 20 57 37 338εικόνα Viber 2023 06 02 20 57 36 713

δοκιμάσαμε να γράψουμε και να ζωγραφίσουμε πάνω σε αυτό και πήραμε βραβείο που μάθαμε να κάνουμε κι εμείς ανακύκλωση…

352997058 624560122931815 7380428637357081896 n353035848 227590543374519 7490441459786318696 n353094489 852136399868767 780452467150215202 n354599479 565881545710292 9048558706574114993 n

κάναμε φύλλα εργασίας…

353071928 3548405428715436 2664281933431464149 n 354506355 1314963502735135 2786492990225830006 n

φτιάξαμε παιχνίδι ανακύκλωσης…

354340037 279875654454930 962000031359978971 n 354482063 267878729097240 3758227614107742636 n

φτιάξαμε αφίσες με τα δικά μας μηνύματα για το περιβάλλον…

εικόνα Viber 2023 06 02 20 59 09 886 εικόνα Viber 2023 06 02 20 59 10 034 εικόνα Viber 2023 06 02 20 59 10 170 353078880 2208519019538133 5767009681652767814 n

τις οποίες κρεμάσαμε στα  κάγκελα του σχολείου μας, για να μεταδώσουμε τα μηνύματά μας για το περιβάλλον και την ανακύκλωση και σε άλλους ανθρώπους…

354199535 143697635390733 7965392219916269957 n 354661368 650069503289388 4286075331760451614 n


ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ:  Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Θέμα: “STEAM  εκπαιδευτική ρομποτική

Υποθέμα: “Ο κύκλος του νερού”

Στόχοι:

  • Να γνωρίσουν και να κατανοήσουν τα νήπια τον κύκλο του νερού
  • Να μάθουν πόσο πολύτιμο είναι για τον άνθρωπο και τον κόσμο.
  • Να γνωρίσουν τις καταστάσεις του νερού
  • Να εξοικειωθούν με το πείραμα

Διαβάσαμε παραμύθια σχετικά…

af3e75e7 54f5 43e0 bcfc d784008a175a

δραματοποιήσαμε τον κύκλο του νερού… γίναμε σταγονούλες που ταξιδεύουν…

γίνονται σύννεφο…

353238782 514984474086973 8160540231851347620 n
πέφτουν στη γη και κατευθύνονται από το ποταμάκι…
353215728 303789318670215 8149868291891865483 n353202039 776155947537602 4790119571260971664 n
προς τη θάλασσα…
354478130 1231021614221152 5467505640182780066 n354359368 584953113531302 1284063937318357602 n
εκεί συγκεντρώνονται όλες μαζί .. και συνεχίζουν το ταξίδι τους πάλι από την αρχή…
354436879 801023838044777 7736701391353262621 n354545691 1680035705757656 6026249146654426745 n353238782 514984474086973 8160540231851347620 n
ζωγραφίσαμε τη δικιά μας σταγονούλα όπως τη φανταζόμαστε…
εικόνα Viber 2023 06 20 14 28 52 532εικόνα Viber 2023 06 20 14 28 52 401348384902 1302500813676199 781431713346087578 n 349545993 669495448340433 1792687342009663284 n 349742848 944286433560496 2684651749820002815 n 350091803 3480548855553601 6061809410435823446 n 350118142 1171795380179486 7016477596773577137 n 350132817 559317356131528 1685357782435423112 n 350289238 282151084154377 6071123000622493816 n 350356968 2998133183663474 1373476892569892085 n 350362357 199441296345890 2144095681194598044 n 350362357 955785525741737 7765570233656744452 n 350366225 764540068684615 5273494509514975587 n 350366450 268902632199391 2615209106081681545 n 350368714 647933520006162 7125318609444254321 n 350371974 613458920724358 1779044849784563450 n 350373595 624172036047121 6334874726392573508 nεξωφυλλο1
… “ζωντανέψαμε” τις σταγονούλες μας μέσα από το πρόγραμμα ANIMATED DRAWINGS
εικόνα Viber 2023 06 20 14 28 51 482 εικόνα Viber 2023 06 20 14 30 44 037
κάναμε σειροθέτηση …
354384906 1984194451935749 676438372167042339 n 354485604 953164135998569 9016579036419962343 n
ομαδική εργασία…
355636546 259204783462717 8675452566238884127 n 354920353 969383194185001 4765403475832210955 n
… πείραμα σε μπουκάλι με νερό για να κατανοήσουμε τον κύκλο του νερού καλύτερα και να μάθουμε τις έννοιες εξάτμιση-συμπύκνωση-βροχόπτωση-συγκέντρωση…


Σχ. Έτος 2021-22

 

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ – “Για το δάσος μαθαίνω, δρω και δημιουργώ”

 

Ολοκληρώθηκε η υλοποίηση του δεύτερου εργαστηρίου δεξιοτήτων με τίτλο:”Για το δάσος μαθαίνω, δρω και δημιουργώ”, το οποίο εντάσσεται στην ευρύτερη θεματική ενότητα “φροντίζω το περιβάλλον”. Σκοπός του συγκεκριμένου εργαστηριου ήταν η απόκτηση πληροφοριών σχετικά με το δασικό οικοσύστημα και την βιοποικιλότητα του (να γνωρίσουν ορισμένα απο τα ζώα, τα πουλιά και τα έντομα που ζουν στο δάσος αλλά και τα διαφορετικά είδη δέντρων, φυτών και βοτάνων).

Σκοπός, επίσης, ήταν οι μαθητές να γνωρίσουν τα σημαντικά ωφέλη που προσφέρει το δάσος στον άνθρωπο, αλλά και τους κινδύνους που το απειλούν σήμερα, ώστε να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με την προστασία των δασών και να ενισχύσουμε την ανάπτυξη οικολογικής συνείδησης.

Τέλος, οι μαθητές να γνωρίσουν τα διαφορετικά είδη δασικών συστημάτων που υπάρχουν στον πλανήτη (όπως,τα δαση της Ελλάδας, τα τροπικά δαση κ.α.) και να έρθουν σε επαφή με καινούργιο λεξιλόγιο. Αρχικά έγινε η διερεύνηση των προτέρων γνώσεων των μαθητών σχετικά με το δάσος και ύστερα αφού καταγράψαμε τις αρχικές πληροφορίες, ήρθαμε σε επαφή με νέες μέσα από παρουσίαση βίντεο και διαφανειών. Οι μαθητές είπαν τις ιδέες τους σχετικά με τις ωφέλειες του δάσους και έπειτα τις ζωγράφισαν…

275470259 5251542878230871 4838698261850492052 n 275472864 2118498198317405 5004969445968478668 n 275431804 457514106102368 4082364778501646009 n

Συζητήσαμε για τις δασικές καταστροφές και τους βασικούς κινδύνους που απειλούν τα δασικά οικοσυστήματα, αφού παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο και φωτογραφίες απο το διαδίκτυο (πυρκαγιές, σκουπίδια, αποψίλωση των δασών, καταστροφή δέντρων για τη δημιουργία χαρτιού, παράνομο κυνήγι) και έπειτα τα παιδιά κατέγραψαν στο χαρτί τα όσα συζητήσαμε ζωγραφίζοντας ένα χαρούμενο και ένα λυπημένο δάσος…

275450621 1123717555071069 1865150099859733929 n 275470250 1053512011870459 2587606110317019826 n 275544311 1013589126230606 3103940427049556301 n 275584364 334832715337733 751789579839406531 n275500890 486049053080457 3822262731443945253 n

τα παιδιά χρησιμοποίησαν τις πληροφορίες που πηραν τις προηγούμενες ημέρες για να δημιουργήσουν το δικό τους τρισδιάστατο δάσος…

275466414 1141508163258686 4111458332069989785 n 275528902 362985365698824 4453638714227192370 n 275714087 693133055262146 6736632739679842494 n 275558154 364542688874846 573311050869704486 n275682766 684602472660775 8052591186099349530 n

μέσα από ανάγνωση παραμυθιών (“στο δάσος”-Σ. Ζαραμπούκα) συζητήσαμε για το ρόλο που έχουμε όλοι μας στην προστασία του δάσους. Τα παιδιά έδωσαν τις δικές τους λύσεις για την καλύτερη λειτουργία των δασών και ύστερα τις ζωγράφισαν (πχ: δεν αφήνουμε σκουπίδια στα δάση, μαζεύουμε ό,τι σκουπίδια δούμε, φυτεύουμε ένα δέντρο)

275482237 440184394460717 162163998677927551 n 1 1 275441830 501200501597070 3176429146708756581 n 1 275489696 381286853462804 5822403471257347285 n 275509335 643190126975292 6288223556382084284 n 1 275566908 4700208886755221 3228328206842008531 n 1 275535866 357771656225669 8019552528795844297 n 1 275514735 381950620074318 5758022377844787811 n

δημιουργήσαμε αφίσες με οικολογικά μήνυματα που προέκυψαν από τα παιδιά…

275613144 358248566211668 1070266658145897801 n

τέλος, έγινε διάχυση των αποτελεσμάτων του θέματός μας στην τοπική κοινωνία με αφίσα που αναρτήσαμε σε κεντρικό σημείο της πόλης μας, το πνευματικό κέντρο.

275630760 497325185165603 4310251596113715475 n275232052 722582652067573 5943867691937300251 n



ΔΙΑΤΡΟΦΗ – “Υγιή παιδιά, υγιής πλανήτης”

Στο πλαίσιο του προγράμματος που αφορά τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και το θεματικό άξονα “Ζω καλύτερα – Ευ Ζην” τα παιδιά του σχολείου μας επεξεργάστηκαν κατά το δίμηνο Οκτώβριος – Νοέμβριος το θέμα της Διατροφής με τίτλο “Υγιή παιδιά, υγιής πλανήτης”.


Αφού παρουσιάσαμε την πυραμίδα της διατροφής, συζητήσαμε για το ποιές τροφές πρέπει να καταναλώνουμε καθημερινά και ποιές λιγότερο, ώστε να έχουμε γερό οργανισμό. Έπειτα τα παιδιά χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες που έλαβαν, κατασκεύασαν τη δική τους διατροφική πυραμίδα.

255184727 424422212472069 2326242204058233179 n Inkedadmin ajax.php LI255907122 420391653041655 3198384445163615215 nInkedadmin ajax.php LI 1264954332 2638816719758737 1720475529112587963 n255275288 299127638734532 7771927082944095932 n265596295 274164914739881 6706639672106146640 n265703403 907095453300371 140559105904054426 n267110987 635963291090464 5399641829332533163 n265771182 494205011961725 3341337526680146479 n264960033 329872178954072 52106216042553668 n266028920 577855549974727 8294551581337681581 n264749813 1961734817319869 216609327857676499 n


Μιλήσαμε για την αξία του σωστού πρωινού και ύστερα τα παιδιά έφτιαξαν το δικό τους πρωινό κόβοντας και κολλώντας υγιεινές τροφές, που επιλέγουν και τα ίδια στην καθημερινότητά τους…265130155 1332929463807822 3823784351976972914 n265407173 333570744905552 2600919414801536543 n 1265619407 1099746677451033 7985090407574482395 n 1265777412 998239937570596 1450177319671991126 n 1266658329 3103919076597219 2941059334135760428 n


Μάθαμε για τις ομάδες τροφών μέσα από παρουσίαση βιβλίου και διαδραστικά παιχνίδια…

273550412 189843480014001 5117715918273422876 n 272828932 1018546648872358 4843234273321845898 n 272682167 1337611563351338 1583556973891400935 n 258969638 505508440998073 2901796751369873477 n


Τα παιδιά αρχικά ζωγράφισαν το αγαπημένο τους φαγητό και ύστερα ψηφίσαμε τα δημοφιλέστερα φαγητά…

272728768 282083460525604 8883518728507569000 n 272813761 1009880253271856 2426567171732068536 n272717661 661445128386038 8914530923483890214 n 1272726712 2701804333298287 3272142762337293592 n272735454 3034263600155940 8967747849555997281 n272667542 252845720388030 6516242717835821000 n 272747880 340292464647243 466202592389051875 n 272824147 625602965222137 1272740801191173825 n 272864759 629570661665037 4252717350953482524 n 273501409 630399188253318 3511020439017484104 n272902267 268053585439693 6595861348942089576 n 273051578 2362949087175504 1160585026079577203 n


Στο τέλος, τα παιδιά ήταν σε θέση να μπορούν να ξεχωρίζουν τις τροφές σε υγιεινές και μη υγιεινές και να τις ομαδοποιούν

272687363 676620310185512 6662701292467766259 n 272813754 669976437353481 1876101314298273633 n272716515 470028434750928 6307452617921330664 n 272832892 1086408752213148 5289071780530898257 n 272894671 1162899761163991 2427313413224554837 n 273018637 320691039994752 6483562048645273680 n 273064593 1384199965372530 595898486309381800 n272902267 2842757692613275 8229208816553760680 n 273211880 1141465899937651 7627816106077340984 n 273538262 4699234293527904 8564971499374114206 n


Μάθαμε το γράμμα Δ της διατροφής

Τα παιδιά περπάτησαν στο Δ…

272669616 3552039315068946 243351925355035708 n 272683047 1036667606882659 4761620381757179664 n 272727811 316183187190501 8403751779028366725 n273181630 1114436499305605 6679470554438798166 n

το έφτιαξαν με το σώμα τους…

273051894 650451292675352 1703593522960636422 n 1272782758 4765886293526471 1057090840306096763 n

και ύστερα το σχημάτισαν με διάφορα υλικά που επέλεξαν τα ίδια (χαρτί γκοφρέ, χαρτάκια σε διάφορα σχέδια και χρώματα)

272755749 477048710652544 1412083851534320665 n272776070 649165742891817 3095842151169050964 n


ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Στο θεματικό άξονα “Φροντίζω το περιβάλλον” τα παιδιά του σχολείου μας επεξεργάστηκαν κατά το δίμηνο Δεκέμβριος – Ιανουάριος θέμα με τίτλο “Το δάσος: μαθαίνω, ζω και δημιουργώ”.

Πραγματοποιήθηκε δράση με φύτευση αρωματικών βοτάνων και άλλων φυτών στην αυλή του σχολείου μας από τα παιδιά, τα οποία συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό και ενδιαφέρον!!!

273558684 223971996609821 5918287162228476834 n 273551059 1118239908976455 4901473410503088647 n 273802379 520712985998426 3138029478960894601 n 273876696 267971095414020 4868494250937750472 n 273736620 311598907670710 1527898479109061674 n 273550409 953860705500727 1219927184354603082 n 273584374 735982800699113 988853357937226682 n 273589435 682307106118498 2896100569076193593 n1 273589435 682307106118498 2896100569076193593 n IMG 20220215 133217

από κάτω από: ΔΡΑΣΕΙΣ, Εργαστήρια Δεξιοτήτων| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχ. Έτος 2023-24    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Δεκέμβριος 2021
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

mikrosanagnostis

mikrosanagnostis

Μικρός Αναγνώστης

ifeelkid

ifeelkid

Παιδικό Ραδιόφωνο

Logo

Logo

Εκπαιδευτική Τηλεόραση

ηλιακό-σύστημα

ηλιακό-σύστημα

Το ηλιακό σύστημα

emmelia

emmelia

Το Μουσικό Χωριό

cyberkids

cyberkids

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Ψηφιακό Παραμύθι \"Φτερόσαυρος\" από μαθητές Νηπιαγωγείου

European Radio Logo

Πρόσφατα σχόλια



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων